środa, 23 września 2020

O ważnych sprawach

 W weekend przez Europę przetoczyły się demonstracje nawołujące rządy krajów europejskich to przyjmowania uchodźców ze spalonego obozu na wyspie Lesbos. 

Nie byłabym sobą gdybym nie wzięła w tym udziału. Jeżeli bezczelnie mówię, że uważam się za osobę wierzącą to jest dla mnie oczywiste, że trzeba wspierać słabszych i pokrzywdzonych. Nie mogę znieść postawy polskiego rządu w tej sprawie. Oraz tzw polskiego kościoła, który o elbegiete to wrzeszczy na cały regulator a o pomocy ludziom bąka coś pod nosem nieśmiało. 



Robiłam zdjęcie, to nie warto szukać mojej facjaty;))




132 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważna sprawa!
    Widziałam zdjęcia z tego obozu...Te matki z malutkimi dziećmi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A polski rząd się wzdraga przed ich przyjęciem...

      Usuń
  3. A do wczorajszej dyskusji jeszcze.
    Sto lat temu epidemia hiszpanki zabiła 50 milionów osób. Druga fala zabiła więcej osób niż pierwsza, bo ludzie poluzowali, byli zmęczeni noszeniem masek i zabezpieczaniem się.
    Sto lat temu nie było podstępnych i pazernych koncernów farmaceutycznych, masztów 5G, Bila Gates'a, internetu, kłamliwych mediów i ogólnoświatowych spisków.
    I co o tym myśleć, i co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W USA liczba ofiar przekroczyła 200 000...
      No szlag człowieka trafia jak słyszy- nie panikuj. Nic się nie dzieje. 😡

      Usuń
    2. Na całym świecie zbliża się już do miliona.
      Ja tu chciałam podziękować za komentarz Loli, bo mnie do głowy nie przyszło osobie pracującej w szpitalu, zakładając ( chyba że błędnie) iż ma wykształcenie medyczne tłumaczenia tych oczywistości. A jednak chyba trzeba, żeby one wybrzmiewały.

      Usuń
    3. Przecież nawet ludzie z dyplomami naukowymi bredzą o zamachu w Smoleńsku...

      Usuń
    4. Wczoraj wieczorem próbowałam napisać ale cały czas mnie wyrzucało. Widzę że tutaj tylko wasze fakty się liczą i oczywiście macie do tego prawo. Chciałam tylko w ramach zakończenia tematu napisać że w Gdańsku, tak jak poderzewałyśmy oddział zakażny prawie pusty, na 9 sal dwie zajęte. Kolejne zastraszenie i manipulacja. Jestem ciekawa czy wchodzą tutaj na bloga inne pracownice szpitali,chętnie przeczytałabym ich opinie a nie koleżanka,koleżanki.I czy im też dyrekcja każe w karty pacjentów wpisywać covit 19, kiedy ewidentnie chory jest na zapalenie płuc czy oskrzeli ,żeby szpital mógł dostać 3 razy takie profity. Wszystko jest wyolbrzymione i przesadzone.
      pozdrawiam Magda.
      Ps. Widzę rybeńko że ten Smoleńsk, cały czas leży Ci na sercu.

      Usuń
    5. Smoleńsk bardzo, zginęło tam wiele osób a nikt nie został ukarany.
      Tobie to nie przeszkadza?!

      Usuń
    6. Jasne

      Nie ma COVIDU
      A ziemia jest płąska
      A Bill Gates będzie w szczepionkach przemycał czipy

      Usuń
    7. To miało miejsce 10 lat temu , staram się iść do przodu.
      A jak się nie ma argumentów to zawsze można zacytować koleżankę albo wszystko sprowadzić do Smoleńska.
      A covid oczywiście jest, jak każda inna wirusówka.
      Miłego dnia i spadam.

      Usuń
    8. Magdo, powiedz dlaczego Twoja opinia ma być bardziej wiarygodna niż oficjalne dane? Każdy może tu wejść i napisać, że pracuje w szpitalu.
      Ot tak można sobie wpisać covid bez covidu? Bez testu pozytywnego? I co, pacjent leży sobie pomiędzy zarażonymi czy w normalnej sali, a personel pracuje bez żadnych zabezpieczeń? Dla mnie to ściema do kwadratu.

