piątek, 29 stycznia 2021

Jak to z tym hydraulikiem było ;)

  Rzecz się działa już dość dawno temu, jeszcze kiedy mieszkałam w Belgii. Miałam tam świetne imprezowe towarzystwo, od czasu do czasu urządzałyśmy huczne spotkania . Tym razem rzecz się dzieje w czasie babskiego mitingu. Koleżanka miała piekny nowy dom, męża wygnała, dzieci uśpiła i zaprosiła bandę bab. Martwiła się tylko o piec, bo już kilka razy miała z nim kłopot.

Lało się wino, jadło się jadło, toczyły się frywolne rozmowy. Bosheee, jakie my byłyśmy wyzwolone!!! Seks nie miał dla nas żadnych tajemnic a rewolucja seksualna z lat 60 to przy naszych poglądach to  żłobek normalnie.

W pewnym momencie zadzwonił dzwonek do drzwi, gospodyni lekko zdziwiona, ale wpuściła młodego człowieka w ubraniu roboczym, twierdził, że mąż przysłał go żeby rzucił okiem na piec. Można było się zadziwić, bo to sobota wieczór, ale po pierwsze mąż zajmował się remontami domów i miał swoich pracowników a po drugie po tej ilości wina nic nas specjalnie nie dziwiło. 

Prawie nic!!

 Hudraulik podłączył sobie srajpoda do głośnika i zaczął się rozbierać!!!LITERALNIE! Robił prawdziwy męski striptiz!!

Z wyzwolonych ostała się tylko gospodyni i koleżanka lekarka, dla której żaden widok nie jest wystarczająco straszny. Reszta albo się schowała albo patrzyłą ze zgrozą z daleka!!

Cóż, dowiedziałam się, że męskie rozbieranki są zupełnie nie dla mnie. I że są mężowie, którym absolutnie nie można ufać!


Moce dla potrzebujących, dla Laili, bogusi i wszystkich innych


70 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę kawę z mleczkiem ;D
      Gorzką czekoladę85% mam ;D

      Usuń
    2. mogę dorzucić ptasie mleczko
      na kawę muszem poczekac jeszcze dfie godziny

      Usuń
    3. Tak, ale zimnom w połowie piłam bo nie miałam czasu sionść

      Usuń
  2. O mamuniu!!!! ;))))))

    I wbrew tym, którzy się o mnie martwią uroczyście oznajmiam, że nigdy, przenigdy nie słyszałam wcześniej tej historii!!!!! ;))))))

    Moce dla potrzebujących! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było nas blogu i też na priv!

      Usuń
    2. Olga!!!!!Koniec świata ;D
      A może jednak pamięć wyparła?;P

      Usuń
    3. Moja prawie wyparła
      Fakt, że suma sumarum NIC nie zobaczyłam😂

      Usuń
    4. 🙈🙈🙈
      Idę zamknąć się w sobie!

      Usuń
    5. nie Olga! To tylko dowód, że jesteś!
      Ufff, a juz podejrzewałam jakiś mega komputer, z super hiper czipami, od Bila Gejtsa :D

      Usuń
    6. Olga!!! I ja pierwszy raz slyszę tę historię🤷‍♀️🤷‍♀️🙈🙊🙈🙊

      Usuń
  3. Jednak wina chyba było mało skoro wszystkie uciekły....🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam!
    I pamiętam inne babskie spotkanie, gdzie na darmo czekałyśmy na hydraulika :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rybeńka ale czy ten hydraulik od pieca był wart rzucenia na niego okiem?? 😄😄😂

    Dzięki za moce 😘😘😘
    Potrzebującym wysyłam cały wagon od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie każdy może na męskie obce "wdzięki" patrzeć spokojnie ;pp
    Dawno temu wcale nie nobliwa doktor nauk matematyczny opowiadała jak to w towarzystwie świętowała Dzień Kobiet na zamku a tam w programie striptiz męski. Nie przytoczę tu jej słów, a tym bardziej mimiki, ale my z Mam sikałyśmy ze śmiechu. Po czym ona poważnym głosem stwierdziła, ze warto było to przeżyć dla naszej reakcji :D

    ps tfuj blog przestał lubić mojego srajfona, nie publikując komcie tfierdząc ze blond jezd jusz drugi dzien :( foch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie koleżanka opowiadala o Dniu Nauczyciela z takim programem. Najbardziej podekscytowane były podobno stare panny, mężatki zniesmaczone. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nasza pani doktor była rozwódką.

