poniedziałek, 30 listopada 2020

Dokonało się.

 Podjęłam decyzję. 

Wczoraj wzięłam ostatnią tabletkę tamosia. Mogłoby się wydawać, że odetchnęłam z ulgą. Ale oczywiście przypomniały mi się wszystkie straszne historie kobiet, które miały przerzuty albo wznowy po odstawieniu leczenia. Siostra mojej bliskiej koleżanki np umarła kilka lat po tym, jak lekarz powiedział, że już jest zdrowa i nie potrzebuje leczenia. 

Nie będę  ukrywać.  Trochę się boję. Mocno przeżywam. Emocje pod sufit. 


Szampan 
Champagne 

Na pohybel wszystkim rakom!!!


40 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pohybel!!
    A Ty bądź zdrowa i spokojna dłuuuuuugie lata!!! :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie!
      Od początku twój staż porakowy dawał mi dużo nadziei i siły❤🧡💛💚💙

      Usuń
    2. I niech tak zostanie! ❤️🧡💛💚

      Usuń
  3. wszystko będzie dobrze
    cieszmy się że to ostatnia piguła
    też bym się bała, to poważna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, żebyś dobrze się czuła. Tylko tyle i aż tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu
      Chwilowo czuję się marnie bo bardzo źle spałam🤨

      Usuń
  5. Na frasunek dobry trunek!
    Owszem,są historie śmiertelne, ale nie musimy ich naśladować.Niech będzie w nas moc przetrwania i pokonania.Ja jeszcze biorę, też hormonalny , 3,5 roku.
    A dzisiaj robię w domu "Andrzejki" dla przyjaciół i oni mają przynieść wino!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech te emocje jak najszybciej odpadną.
    Fajna ta terapia szampanem ino dość kosztowna 😄.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosia
      Nie uwierzysz jak tanio kupiłam. Jakąś cena promocyjna szokująca!
      Niestety, bałam się, że jak tani to niedobry. I kupiłam mało.
      A jest bardzo wporzo!!

      Usuń
    2. trzeba było spróbować przy kasie ;D
      Miśka

      Usuń
  7. Odstawiasz pigułki ale przecież nie kontrole?
    Szampan bardzo dobrze wpływa na zdrowie. Badania najróżniejszych naukowców wykazały....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie. Kontrole to już forewer.

      Też uważam, że szampan to jest łatwiejszy dla zdrowia niż te małe, okrągłe;))

      Usuń
  8. Rybko, trzymaj się tych dobrych historii bo ich jest więcej. Będzie dobrze i zdrówka moc życzę 😘😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Rak się boi szampana wiec go pij od rana. 🍾 Trzy kieliszki wypijesz to i żółwia przeżyjesz 🐢. Rak ucieknie daleko bo to szampan, nie mleko🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dowiedziałam, że mam raka, zaprosiłam koleżanki na imprezę pod hasłem
      Topimy raka w szampanie;)

      Usuń
  10. Rybka Ty masz pisać tylko dobre historie!
    Na pohybel rakom!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki. A historie są różne, wiele z nich daje nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  12. rozumiem emocje (trochę przecież, bo nie przeżyłam tego, co Ty)
    Wierzę, że będzie dobrze;*
    miśka

    OdpowiedzUsuń
  13. Przytulam Rybeńko.Będzie dobrze, nie myśl o strasznych historiach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielka chwila, szampan jest, twoje zdrowie! 🥂🥂🥂 Pięknych, długich lat bez tamosia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pohybel. Niech spierd.... w podskokach. ( Rybka, musiałam ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ bi maj gest!

      Czasem dobrze jest użyć mocnego słowa. No!

      Usuń
  16. Szampan przed śniadaniem? Prawidłowo! Wiesz że cię kocham?

    OdpowiedzUsuń