piątek, 22 stycznia 2021

Kiedy zaczyna się bycie

 Bycie mamą, tatą, babcią dziadkiem, ciocią, wujkiem itd.

Mamą czułam się od pierwszych kresek na teście ciążowym. Od razu czułam odpowiedzialność za małe życie i od razu np. zmieniałam nawyki żywieniowe, tworzyłam wokół siebie zdrowe środowisko. Zasypiałam i budziłam się z myślą o maleństwie. W drugiej ciąży byłam w szpitalu, brałam leki na podtrzymanie, leżałam plackiem 2 miesiące. 

Świadomość, że niedługo urodzi się córeczka mojego syna jeszcze do mnie nie dotarła. Chyba. Choć kupuję małe słodkie rzeczy już od jakiegoś czasu 🤩🤩🤩

Dziś dzień dziadka. Niech ci  od mojej wnusi żyją długo i zdrowo, bo obaj są wspaniali i obaj będą najlepszymi dziadkami na świecie. 


Ps, Zdrowia dla wszystkich koronowanych a w szczególności dla Bogusi i jej rodziny. 

38 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. To oczywiste, że mamą się jest od samiuśkiego początku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga - powiedz to tym kobietom co cierpią na depresje poporodową. Ciekawe co myślą na ten temat. To jest naprawdę duży problem w naszym społeczeństwie.

      Usuń
  3. Wiedziałam, że będę babcia, cieszyłam się, ale nie docierało do mnie. Jak wzięłam go na ręce, a malutki uśmiechnął się przez sen, to przepadałam! 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Bogusi moc zdrowia❤️
    Moje dzieciaki mocno związane z oboma dziadkami, szczególnie z jednym, który wciąż jest taką swoistą opoką dla nich, ale i utrapieniem😉🙈
    A Najmłodsi od roku mają jednego dziadka i jednego pradziadka. Zońcia dida uwielbia, to do niego biegnie, bo kto na przywitanie podrzuca ją, robi karuzelę, biega po całym domu? No właśnie 😂 Babcia schodzi na dalszy plan 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codzienne jest to, że każdy odgrywa osobną rolę w tej gmatwaninie rodzinnej

      Usuń
  5. Dziadek jest najlepszy! Moje wnuki szaleją za nim, a on daje z siebie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  6. z tym kupowaniem to może być kłopot
    nie wiem jak jest u innych dziadków
    u nas muszę być bardzo rozważna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo rozważna i oszczędna. Kupuje na wyprzedażach i.w outletach

      Usuń
    2. Ja czasem nawet w lumpkach, piękne rzeczy można znaleźć.

      Usuń
    3. Tego tutaj nie mam, Ale krzty marketplace i też owszem, korzystam🤩

      Usuń
  7. "Dziadek i babcia tanczą walczyka.Babcia w deszczowych tanczy kolczykach.Dziadek wiruje z babcią w ramionach..ziemia się kręci jak nakręcona" - filmik sobie ogladam z dzisiejszej uroczystości pzredszkolnej:)).Dzieci pięknie zatanczyły walca...znam słowa ,bo nauczyła mnie wnuczka:))Oczywiscie impreza przy pustej widowni:))Ale dzieci tak samo przejęte i przeurocze..Patrzę na tę moją wyrośniętą rezolutną prawie sześciolatkę i mysle sobie ,ze niesamowicie szybko minął ten czas od jej narodzin..Oraz wielki szacun dla pan nauczycielek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne opowieść🤩💚🧡

      Usuń
    2. Ech...chciałabym być dzieckiem. To najlepszy czas w życiu człowieka, ale doceniamy to dopiero gdy dorośniemy. A piosenka super taka optymistyczna.... taniec odmładza 👍

      Usuń
    3. Nigdy bym nie chciała wrócić do swojego dzieciństwa. Nie zawsze jest ono szczęśliwe

      Usuń
    4. Ja też bym nie chciała wrócić !

      Usuń
    5. Zle to ujęłam. Chodzi mi bardziej o dusze dziecka i spojrzenie na świat niż konkretna sytuację życiową. O brak kunktatorstwa, kalkulowania, czystość intencji, szczerość. 😘

      Usuń
    6. Ewa, wnuki niesamowicie szybko rosną!:0 Mój już za tydzień skończy 9lat, a za trzy dni Zońcia będzie miała 2,5 roku. Od września pójdzie do przedszkola, bo ten rok był stracony, choć na początku chodziła, tyle że w kratkę. I będą kolejne przedszkolne przedstawienia. Pańcia mam wszystkie nagrane. I zawsze byłam pod wrażeniem pracy i zaangażowania dzieci i pań nauczycielek.

      Usuń
    7. Ja tez z moimi pierwszakami nagralam wystep dla dziadkow. Dzieciaki bardzo się zaangazowaly 😄

      Usuń
    8. Kristal, dzis przekonalam sie jak okrutne potrafią byc dzieci, do jakich intryg potrafi posunąć sie dziewieciolatka. Dziewczynka z drugiej klasy, oskarzyla moją uczennicę, cudowną, wspaniałą i dobrą dziewczynkę że zrobiła cos zlego w autobusie szkolnym i ze bardzo zle sie zachowala (nie chce pisac szczegolow). Ta dziewczyna wziela pod pache swoje kolezanki i poszla na moją naskatzyc do p. pedagog. Od razu powiedzialam kolezance pedagożce że ręczę glową za to dziecko, ale trzeba bylo wyjasnic sprawę.
      Moja cudowna dziewczynka zostala wmanewrowana w uknutą intrygę przez te małpy, ktore w koncu się przyznały. Kuedy wrocila z tego gabinetu, wtulila sie we mnie i tak szlochała ze poplakalam sie razem z nią... Bylo mi jej tak żal, puscily mi nerwy. Dziewczyny, nie bede pisac co bym zrobila tej gowniarze, ale uwierzcie mi ze gdybym wam powiedziala nie chcialybyscie mnie juz znac..
      Nie nadaje sie do tej roboty

      Usuń
    9. Meluś, tulam❤️
      Tak dzieci potrafią być okrutne i potrafią manipulować, kłamać jak z nut...

      Usuń
    10. Roksano,prawda,ze szybko rosną,ale zeby Twoj wnuczek już mial 9 lat?:)) U nas rok niezupelnie stracony - przedszkole czynne caly czas od sierpnia,podobno prawie codziennie komplet dzieci,w tym sezonie jesienno-zimowym,jak narazie, nie chorują:))

      Usuń
    11. Mela
      Właśnie dlatego się nadajesz

      Usuń
    12. Kristal
      Kiedy dziecko nie ma poczucia bezpieczeństwa to jego spojrzenie na świat jest jak z horroru...

      Usuń
    13. Widocznie moje było szczęśliwe i tak to zapamiętałam. Ciekawe jest to jak dzieci, którym zabrakło bezpieczeństwa radzą sobie w dorosłym życiu i czy potrafią to dać swoim

      Usuń
  8. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń