czwartek, 22 października 2020

Ballada o niezniszczalnym koszyku

 Lucha wczoraj słusznie zwróciła uwagę na koszyk, w którym były jabłka. 

Mam go od 10 lat mniej więcej. Kupiłam na bazarze, z którego dochód szedł na cele charytatywne, do Afryki. I koszyk przybył z Afryki. Choć mam mocne podejrzenie, że nie z Afryki a z Ameryki, zrobiony na potrzeby NASA, jako że ktoś musiał użyć technologii kosmicznej. To jest rzecz nie do zdarcia!

Zapewniam Was, że bardzo dużo go używam, jest idealny na szybkie zakupy. I na pewno to znacie. Idę tylko po bułkę, mleko, sól a wychodzę z 2kg jabłek, oliwą, 4 winami, szamponem, proszkiem do  prania i zapasem papieru toaletowego ...

A on ciągle daje radę!

Choć małe znaki zużycia próbują się pojawiać;)







41 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może, ponieważ bo to staruszek, zacznę go trochę oszczędzać?

      Usuń
  3. a chciałam wczoraj prosić o zdjęcie z profilu😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widząc same rączki wiedziałam, że ładny 😁 jednakowusz pod względem praktycznym wolę torby, które przewieszę pszes ramię😁

      Usuń
    2. Ooo to jak ja, za krótki ich ma, ale fajny jest :)

      Usuń
  4. Nie dość że daje rade to jeszcze jest bardzo ładny a z małżeństwem praktyczny i ładny różnie bywa 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzinna z mężem na kwarantannie, bo w jej przychodni zarażona pielęgniarka. Jej przychodnia funkcjonuje raczej normalnie, jest kontakt z pacjentami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem. Bo nie wiem, czy z domu ma wgląd do kart pacjentów. Pewnie jakoś to zorganizowali, bo prawie cała przychodnia na kwarantannie.

      Usuń
    2. No teraz każdy lekarz na wagę złota...

      Usuń
    3. To prawda. Strasznie mnie wkurza ta nagonka na lekarzy.
      Dobrze, że zdążyła w niedzielę zaszczepić OM przeciw grypie.

      Usuń
    4. Muszę sprawdzić, czy do nas do apteki dotarły już szczepionki

      Usuń
    5. Jestem po rozmowie z syną, wraca z pobrania testu. W DM się nie mógł dodzwonić, a terminy kilkudniowe, więc pojechał do miejscowości Rodzinnej.

      Usuń
    6. Ciekawe, ile będzie czekał na wynik

      Usuń
    7. Siostra miała pobrany wczoraj, wynik dzisiaj, pozytywny:((( A jej mąż choruje na płuca i po 60-tce! Strach sie bac!

      Usuń
    8. Irmina!!
      Bardzo współczuję tego stresu!!
      Mam nadzieję, że wszystko dojrzeć się skończy 🧡🧡🧡

      Usuń
  6. U mnie to raczej torby z materiału lub plecak są w użyciu na zakupy.

    Koszyk ciekawy.W sumie może być z Afryki. Tam ludzie wymyślili sporo pancernych rozwiązań.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno z Afryki.

      Koszyk to tylko jak zaraz się go wkłada do auta jest praktyczny

      Usuń
  7. kciauam spytać, czy czeba jusz kupować papier toaletowy?:ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że dzisiaj na zakupach widziałam, że ludzie go wykupują😂😂😂

      Usuń
    2. I u nas wykupują:( I makaron, i ryż. Widziałam dzisiaj.

      Usuń
    3. Ja mam jeszcze tyle ryżu z wiosny😂😂😂

      Usuń
    4. Czeba! Ten się śmieje kto się śmieje ostatni 🤣

      Usuń
    5. Kurde u mnie też wykupują🤦🏼‍♀️i mąki nie było.

      Usuń
    6. Ufff
      Mąki też mam od wiosny dużo😂

      Usuń
  8. mam cweterek, który koffam, sprzed 26 lat; nic mu się nie dzieje; ażurek- grzeje w chłodne dni i wieje w ciepłe😊 jedna kolaszanka w pracy się pszyczepiua, że ciongle w nim chodzę, wienc zakupiłam online nowe cweterki i się dowiedziałam, że byłam na szoppingu😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak się człowiek chce do czegoś przyczepić to zawsze znajdzie powód

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

      Usuń
  10. Brat mojej bratowej, człowiek przed 40 tka leży w ciężkim stanie w krakowskim szpitalu. Chorowałi wszyscy, tzn. jego żona i dzieci, oni szybko wyzdrowieli. On bez żadnych chorób współistniejących, wysportowany, dbający o zdrowie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej;(((
      Leży na chorobę, której nie ma...
      Mam ogromną nadzieję, że wyjdzie z tego!

      Usuń
  11. wytłumaczcie mi jak można być tak tępą dzidą w obecnych czasach... Przez weekend leżeć plackiem w domu, cherlać i mieć gorączkę, a w poniedziałek przyjść do pracy, pracować do środy, a w czwartek zadzwonić, że jest się na kwarantannie, bo pani z przedszkola ma covid ( pani oczywiście zajmowała się akurat tym dzieckiem ).
    Kurwa, jakimi ludzie są debilami.

    OdpowiedzUsuń