niedziela, 24 stycznia 2021

Niedziela, niedziela

 Można oglądać filmy

Niedawno obejrzeliśmy stary film, z 1994 roku. Quiz Show.  Oparty na faktach. Ogólnie o tym, jak w telewizji liczy się oglądalność i o tym, za ile człowiek może się sprzedać. Podobno każdy może się sprzedać. To tylko kwestia ceny. I nie mówię o pieniądzach. 

Czasem się chce sławy. Czasem uznania. Czasem miłości. 

Często jesteśmy wodzeni na pokuszenie;)

Czasem ulegamy. 


I polecę jeszcze drugi film

Richard Jewell 

Oparty na faktach. Mówi o czymś podobnym jak Quiz show. O chęci odniesienia sukcesu. za wszelką cenę. 

Albo

O tym. Jak nie ma sprawiedliwości na tym świecie...


44 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry:)
    O filmach sie nie wypowiem, ale zycze milej niedzieli 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mogłabym o filmach sie wypowiadac duzo w przeciwienstwie do Meli😂😂 ale zyczę rowniez pieknej niedzieli. U mnie deszcz ze sniegiem pada🤷‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwnie czytać o "Quiz show", że to stary film. Ralph w nim gra, świetny aktor. Film pokazuje też (z tego co pamiętam) jak nierówno rozkłada się sprawiedliwość. Organizatorzy programu oberwali najmniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 94 to już dość stary 😜

      Aż dziw, że to przegapiłam, ale wtedy jedno dziecko było malutkie a drugie w drodze.

      Świetnie zagrany i wiarygodnie przedstawiona sytuacja. Możni i wpływowi są nietykalni

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Żyje... Niby się trzymamy, tylko ta saturacja. Ciągły strach, żeby nie spadła jeszcze niżej. Żeby tylko nie szpital.

      Usuń
    2. Stres pewnie też nie pomaga!

      Wdech wydech kochani!!

      Usuń
    3. W tym temacie tez Shtisel

      Bogusiu, trzymaj się dobrych myśli! ❤️

      Usuń
    4. Bogusiu, moce wielkie, zdrowia! I niech mija

      Usuń
    5. A u nas na lokalnych portalach wywiad z lekarzem ginekologiem cenionym przez pacjentki. Pan doktor mowi ze sie na korone nie ma zamiaru szczepic a pacjentki w komentarzach dziękują mu ze pomogl im podjąc decyzje...

      Usuń
    6. Bogusiu moce i z kazdym dniem miejmy nadzieje ze do przodu ❤️

      Usuń
    7. Bogusiu, może możesz pożyczyć koncentrator z tlenem do domu? Mi pomagał w domu stabilizować się. Tylko z lekarzem ustalałam dawkę przepływu.
      Nie wiem jak nisko Ci spadała. Ja trafiłam do szpitala jak była już poniżej 75%

      Usuń
  6. ostatnio obejrzałam przez przypadek "the unorthodox", nie mogłam uwierzyć, że rzecz odbywa się wpółcześnie, nieprawdopodobne, polecam, miniserial- 4 odcinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lucha dziś obejrzę skoro taki krótki. Ja polecam Ku jezioru, rosyjski ale naprawdę fajnie zrobiony i ciekawa muzyka. 8 odcinków , ale pewnie powstanie drugi sezon

      Usuń
    2. Tez oglądałam 😀
      Teraz oglądam hiszpańskie seriale

      Usuń
    3. Oglądałam orhodoks. Świetny. Też trudno mi było uwierzyć, że to czy współczesne

      Usuń
    4. Wyżej mi się napisało ze w tym temacie tez Shtisel

      Usuń
    5. Dwa odcinki za mną. Trzeci po obiedzie.

      Usuń
    6. Serial dla mnie niedostępny ale że słyszałam że dobry, to książkę przeczytałam. Nie porwała mnie. To chyba ten rzadki przypadek, że film lepszy.

      Usuń
  7. sporo oglądam tej zimy
    wykorzystuję przymusowe siedzenie w domu, bo jak przyjdzie wiosna... a na razie u nas zima na całego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Film wygląda na ciekawy, tylko co mi z tego jesli jest niedostępny za darmo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś go odtajnią?
      Zabieraj dziecko. Podobno każdy film można za darmo obejrzeć

      Usuń
  9. Ponieważ ja nie filmowa, to nie zabiorę głosu w temacie, tylko życzę Wam fajnej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja raczej książkowa. Filmy tylko dla towarzystwa, jak mnie Tomek bardzo namówi;D

      Usuń
    2. Zimno jakoś. Trzeba mimo to się przewietrzyć

      Usuń
    3. Miśka, podpisuję się słowo w słowo pod Twoimi słowami ☺. Ja kończę zaraz obiad i też spacerek byłby po nim wskazany 😉

      Usuń
  10. Polecam film dokumentalny DZIECI HOLLOWOD , tam to dopiero sie ludzie sprzedawali. Mocno rzucają znanymi nazwiskami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie myślałam, że dożyję czasów, gdy o filmie z 1994 roku będzie się mówić STARY :)

    OdpowiedzUsuń