poniedziałek, 25 stycznia 2021

Kochany pamiętniczku

Mamy teraz tydzień nauki online. W Polsce biedna młodzież uczy się z domu od jesieni. Nie wiem, co z nich wyrośnie...Doceniam bardzo, bardzo, że mój syn chodzi do szkoły, fakt, że rotacyjnie, ale to co innego niż całkowite zamknięcie w domu.

Hotflasze mi nie mijają, wręcz przeciwnie, mam wrażenie że są częstsze. No nic. Równo za miesiąc wizyta u onko, może dociągnę. Może coś doradzi.

I na tym skończyła mi się wena twórcza.

Nawet o seksie mi się nie chce:pp

Może ktoś, coś??

 

21 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja o seksie. Dziś z rana mi się popieprzyło, że jest niedziela...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi żal uczniow, ze uczą sie w domach. Chyba teraz doceniają, ze jednak szkola po za domem to fajna sprawa😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też szalenie żal.
      Tak samo studenci, nie mają normalnego życia. Mój A powiedział, że jak tak będzie To on nie ma zamiaru wyjeżdżać na studia...

      Usuń
    2. Wcale sie nie dziwię,co to za zycie studenckie online🤦‍♀️

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za dobre słowa i życzenia. Ja jakby nieco lepiej, męża nadal trzyma i temperatura i objawy. Muszę przyznać, że pulsoksymetry z aplikacją to nieźle rozwiązanie. Co 2 godziny trzeba robić pomiary i wysyłać. Myślałam, że to tylko tak sobie. Ale jak mężowi saturacja spadła zbyt mocno, to zadzwonili do niego. Aż sama niedowierzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie trudne do uwierzenia!!

      Oby i jemu zaczęło się poprawiać. Cały czas o Was myślę.

      Usuń
    2. Ten system nie przewiduje jedynie braku internetu i nieobsługiwania smsów. Mamy więc kłopot z teściową, a też się zarazila.

      Usuń
  5. Trudna sytuacja. I jeszcze ta nauka online wygląda różnie. Mnie i tak najbardziej żal najmłodsze dzieci, bo one tracą najwiecej. A studenci spoko... wprawdzie kluby pozamykane, ale oni nie siedzą w izolacji. Zresztą kluby zaczynaja się otwierać, a przed nimi kolejki, żeby wejść na imprezę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest różnie w różnych krajach. Teraz w Anglii to ciężko mają studenci bardzo

      Usuń
    2. Córka rozpoczęła studia w tym roku, kończy się pierwszy semestr a znajomi z roku są tylko znajomymi z internetu, nie mieli nawet za bardzo okazji żeby bezpośrednio się spotkać o imprezowaniu nawet nie wspominając, bo będąc z różnych miast i miejscowości, najczęściej siedzą u siebie w domach. Dziwne te studia bez wzajemnych studenckich relacji.

      Usuń
    3. Najgorzej mają pierwszoroczniaki...

      Usuń
    4. Zależy jeszcze kto co studiuje. Laboratoria się odbywają. Studenci medycyny maja zajęcie normalnie w szpitalach. W akademikach może nie całe obłożenie, ale cześć studentów jednak zostało.
      To nie jest normalna sytuacja, daleko jej do tej sprzed pandemii, acz starsza młodzież nie jest aż tak odizolowana od rówieśników jak ci najmłodsi. Działają w różnych organizacjach, realizują różne projekty. Młodzi ludzie tez są różni. W grupie zawsze znajdzie się ktoś, kto nie uczestniczy w życiu studenckim, ani poza nim nie ma zbyt wielu kontaktów. Dla najmłodszych kontakt z rówieśnikami to często tylko szkoła.
      Mnie bardziej o to chodzi, o relacje społeczne. Czyli „co z nich wyrośnie „. I moja teoria potwierdzona u własnych dzieci i dzieci przyjaciół i znajomych, że najtrwalsze przyjaźnie to najczęściej rodzą się w liceum.

      Usuń