czwartek, 28 stycznia 2021

Biip bippp.biipppp

 Tyle mam do powiedzenia w obliczu wejścia w życie orzeczenia trybunału konstytucyjnego w sprawie aborcji...

Rządzą w Polsce ochujali cynicy a głosują na nich ludzie źli lub głupi lub fanatyczni. Innego wytłumaczenia nie widzę. Można bić ślepym przez chwilę. 

Sorry. Jestem strasznie zła. Strasznie. 

A jeżeli faktycznie ktoś  uważa,  że żyć he od poczęcia ma taką samą wartość to ja poproszę o ustanowienie kary dożywocia za aborcję. Albo albo. 






85 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. I wypłatę pincet+ od momentu poczęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee.. dla każdego obywatela bo jest potencjalnym twórcą nosząc w sobie komórki..

      Usuń
  3. To jest celowe wyprowadzanie znowu kobiet na ulice miast. Będzie się o tym pisać i mówić zamiast o bałaganie ze szczepionkami.
    Szczepionkę pod Unii podkupil Izrael za ciężką kasę; swój zawsze poprze swojego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I będą mówić, że te zakażenia to przez te kobiety. Ale ja się z ojcem o to ppkłóciłam. Do kościoła dawno temu przestał chodzić a nagle mu przeszkadza, że ktoś obraża mury kościelne.

      O tych rzeczach ze szczepionkami nawet nie mam siły myśleć

      Usuń
    2. Bałagan ze szczepionkami ma cala unia. Część zakontraktowanych dla unii podkupił Izrael i WB. I Stany Zjednoczone nie bardzo chcą wypuścić szczepionkę ...

      Usuń
  4. Dziś nasz przyjaciel ma operację. Można moce poprosić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moce Bogusiu uruchomione!
      Dla Ciebie i męża nieustannie też!

      Usuń
    2. My już chyba lepiej. Pierwszy dzień bez temperatury

      Usuń
    3. To cudownie!!
      I saturacja ok?

      Usuń
    4. Tak, jeszcze żołądek szaleje, ale powolutku...

      Usuń
    5. I w dobrą stronę!
      Moce działają!
      To i z przyjacielem będzie dobrze!

      Usuń
  5. Ktoś wczoraj słusznie skomentował, że ze szczepionkami nie idzie to trzeba to czymś przykryć. 😒 Wrócili do sprawdzonego narzędzia.
    Aż mnie skręca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzygać się chce!
      A jaka ja jestem wściekła nas rodzinę i znajomych, co ma to bydło głosują🤬🤬🤬

      Usuń
    2. Ja też.
      Moi teściowie są wniebowzięci, że taki wyrok zapadł.
      Mega inteligentni ludzie, ale jak widać też mocno zero -jedynkowi w swojej wierze i przekonaniach.

      Usuń
    3. Ja ciekawa jestem, czy gdyby w ich prawdziwym życiu zaistniała taka sytuacja. Teściowa by nosiła dziecko bez głowy lord sercem. Co wtedy niby zrobiła.

      Bo znam kilka osób głosujących na PiS, pamiętam ici młodość i to, jak żyli, i do czego się posuwali...
      Hipokryzja pełną gębą

      Usuń
    4. Nigdy nie zrozumiem tego, że religia i fanatyzm narzuca innym tak okrutne prawo.
      Drugie imię katolika to hipokryzja, niestety. I w sumie to odnosi się nie tylko do katolików, ale ludzi wierzących, którzy religię traktują wybiórczo i tak jak im wygodnie.
      Sama to robię stojąc w rozkroku, ale tego przynajmniej nie ukrywam.

      Usuń
    5. Tak, Ja też stosuję wybiórczo. Moim ulubionym przykładem jest tzw czystość przedmałżeńska. Od bardzo dawna statystyki pokazują stały procent, 5 do 7 , dziwic przy ołtarzu...

      Ja tam głupia jestem, ale wydaje mi się, że jeżeli nie będziemy kochać Boga w naszym człowieku, to cała reszta jest o kant tyłka potluc.