      Usuń
    9. Powiedz to tym co mieli już przeszczep płuc po tej twojej wirusówce!

      Usuń
    10. Noszzz wiem. Ale ja jestem medyczny laik ale wiem, że porównywanie covidu do innych wirusów, które grasują jest jakimś totalnym nieporozumieniem. Tak może tylko powiedzieć ignorant!

      Usuń
    11. Roksana zazdroszczę Ci twojej nieświadomości.
      Chętnie przeczytam opinie innych pracownic szpitali,nawet europejskich. Magda.

      Usuń
    12. Rybeńko no nie przekonasz mnie, sama możesz zweryfikować swoją wiedzę którą czerpiesz z mediów z faktami. Wczoraj ktoś wkleił artykuł że w gdańsku jest pomór, nie ma miejsc w szpitalach !!. Proponuję ci zadzwoń do Gdańska na Smoluchowskiega bo tam jest zakażny wew.286 a dowiesz się osobiście jakie są fakty. Magda.

      Usuń
    13. Magda, nie lubię tego sformułowania używać, ale czy ty potrafisz czytać ze zrozumieniem? Pokaż mi w którym miejscu i gdzie ktokolwiek użył sformułowania, że w gdańskim szpitalu jest pomór? Przeczytaj artykuł. Przytoczenie artykułu miało na celu to, że covid obnaża jakie niedobory są w służbie zdrowia. To nie pierwszy i pewnie nie ostatni taki przypadek, gdy jakiś szpital z tego powodu będzie krótkotrwale niewydolny. To nie są normalne sytuacje, a spowodowane są jednak sytuacją pandemiczną w kraju. I bardzo dynamiczne.
      Mam wrażenie, że bagatelizując covid to ty jesteś nieświadoma zagrożenia. Nie ja. I co tu mają opinie do tego pracownic szpitali. Ja z takim rozmawiam przynajmniej raz w miesiącu. Mam też w rodzinie lekarzy i na Boga nikt z nich covidu nie porównuje do innych wirusów, które znają, potrafią leczyć a nawet im zapobiegać!

      Usuń
    14. Ty się uparłaś, że my straszymy ilością zachorowań i zgonów, a przecież wyraźnie mówimy, ze relatywnie jest ich mało, i ta liczba nie zmienia sie drastycznie jeśli chodzi o ilość osób hospitalizowanych i pod respiratorem. Napisałam tylko, ze to może być niepokojące, bo przecież dużo lepiej byłoby gdyby one malały. I dobrze byłoby również, bardzo optymistyczne, żeby nie każdy dzień przynosił informację o zgonach.
      Ja już się pogubiłam w tym, o co ci chodzi.Co nam zarzucasz. Jakie fakty są nieprawdziwe?

      Usuń
    15. roksanna: Racja. Niby zapowiadali już w kwietniu, że po wakacjach będzie wzrost zakażeń, więc taki był "plan" ale to nie znaczy, że mamy się cieszyć z tego.

      Usuń
    16. Nie ma co dyskutować.
      Ja mam przyjaciółkę w szpitalu w Belgii..
      Mam i tu znajomych lekarzy.
      Nikt nie traktuje COVIDu jak zwykłej wirusówki. Ale ja już nie będę dyskutować. Bo media kłamią mówiąc o 200 000 zmarłych w USA, prawda? A Lola nie ma zmarłych wśród znajomych.

