czwartek, 15 kwietnia 2021

Brwi będą jak trochę odpuchnom

 Wizyta była bardzo miła i mało bolesna co bardziej niż cieszy. Fajny pan. Oczywiście skrytykował wszystkich poprzednich artystów. Sfoce obiecuję. 

Bardzo mi wczoraj podniosły ciśnienie dwie kościelne sprawy. Jedna to absolutnie zbędne oświadczenie KEP jakoby niektóre szczepionki były niemoralne. Nosz 🤬🤬🤬🤬🤬🤬

 Chyba to miało przykryć zerową reakcję biskupów na absolutnie haniebną i nie do zaakceptowania sytuację przyznania   nagrody dla pewnego Dzięgi, udzielona mu na KULu. Flaki mi się wywracają. Mam dość. Mam strasznie dość. 


Ech. 

Dobra. 

Wiem,że niektórzy mają prawdziwe problemy. I niech moce będą z nimi. 

49 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponad sto lat temu każdy zastrzyk był uważany za grzeszny...
    Ech... nawet mi się już nie chce komentować tego, co się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wkurzam ale kiedy przychodzę do rozumu to nie mam siły..

      Usuń
    2. Olga, moce choć osłabione kondycją, to nieustająco dla Cię!

      Usuń
  3. Przecież o to chodzi, żeby zasłonić swoje gówno ! I koniec kropka ! 😡😡😡

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się wczoraj zaszczepilam niemoralną Astrą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow!!
      Dużo nas tych zepsutych!
      I jak się czujesz?

      Usuń
    2. Jakby przejechał po moich kościach walec. Poza tym w porządku i oby tak zostało.

      Usuń
    3. Ja akurat kostnych efektów nie miałam.

      To trzymam kciuki

      Usuń
    4. Trzymaj się, liiviia
      Mnie boli głowa i ogólnie tak se, ale nie gorzej niż przy pierwszej dawce.
      I umila mi fakt, że me starsze dziecię dziś przyjęło pierwsza dawkę. 💪

      Usuń
    5. Roksano, jesteś prawdziwom tfardzielkom💚❤💚 Bardzo się cieszę

      Usuń
    6. O tak. To.miszczyni tfaldzielstfa!!!

      Usuń
    7. Livio cudownie🦸‍♀️bardzo się cieszę!!
      Roksanka to dzielna dziefczyna. Ostatnio miala prafie wiencej stopniuf goronczki niz termometr moze udzwignonc😱 ale ona umie sie ustawic. Najpierf kupuje ponczki a pozniej w ich towarzystwie odchorowuje szczepionke 😆👏👏

      Usuń
    8. Lofciam Was❣️
      Meluś paduam. One mi krótko tofaszyszom te ponczusie na dwa gryzy😂

      Usuń
    9. Pamietam ze przy pierfszej szczepionce wykupiuas fszystkie ze sklepu 🤭

      Usuń
    10. Jeden na dwa gryzy 😀
      Teraz tesz tak zrobiłam, wzięłam fszystkie 😂

      Usuń
    11. Bosze jaka Ty jezdeś zachuanna 😂🤭😘

      Usuń
  5. Wczoraj usłyszałamteż świetny argument. Kościół nie sprzeciwia się przeszczepom. A najczęściej śmierć dawcy jest wątpliwa moralnie. Np ktoś ginie w wypadku zabity przez pijanego kierowcę. I co??? Katolikowi nie wolno uratować życia tymi organami??

    Ja pierdolę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zrobił się post o seksie

      Usuń
    2. Dołączasz się Kristal?;))

      Usuń
    3. Tak i czekam na rozwój sytuacji. ....,mamy póki co czworokąt 🤪

      Usuń
    4. Wszystko się może zdarzyć
      Gdy głowa pełna marzeń 😁

      Usuń
    5. a to się będzie działo!!!!:pp

      Usuń
    6. Kto mi fryzurę zrobi i pazury obetnie? Wszystko zamknięte 🙈Rybka ma brwi przynajmniej piękne....

      Usuń
    7. Cho do mię!!

      Ja mam fszystko prawie otfarte
      I brfi
      I wuosy
      I pazury

      Usuń
    8. No to teraz możemy się wszystkie pierdolic. Wybrali nam rzecznika 🙈

      Usuń
    9. No i tak może odrzucać w nieskończoność? Nie mam czasu odczytywać please wytłumacz mi 😀

      Usuń
    10. A mi już czeci termin u fryzjera przepadł 🤣

      Usuń
    11. @Kristal

      Może odrzucać w nieskończoność. Natomiast pizdrzond zatzondzi że zrobią komisarza. Długopis podpisze każdą urewska ustawę ujowego Sejmu. Jesteśmy w rękach cynicznych cfaniakow

      Usuń
    12. Marzycielka
      Idziesz na rekord?

      Usuń
    13. No to chujnia z grzybnią 🙈

      Usuń
    14. Bo pani dzwoni i umawia i umawia i umawia ( a oni co kwile przesuwajom i przesuwajom, bo fryzjerzy bardzo niebezpieczne som). Za to w poniedziałek idę do pszeczkola, tam bezpiecznie jest i "dystans i maseczki i takie tam".

      Usuń
  6. Coś w tym jest, że każda następna osoba krytykuje pracę poprzedniej - przy moich brwiach trzy kosmetyczki gmerały😂
    Mnie dziś bardziej bulwersuje TK niż Kościół, o którym od lat mam opinię, że dba tylko o swoją pozycję i majątek, manipulując wiernymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. Bo TK jest o wiele ważniejszy. Bezczelność kościoła jest wspierana przez kurewską władzę...

      Usuń
  7. Gagunia

    Ja też zaczynam martfić się o trolla😅😅😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Rybko, jak skonczyla sie historia z brwiami? Dalej jestes zadowolona?
    Polecilabys?
    ElaBru

    OdpowiedzUsuń