środa, 14 kwietnia 2021

Brfi do poprafki

 Dużo tu kiedyś było o moich brfiach. Bo one w czasie chemii wyjszli i nie wrócili. Spot pachuf tesz wuosy mię nie wrócili ale to akurat nadzwyczaj mię uradowało 

Brak brfiuf mię martwiu z kilku powodów. Po pierwsze primo ciągle mi przypominał o raku. Po drugie primo nie dodawał mi urody a ogólnie bardzo by się przydało. Po trzecie primo zmuszało mnie to do zajęć plastycznych od samego rana a ja w temacie rysunków na twarzy talentuff nie zaposiadam.


I to skłoniło mnie do zrobienia sobie makijażu permanentnego. Popłakałam się po pierwszym. Ze szczęścia...

Wbrew nazwie te brwi trzeba poprawiać co jakieś 2 lata.   Z kilku powodów robiłam to zawsze w Polsce. Z przyczyn towarzyskich nie tylko w Warszawie;))

No a dzisiaj nadszedł czas na kolejną poprawkę. Tutaj. Wydaje się, że facet co to wykonuje zna się na swojej robocie. 

Zobaczymy 


A prośba o moce ciągle bardzo aktualna

35 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda Rybenko, że brfi bardzo dużo robią urodzie, przynajmniej mie😁😁😁.
    Ciekawe jak efekty i czy pan faktycznie stanie na wysokości zadania. Kciuki🤞🤞🤞

    OdpowiedzUsuń
  3. Kciuki dla Olgi i mojej siostry, która dziś ma operowana nogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. sto rokuf dla Pierszej Mietuy Rzeczpospolitej!
    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie zobaczyć te brwi.... nigdy nie widziałam żeby to robił facet..... zrób foto proszę....🙏

    OdpowiedzUsuń
  6. A taki facet pracujący w salonie kosmetycznym to kto:kosmetyczek?kosmetyk? 😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny u mnie w pracy, nauczycielki ktore sie nie szczepily choruja na covid. Mialy kontakt ze szczepionymi (jedna dawka zenusia) ale zarazily sie tylko te ktore baly sie zaszczepic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chora kolejna zaszczepiona ale przechodzi lekko ( myślimy, że dzięki szczepieniu ).

      Usuń
    2. Super, ze lekko, o to chodzi w szczepieniu :)
      A moj mąż 1,5 miesiaca kaszlu, totalnego oslabienia, test na covid jakis czas temu negatywny, przeciwciala ujemne, lecz wedlug lekarza sa to ewidentnie pocovidowe powiklania.

      Usuń
    3. Masakra

      Trzeba się szczepić!
      Niech ten mąż będzie zdrowy!

      Usuń