czwartek, 21 stycznia 2021

Dobry to kraj

 Receptę na szczepionkę przeciw grypie dostałam jesienią . Niestety popyt był taki, że nie udało mi się jej wykupić. Machnęłam na to ręką. 

Ale kiedy  koleżanka mi zaproponowała jedną, bo miała za dużo, to się ucieszyłam. 

Pojechałam wczoraj do lekarza i pod gabinetem uświadomiłam sobie że jej nie wzięłam z domu. 

Nie szkodzi. 

Okazuje się, że teraz lekarze rodzinni w Lux mają szczepionki u siebie w lodówkach. Taka sytuacja...



Zdjęcie z netu. 


UPS!!

A powinno być o dniu babci!

Wszystkiego najlepszego babciom i Agnieszkom!


I jeszcze niestety musiałam zablokować anonimowe wpisy, lata taki ochujały płatny troll, niech sobie odpocznę od tej nienawiści.

Może kogoś to zachęci do zalogowania? To nie boli!

52 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że od dawna nie ma. Przegapiłam dobrą zmianę😄

      Usuń
  3. A ja szczepiłam się od dobrych kilku lat, ale w tym roku nie dostałam szczepionki ( byliśmy zapisani na listy kolejkowe w 4 aptekach). Trochę sie tym nawet martwiłam, i prawdę powiedziawszy nie przyszło mi do głowy sprawdzanie, czy nie pojawiły się teraz ....

    Dzien dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego!!🎂🥂🍸

      Usuń
    2. Dziękuję, jak miło:) Cały dzień kołowrotek, więc dopiero teraz:)

      Usuń
  4. ale jak to pierwszy raz to trzeba szczepienie powtórzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Babć i Agnieszek!
    Urocze zdjęcie poglądowe :P
    Dzień dobry! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszkom i Babciom najlepszości!

    A wiadomo już coś w sprawie szczepionek na covid, kiedy byś tak? Bo u nas to wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie nie ma się czym chwalić. Ale wszyscy mamy nadzieję, że będzie tak jak z testowaniem. Na początku szkło jak po grudzie a teraz Luksemburg jest w absolutnej czołówce światowej Robi się ok 8-10 tysięcy dziennie. To jakby w Polsce robiono po pół miliona. Dziś w Polsce zrobiono 47 tysięcy...

      Usuń
    2. Nas już Hiszpania wyprzedziła, czyli spadliśmy z podiuma😉 no a na ilość mieszkańców to jesteśmy w drugiej dziesiątce. To niby nie wyścig, a jednak tak jest, bo im szybciej i więcej tym bliżej do okiełznania tego wirusa.

      Usuń
    3. Mój tata, rocznik 41, zarejestrowany, termin szczepienia połowa marca. Trochę długo mi się wydaje...

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. UUUUUUUUPPPPPPPSSSSSSSS
      A jak się czujesz??!!

      Usuń
    2. Takie objawy jak przy ciężkiej grypie. Zaraził mnie mąż. ☹️

      Usuń
    3. Ten mąż co nie jest królem?

      Bogusia, trzymaj się kochana. Odpoczywaj. Dbaj o siebie. Trzymam kciuki, żebyś szybko wyzdrowiała!!

      Usuń
    4. Chyba już jest tym królem, ale czeka na wynik

      Usuń
    5. Jaśnie będziecie panować ...

      Usuń
    6. To panujecie w zdrowiu, na ile ta zaraza pozwoli.
      Dużo sił ❤️

      Usuń
    7. Bosszzz, jak czujesz sie jak przy ciezkiej grypie to z calego serca wspolczuje Bogusiu. Trzymaj się, bedziemy herbatkę donosic, a Ty odpoczywaj ❤️

      Usuń
    8. Trzymaj się Bogusiu!
      Łykaj witaminki -mi zalecili D i C, dużo pij i śpij ❤

      Usuń
    9. Bogusiu obyś jak najkrócej panowała ! Powtórzę za Lailą : wit. D3, C , picie ! i spanie.

      Usuń
    10. Tak robimy... Dziękuję!

      Usuń
  8. Mona znosi wszystko z nieodmiennym spokojem (od stuleci) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam Dziś nową przepustkę do pracy i z Żądu kupony na 12 masek.

    Babciom i Agnieszkom moce

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Mama była Agnieszka. Gdyby żyła kilka dni temu zostałaby prababcią. Tak bardzo za Nią tęsknię ! 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie przestaje się tęsknić za mamą...

      Usuń
    2. prawdopodobnie... ale na dzień dzisiejszy czuję się sfrustrowana, jak dzwoni do mnie do pracy, bo poczebuje hasła do krzyżówki 🤣

      Usuń
    3. Potem będzie Ci tego brakować...

      Usuń
    4. wiem i wiem, że każdy rok u mnie więcej, to rok dalej u Rodziców :(

      Usuń
    5. Ciesz się dzisiaj, że są...

      Usuń
    6. oj, bardzo się cieszę :)

      Usuń
  11. moi Rodzice mają troje wnucząt i z wszystkich są dumni, prawdziwi dziadkowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie!!

      A Ty tęsknisz za byciem babcią?

      Usuń
    2. oj, jeszcze bardzo nie :)

      Usuń
    3. Hmmm raczej marzysz, tęskni się za czymś co już się przeżyło....a ja póki co ani to ani to🙈

      Usuń
    4. Kristal
      Na noc takie rozważania semanologiczne??

      Nie zasnę

      Usuń
    5. Mogę ci zaśpiewać kołysankę ale jeszcze bardziej byś nie mogła zasnąć....🤣🤣🤣dobranoc 😘

      Usuń