      Usuń
    6. Dlatego ja nie jestem religijna ani kościółkowa czy cerkiewna. Jak już nie raz pisałam, nasz ksiądz to fajny, kreatywny człowiek dużo robiący dobrego dla parafian, mający rodzinę, żonę i trzy córki. Ale wcale go to nie powstrzymuje od popełnienia błędów. Fakt, nigdy nikogo nie pouczał w kwestii moralności. No bo sam jak się okazało w czystości małżeńskiej nie żyje. Niedługo urodzi mu się drugie dziecko spoza łoża małżeńskiego. Znamy go i lubimy, ale w cerkwi już mnie nie było ho, ho, ho Jak szukam Boga,,to gdzie indziej. Choć muszę przyznać, ze w cerkwi nie ma polityki ani połajanek... i jak jest potrzeba duchowego przeżycia, to jak najbardziej.

      Usuń
    7. Ja ciągle jednak kościołkowa, mam potrzebę. Ale idę słuchać o Bogu. Mój nowy ksiądz mówi mądre rzeczy. Poprzedni fantastycznie opowiadał o sobie, jako o człowieku pełnym słabości. Łatwo się utożsamiałam😁

      Za to nigdy już nie pójdę do tutejszego polskiego kościoła, gdzie ciągle o gender i homoseksualizmie. A potem bach i zapraszają Jędraszewskiego i Meringa. Ja pierdolę

      Usuń
    8. Też już od dłuższego czasu Boga szukam poza murami kościoła. Ilość polityki, fanatyzmu i nienawiści jaka się wkradała podczas kazań i wypowiedzi przedstawicieli kościoła bardzo mnie zniechęciła do tej instytucji.
      Obieram azymut na moralność, zgodność z moim własnym sumieniem i jest mi z tym dobrze.
      Obserwuję teraz teściów ślepo przytakujących wszystkiemu co każe ksiądz -na swój własny sposób intetpretujący Pismo Św. A potem obserwuję ich zacietrzewienie (zwłaszcza teściowej) wobec zięcia, który nie był idealny dla ich córki,podczas gdy nie widzą jej zachowania i tego jak z premedytacją wykorzystuje ludzi.

      Usuń
    9. Mogłabym dużo napisać o tym jak matki nie widzą złych zachowań swoich dorosłych dzieci (córki traktując jak świętość) zrzucając całą winę na te drugą stronę.
      Może kiedyś to zrobię, ale na razie twystarczy, że tych emocji mam po kokardkę w realu.

      Usuń
    10. Ja bardziej znam sytuacje, że mamusia za święte i bezgrzszne krowy uważa swoich synów, a każda synowa to zło...

      Laila, jeszcze kilka lat temu bym zaczęła moralizować, że powinnaś szukać dobrego kościoła i takie tam. Teraz tego nie zrobię, widzę też po moich dzieciach, że im się ulewa, że tej hipokryzji i wsobiezadowoleństwa duchownych nie są w stanie znieść i odpływają z kościoła.. Prawie się dziwię, że chcą ochrzcić dziecko...

      Usuń
    11. Pańcio był chrzciny w kościele, ciut nad tym ubolewałam, bo w cerkwi miałby bierzmowanie z głowy🤪Zońcia skończyła 2,5 roku i wciąż nie ochrzczona, nad czym w ogóle nie ubolewam. Tuśka ma zamiar ochrzcić, ale jak już to w cerkwi. A czy tak się stanie, to nie jestem pewna.

      Usuń
    12. Ja oczywiście mam mixed feelings. Bo z jednej strony bym chciałą, żeby dzieci były ochrzczone. Z drugiej nie chcę , żeby w jakikolwiek sposób wspierać tę chorą instytucję. Ale sama wspieram...

      Usuń
    13. Też mam notorycznie wobec swojej (nie)wiary, więc jest mi obojętne, co postanowią w tej materii dzieci. W pewnym sensie to ulga, że nie musze się tym przejmować. Za to inni, jak wiesz, robią to za mnie ;pp

      Usuń
    14. To, co mnie zawsze i nieustannie zdumiewa to pycha i poczucie wyższości tych fanatycznych katolików. Tak kompletnie odległe to są rzeczy od nauki Chrystusa...

      Usuń
    15. A ja jestem zszokowana decyzją szpitala w Anglii i odłączeniem p. Sławka i jego śmiercią ( mimo walki sióstr ).

