środa, 27 stycznia 2021

Ludzie są najważniejsi

 Wczoraj przyjechała moja przyjaciółka. Z Belgii. Rzutem na taśmę, bo dzisiaj już by nie mogła. Nie mogłyśmy się nagadać!. Mamy dużo wspomnień wspólnych, i takich winnych i nie winnych. Zaliczyłyśmy wspólne topienie Marzanny, i striptiz hydraulika, i szalone imprezy, i raka. Znaczy ja raka a ona wspieranie. 

Już za nią tęsknię...

Ale trzeba iść do przodu, szykuję się do...


PS. Obejrzałam 6 odcinek Bonda. Zagrał w nim George Lazenby, który zagrał Bonda tylko raz. Podobno chcieli go więcej, ale zażądał za dużo kasy. 

No nie jest to mój ulubiony odcinek. Ale wyjaśnia się dlaczego James nigdy się nie ożenił ...

31 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Striptiz hydraulika????

    A z Orkiestrą gramy, gramy, gramy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę cię.. przecież to już kultowa historia :D :))

      Usuń
    2. Martwię się o Olgę🙈

      Usuń
    3. jak kultowa to proszę o powtórkę, bo nie wię czy mam się o się martwić, czy raczej mię tu nie było, więc ma niepamięć usprawiedliwiona ;pp

      Usuń
    4. Może w ramach posta opiszę.
      No nie chce mi się szukać

      Usuń
  3. A ja nigdy nie potrafiłam się wczuć w oglądanie Bondów, nudzi mnie to śmiertelnie. Natomiast kolega z pracy, jak najbardziej człowiek w pewnym już wieku, wyrwany w środku nocy odpowie na każde bondowskie pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ust mi wyjęłaś. Żadnych Bondów;)

      Usuń
    2. Nie każdy odcinek jest ciekawy. Ale to kawał historii i kultowy serial!

      Usuń
  4. Z tymi ograniczeniami to boję się, że jeszcze trochę i będziemy traktować je jako normę, jeśli dłużej to potrwa. Ja chciałabym już normalnie tak pojechać i spotkać się z każdym i kiedy mam ochotę, a nie chyłkiem między kolejnymi obostrzeniami. Na ten rok mamy zaplanowane duże rodzinne spotkanie i wcale nie wiadomo czy coś z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. My to sie chyba nie szybko spotkamy...
    Nie planuję chorować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjaciółka to można nawet bez słów, bo cię rozumie i zna jak nikt nigdy, szczególnie kiedy przyjaźnisz się już 50 lat- minie we wrześniu. Szczególnie teraz to odczuwam, od kiedy między nami dodatkowo słowa pisane-rozumiane.
    A przecież z tym bywa różnie - z interpretacją😉Ale nie wtedy, kiedy dobrze się zna drugiego człowieka, bo przeżyło się z nim pół wieku😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam z moją od 46 lat taką..

      Usuń
    2. i to jest w przyjaźni piękne! Człowiek ma z wieloma ludźmi nić porozumienia- cienką, grubszą, ale z przyjaciółmi jest to mocny, duży kłębek. Więź.
      Kilka razy w czasie grania WOŚP mnie się trafił szpital- moja Przyjaciółka grała za mnie, przynosząc mi serduszka. Teraz jest dużo łatwiej- klik i można wspomóc.

      Usuń
    3. Taka przyjdź daje ogromne poczucie bezpieczeństwa. Wiadomo, że nie ma rzeczy, za którą się ktoś obrazi. Wiadomo, że zawsze pomoże...

      Usuń
  7. Mój mąż z orkiestrą nagrywają teledysk, który wysyłają do Warszawy, może kawałek pokażą 😲

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja obejrzałam film o Rydzyku i do tej pory mi niedobrze🤮

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się nie odwaze

      O gwałcie pewnego celebryty nie mogę skończyć...

      Usuń
  9. Pozdrawiam was spod kołdry. Temperatura trzyma nadal, ale próbuje się nie dać. Mężowi jakby nieco lepiej, ale on wcześniej zaczął.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja dzisiaj obejrzałam " Pamiętnik dla mojego syna".
    Ostatnio pochłonęło mnie hiszpańskie kino!

    OdpowiedzUsuń