piątek, 23 października 2020

No to już każdy kogoś zna...

 Kiedy w marcu i kwietniu w niektórych krajach Europy szalał wirus i miejsca jak np Lombardia stały się już symboliczne, w Polsce duża część osób była nader sceptyczna w stosunku do pandemii. Często padało pytanie, a zna kogoś kto chorował?

I rzeczywiście, w Polsce niewiele osób znalo osobiście kogoś, kto chorował. 

Teraz sytuacja się diametralnie zmieniła. Trudno znaleźć kogoś, kto nie zna osobiście króla albo królowej...

Niestety. 

Trzymajcie się w zdrowiu i dbajcie o siebie i innych. Bądźcie mądrzy przed szkodą. 

A z anegdot koronowych, byłam wczoraj w dużym markecie. Ludzi mniej niż zwykle. Natomiast widoczne jest zapotrzebowanie na papier toaletowy 😂😂😂. Serio! WYKUPUJĄ!!!!




Dla nieanglojęzycznych. Po lewej napis Przysięgam , nie jestem alkoholikiem tylko wydaję przyjęcie. 

Po prawej. Przysięgam, nie wydaję przyjęcia tylko jestem alkoholikiem. 

Tak że tego 



59 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym, co się wczoraj wydarzyło, to już nie chce mi się o niczym gadać

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie wiem , czy znam... nie chcom nam powiedzieć, kto ma tom koronem, ja tylko zapytałam, czy miałam możliwość się zetknąć z tą osobom, bo różne budynki itp... ponoć nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i to niejedną osobę, a i tak ludzie nie wierzą w wirusa. Wczoraj na lokalnym portalu umieszczono zdjevie ludzi stojących w kolejce do punktu pobrań wymazów. Zostali wysmiani, obrażani od idiotów, debili, żeprzez nich za chwilę będziemy mieć lockdown jak w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  5. I będziemy niestety znać ich coraz więcej, bo to paskudztwo dopiero się rozpędza. A ja się boję, bo wszędzie zamykają przed petentami urzędy, wszystko na telefon, wszędzie limit osób, maseczki a ja należę do takiej zapomnianej grupy zawodowej, gdzie wszystko toczy się praktycznie bez zadnych zmian. Żadnych zabezpieczeń, procedury na papierze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak człowiek sam o sobie nie zadba, to nikt tego nie zrobi...
      Trzymaj się!

      Usuń
    2. Elaj, moja kuzynka tez w tej zapomnianej grupie, co Ty i tez ma takie same odczucia:(
      Trzymam kciuki, bądz ostrozna!

      Usuń
  6. Mem cudny! 😄😄
    A reszta ech...
    Ale wiary w ludzi już nie mam. Matka im umrze i będzie że na grypę albo że przez maskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ludzie nienaprawialni. Nigdy.

      Usuń
    2. Lila, przykład z życia wzięłaś. Matka zmarła przez przypadek/taka była wola boska. Przecież wirusa nie ma. Tak powiedzialy dorosłe dzieci po pogrzebie!

      Usuń
    3. Lola oczywiście miało być!

      Usuń
    4. Lila też ładnie ;)

      Ech ... Dziewczyny, chrońcie sobie i swoje rodziny. Tego wodospadu ignorancji, którego naprawdę nie ogarniam, jak widać nie zatrzymany. :(( Słyszałam że maski lekarskie mają lepsze filtry niż materiałowe więc jakby co

      Usuń
  7. Syna ma koronę! Widziałam się z nim krótko, siedział w moim aucie, oboje w maseczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
      Roksanko
      Musimy być dobrej myśli!!!

      Usuń
    2. Roksanna, trzymajcie się! Myślę że dwie maseczki dały radę. I jak dobrze że jesteście tacy ostrożni.

      Usuń
    3. Tylko ze ja potem w tym aucie już byłam bez i dotykałam kierownicy, ale Misiek wcześniej dezynfekował ręce i miał porządną maseczkę.
      Minęło dwa dni, jeszcze 3-4 i będę wiedzieć.
      Dzięki❤️
      Nie mam już sili na to wszystko.


      Usuń
    4. To dość powszechne zjawisko
      Ten brak sił...

      A jak się czuje syn?

      Usuń
    5. Ma kaszel suchy i szybko się męczy. Temperatura raz 37, 5 a raz 35, 5 przynajmniej do tej pory. On tak od zeszłego tygodnia ma. W bazie jest, że kwarantanna do piątku przyszłego tygodnia. Ata czuje się dobrze, ale nie robiła testu. Jest tez na kwarantannie.
      Wyszli z jednej wpadli w drugą. I nie wiadomo już gdzie i kiedy i i od kogo.

      Usuń
    6. Tak mówią, że 50% osób co najmniej nie wie, gdzie i od kogo się zarazili

      Usuń
    7. Trzymam kciuki, kochana! Jest młody, więc powinien lekko przejść. Oby! I obyś ty uniknęła! Moce posyłam.

      Usuń
    8. Moce, Roksanna!!! Trzymajcie sie wszyscy:) Serdecznosci wysylam i sercem z Wami!

      Usuń
    9. Roksanko... Trzymaj się i badz dobrej mysli Kochana. My tu bedziemy czuwac i wirusa od Ciebie przepędzac. A dla syna zdrowia!!!

      Usuń
    10. Dziękuję❤️❤️❤️

      Usuń
    11. Rodzinna z wirusem. W niedziele szczepiła Teściowa i OM. W maseczce. Izolujemy się od siebie. Wytyczamy strefy.

      Usuń
    12. Roksanko, trzymajcie się wszyscy ❤️

      Usuń
  8. Ja juz mam sasiadow chorych, znajomych z bylej pracy i rodzine, a niektorzy i tak watpią albo zupełnie odrzucają!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką wersję przyjęli i takiej będą się trzymać

      Usuń
    2. Irmina, u mnie to samo. Opiekunka mlodego (byla opiekunka) twierdzi ze nie wierzy ze ma korone bo taki kaszel ona ma co roku... Ze tedty są do doopy itd...

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. To chyba żyjesz na bezludnej wyspie?

      Usuń
    2. O rany.
      Ale nawet znajomy syny np?

      Usuń
    3. A u mnie syn i Rodzinna do kompletu

      Usuń
    4. Tak, cała przychodnia miała testy. Jeszcze nie ma wyniku jej córka, która tez przyjmuje i bierze dyżury, bo ogólnie to pracuje w szpitalu w ŚM.
      Rodzinna na razie bez objawów.

      Usuń
    5. Armagedon

      Gaga
      To ja się cieszę bardzo, że nie znasz

      Usuń
    6. U mnie w pracy piąta osoba. ☹️

      Usuń
    7. Nie zyje na bezludnej wyspie. Mieszkam w Bydgoszczy. Nie znam ani nikogo chorego ani tez nikogo z dodatnim wynikiemn testu. Nie mam jakos bardzo licznej rodziny, ale zaden z czlonkow tez nie zna nikogo chorego

      Usuń