      Usuń
    16. Rany boskie
      Marzycielka! Przeczytaj sobie choćby post Terlikowskiego, wszak zaciekłego obrońcy życia. Ja nie wiem, jak można uruchamiać polityków i bukwieco, żeby walczyć o niezywego człowieka i odbierać prawo żonie i lekarzom o decydowaniu o mężu. Mnie się nóż w kieszeni otwiera

      Usuń
    17. Z tego co ja czytałam to on umarł sam, nie zdążyli go odłączyć . Ale ja tez myśle tak jak Rybka

      Usuń
    18. Najgorsze jest to, że tzw opinia publiczna wie najlepiej, nie ważne, co mówią lekarze.
      Bardzo wspołczuję rodzinie, że zostali narażeni na takie gównobicie w mediach.

      A jeszcze jedno.
      Martwemu to załatwili paszport dyplomatyczny, a żeby przyjąć dzieci z wojny w Syrii to te chuje nawet okiem nie mrugną, kurwa mać!!!

      Usuń
    19. Oglądając reportaż nie widzialam nieżywego człowieka. Odwracał głowę, płakał... Rany boskie !

      Usuń
    20. Przeczytaj co o nim napisała Ewa Błaszczyk ( jest dla mnie autorytetem). Walczyły o niego matka !!! i siostry.

      Usuń
    21. Uważasz, że Twoja teściowa ma większe prawa niż Ty do decyzji w sprawie Twojego męża.

      Przeczytaj inne opinie, neurologów. A w ogóle to nie nam osądzać, do jasnej ciasnej!! Czytałaś dokumentację medyczną? Bo ja nie!

      Usuń
    22. Byli małżeństwem 17 lat, mieli 2 dzieci, myślisz, że gdyby żona widziała jakąś szansę to by o nią nie walczyła????

      Reakcje człowieka nagrane też mogą być zmanipulowanie

      Usuń
    23. A czytałyście co o tej sprawie napisał profesor Wojciech Maksymowicz, neurochirurg i współtwórca olsztyńskiego Budzika? Po drugie nie oceniam decyzji żony i dzieci. Rozumiem matkę , która chciała ratować swoje dziecko.
      Mam prawo do swojego zdania i ja !do jasnej ciasnej gdyby ktokolwiek dał mi szansę na życie mojego dziecka, zrobiłabym wszystko żeby żyło. Rozumiem żal i serce matki ...

      Usuń
    24. Pewnie ze masz prawo mieć własne zdanie. Matce się tez nie dziwię. Ale wierze lekarzom, którzy podjęli taka decyzje. Nie znam szczegółów i nie jestem medykiem, ale sposób pokazania całej sytuacji w telewizji mi się nie podoba. Polski rząd ratuje przed śmiercią Polaka, którego inni lekarze chcą zabić...

      Usuń
    25. I żeby nie bylo, że nie wiem o czym piszę, to wiem, bo moja siostra była w takim stanie- śmierć mózgu, nieprzytomna itd i uczestniczyłam w rozmowach nt jej dalszego losu, żoną była 8 lat, córką 40 i lekarze rozmawiali z mężem i matką...

      Usuń
    26. Masz prawo do swojego zdania marzycielko i przepraszam za moje emocje.
      Ja też rozumiem do pewnego stopnia matkę.
      To, co mi się absolutnie nie podoba w tej sytuacji, to że ludzie, którzy nie są lekarzami, albo lekarze, którzy nie widzieli pacjenta dają sobie prawo do ferowania wyroków.
      Nikt z nas nie zna sytuacji a połowa ma kategoryczne zdanie.
      Dlatego nie czytam wypowiedzi nawet specjalistów z Polski.

      Usuń
    27. Nie wiemy, może mąż kiedyś bardzo wyraźnie przewidział, że nie chce tak umierać miesiącami? Ja bym nie chciała i mój mąż o tym wie.
      Mózg tego pana nie wykazywał żadnej czynności przy żadnym bodźcu. Co nie wyklucza reakcji fizjologicznych. Podobno.

      Usuń
    28. Rybka, podpisuję się pod tymi komentarzami. Sama to napisałam, ale nie każdy komentarz mi z telefonu przepuszcza dziś u Cię. Kropka w kropkę tak właśnie myślę.

      Usuń
  6. ***** ***
    Już się w nocy wypowiedziałam...tak mnie wkurzyli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne, co mnie pociesza, że te protesty zerodują zarówno PiS, jak i władzę KrK nad Polakami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rynek Krakowski nigdy nie będzie pisowski!
    Takie hasła na transparentach w Krakowie. Ale tu dużo pisiorów jest.Jędraszewskiego całują w d..ę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam trochę ten Kraków. Mamy rodzinę. Bardzo serdeczni dobrzy ludzie, którzy niestety np uchodżców to by topili w oceanach....