      Bogusiu, trzymajcie się zdrowo!

      Usuń
    3. 😂😂😂😂

      Kurczę. Przykro mi. Muszę poważnie pogadać z blogiem.

      Usuń
    4. Dziękuję, powoli lepiej. Jeszcze słabi, ale zdrowsi!

      Usuń
  7. Rybula! W ktorej byłas grupie??
    W szafie czy ze zgrozą??😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie chyba by się podobało jakby tym hydraulikiem okazał się jakiś mój kolega. Przynajmniej można byłoby się pośmiać i powygłupiać. A na obcego faceta to nie wiem jak zareagować..... 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam przed tym, jak to się wydarzyło. Ale się wydarzyło, i już wiem. Nie chce. Nie lubię

      Usuń
    2. Bo to jest w sumie smutne.... a nie śmieszne....mi by było szkoda biedaka

      Usuń
    3. Za pieniądze niektórzy zrobią wiele.
      Może to student dorabiał?

      Usuń
    4. Całkiem możliwe....tym bardziej mi go szkoda.

      Usuń
    5. On nie wyglądał na smutnego.
      Ale mój poziom zażenowania...

      Myślę, że świat by mógł dobrze istnieć bez stripizuuff

      Usuń
    6. Ale on tak tego ten tam ...całkiem do naga?????

      Usuń
    7. Nie nie, niestety😛
      Czapeczkom se zaktyu

      Usuń
    8. Tak sobie dziś o mężczyznach rozmyślam...jacy są rożni Mój idol Hugh Grant tak się brzydko zestarzał....ale są i tacy, ze z wiekiem są jeszcze bardziej atrakcyjni..... macie jakieś swoje typy?

      Usuń
    9. Jason Statham już się łapie?;D Sean Connery - też lubię

      Usuń
    10. Hmmm .... chyba jeszcze się nie łapie .. szczyl z niego!

      Usuń
    11. rozmarzyłam się i gotowałam jaja 28 minut!!!!!

      Usuń
    12. Ale kurze mam nadzieję....🙈

      Usuń
    13. Miśka
      Okazuje się, że Connery to kawał drania w domu był...

      Usuń
    14. My tu tylko o walorach zewnętrznych dyskutujemy... a charakter to jusz insza inszosc 🤣🤣🤣

      Usuń
    15. No jak facet leje swoją kobietę, to że tak powiem charakter wpływa na odbiór

      Usuń
    16. To dopiero teraz wyszło..... wcześniej nie wiedziałam o tym niestety

      Usuń
    17. no co TY!Rybulko!
      :(
      i mit padł;/

      Usuń
  9. Robert Redford w Pożegnaniu z Afryką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może mi nie uwierzycie ale często spotykam Ryska z klanu(Piotr Cyrwus) z racji ze uczęszczany do jednego lekarza. To jest bardzo przystojny mężczyzna a telewizja kłamie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że był w Lux??
      Świetny aktor !

      Usuń
    2. No to chyba potwierdzisz ze na żywo inaczej wyglada.... a ze aktor super to się zgadzam👍

      Usuń
    3. No to nie mój typ fizyczny. Ale zawsze najbardziej liczy się dla mnie to co pod sufitem

      Usuń
    4. Tak to prawda. Ma facet klasę. Ja typu fizycznego nie mam bo jednak mózg jest najbardziej podniecający.

      Usuń