      Usuń
  9. Ja niestety tez coraz dalej od kościoła....od Boga nie ale to co wyprawia kler dla mnie nie do przyjęcia. Idę jak mam potrzebę ale nie na mszę. Jak poszłam to po 10 min wyszłam zniesmaczona ilością pogardy dla innych, jadem i szczuciem przeciwko sobie. Smutne to jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takich kościołów wychodzę i nie wracam.
      Ale są też fantastyczni księżą. Polecam Lasek Bielański z księdzem Wojtkiem. Będzie Pani zadowolona! Chyba, że kazanie wygłosi pewien ksiądz Piotr, bo w czasie jego kazania to ja wyszłam...

      Usuń
  10. Ja już nie mogę. Nie wiem co zrobię, ale już nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To razem nie możemy. Dużo nas takich. Ale dla tych mend ciągle za mało
      wrrrrrrrrrrrrr

      Usuń
  11. Rybka, nie kracz z tym dożywociem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że powinno się o tym głośno powiedzieć. Że to do tego prowadzi. Może kimś się wstrząśnie

      Usuń
  12. nie wiem, gdzie się podpionć, wienc tu :p bardzo dużo zależy od księdza/katechety; syn w podstawówce miał nawiedzoną katechetkę i się buntował, w gimnazjum lepszy ksiondz, uznałam, by dotrwał do bierzmowania, w liceum podpisałam, że zwalniam go z "lekcji" religii to zaczoł chodzić, bo katecheta był w porzo 😁 nawet w librusie dostawał plusiki za aktywność😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że był wporzo katecheta to przestał chodzić?

      Usuń
    2. jak go zwalniałam na początku liceum, to nie było wiadomo, kto będzie uczył

      Usuń
    3. Aaa

      Mój najmłodszy od kilku lat nie ma religii. Mogłabym go zapisać ale tylko do kościoła w którym uczą księża z Rydzykiem w herbie, więc wiadomo jaka podjęłam decyzję

      Usuń
  13. To na rozluźnienie atmosfery: teledysk nagrany, do Warszawy wysłany. Dzwonili, że bardzo im się podoba 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak my go możemy zobaczyć??!!

      Usuń
    2. Może pokażą fragment w niedzielę.... ale musimy mieć jakieś wskazówki ze to to a nie to tamto 🤣🤣🤣

      Usuń
    3. Bardzo bym chciała obglondnonć!

      Usuń
    4. Na FB Wisia Marzycielka zapraszam. Kapelmistrz mąż , szalony perkusista syn.

      Usuń
    5. Ale chyba trzeba być friendem?

      Usuń
    6. Ale ja guuuupia jestem... Chwali się, a potem d... To na profilu Orkiestra Dęta Zławieś Wielka

      Usuń
    7. Super pomysł żeby serduszko na śniegu wydeptać. A synek nie zmarzł ? Jedyny taki rozebrany...🤣🤣🤣

      Usuń
    8. Marzycielka!
      Bardzo mi się podoba!
      Ukradam sobie na niedzielę!!

      Ale nazwa miejscowości🤩🤩🤩🤩

      Usuń
    9. My mieszkamy w Małej ( to może mniej zła jest 🤣🤣🤣) Synek lubi zimno, to wstęp do morsowania.

      Usuń
    10. A czapeczka czerwona mnie uwiodła

      Usuń
    11. Nazwa cokolwiek chujowa ale za to ludzie fajni a to się liczy 👍😘😍

      Usuń
    12. To najbardziej💪💪💪

      Usuń
    13. Czapeczka moja, własnymi rękami robiona 😁 Dziękuję ♥️ Nazwa i tak lepsza niż np Swornegacie
      I to z naszej wsi są słynne soki i surówki Marwit

      Usuń
    14. No proszę!!

      Ale bardzo bardzo podoba mi się inicjatywa!!

      Usuń
    15. Oni od początku orkiestry grają dla orkiestry i innej opcji nie ma !!!

      Usuń
    16. Bo to jest granie dla życia! Nikt nie umie policzyć, ile ta orkiestra uratowała żyć!!

      Usuń
    17. cudne to!!!
      I kapelmistrz w dechę i reszta super;*
      A żeby była równowaga w Złej Wsi mieszka...Dobra Marzycielka;*

      Usuń
    18. Miśka dziękuję ♥️ Złejwsi

      Usuń