      A co do Smoleńska
      Jakoś tak mam, że krzywda ludzka mi sie nie przeterminowuje

      Usuń
    17. Roksana
      W punkt
      Ja też nie mam pojęcia co nam Magda zarzuca😂😂😂

      Usuń
    18. Mam tę wadę, że jak już zacznę to lubię drążyć temat do końca czasem upierfliwie😂
      Ale coraz częściej wysiadam albo w ogóle nie podejmuje tematu😉

      Usuń
    19. Ja mogę tak dyskutować jak dziś Juną. Z argumentami i czytaniem nawzajem swoich racji. Ale już mi się je chcę gadać z kimś, kto nie odnosi się w ogóle do moich argumentów. Z góry zakłada swoją świętą rację

      Usuń
    20. Fakt, przez to pomijanie przez Magdę naszych argumentów totalnie pogubiłam się, o co jej chodzi 😀

      Usuń
    21. Kompletnie
      I to tak, że nawet tego nie zauważyłam😁😁😁

      Usuń
    22. Magda, załóżmy że tak jest. Polskie media, zwłaszcza państwowe mają mistrza w naciąganiu faktów i może tak jest że w Gdańsku jest luz, ale czy to znaczy że na całym świecie nie ma problemu, że nikt na covid nie umarł?? Czyli te 3 osoby które znam, ojcowie pod 50, to na co umarli? Na grypę i rodzinę okłamali? Koleżance (jeśli chcesz to podam nazwisko możesz znaleźć ją i zweryfikować na FB) która pracowała przy wczesniakach, z powodu nadmiaru chorych, a w Arizonie mieliśmy ich w ciężkich dniach i po 3-4 tyś, zamknęli wydział i od tej pory pracowała przy covid. W pokoju gdzie normalnie byłaby jedna rodząca było po 2-3 pacjentów. Rodziny nie mogły odwiedzać umierających więc stała z ich telefonami i słuchała jak rodziny żegnają się ze swoimi dziadkami. Mówiła że nie było dnia by nie płakała. Czyli kogo oni tam na tym wydziale kładki? Kto tam umierał? Chorzy na grypę? Dlaczego nigdy wcześniej nie trzeba było wydziału wcześniaków przerabiać na wydział grypy?
      Ja zaczynam mieć swoje własne teorie spiskowe. Komu zależy by tak ludziom w głowach namieszać? Komu zależy by ludzie zdjęli maseczki i aby to wszystko się nakręciło? Komu zależy aby ta pandemia trwała? Że nie wspomnę komu zależy aby ludzie umierali? A swoją drogą zazdraszczam. Bym nie pracowała przy szpitalu i nie mieszkała gdzie mieszkam to może żyła bym w podobnie cudownej nieświadomości i może tak byłoby łatwiej i przyjemniej.

      Usuń
    23. Nie licz Lola na merytoryczną odpowiedź

      Usuń
    24. Rokanna, pozdrawiam. ;)
      Obawiam się że tłumaczenie tego to niestety czas stracony, ale naprawdę trudno przejść obojętnie, zwłaszcza że Magda sobie sama tego nie wymyśliła, to jest ogromna odgórna siła mieszania ludziom w głowie i jeśli ktoś żyje w pl i ma tyle szczęście że o covid słyszy tylko w tv to naprawdę nie trudno mu stać się "sceptycznym".

      Usuń
    25. Rybenka, a daj ludziom szansę ;))

      Usuń
    26. No przecież nie blokuje anonimuuff;))

      Usuń
    27. Problem w tym, że Magda twierdzi iż pracuje w szpitalu. Że jej wiedza jest z pierwszej ręki nie z mediów i od koleżanek. Ze jak u niej jest tylko dwóch covidowych pacjentów pod respiratorem, a 7 osób umarło na raka w ciągu doby w tym szpitalu, to znaczy ze covid to tylko taki wirusek. Problem w tym, że Magda może mówić prawdę i nikt temu nie przeczył, ale nie w kwestii tego, że covid nie jest groźny, co chce nam na siłę udowodnić. No, bo w jej szpitalu...
      Lola, serdecznosci 🙂

      Usuń
    28. Żeby przeanalizować, bo ja też wierzę że Magda nadaje ze szpitalach, i jeśli u Magdy pod respiratorem są dwie osoby, są to dwie osoby walczące o przeżycie i oby wyszły zdrowe ale może być też inaczej. Ile jest szpitali w pl? Dane mówią że 949. Jeśli w połowie a nawet jednej trzeciej są po dwie osoby z covid walczące o życie, czyli ok 600, to tak trudno uwierzyć że dziś umarło na covid 28? Nie widzę tego gdzie te fakty są tak oderwane że Magda wyczuwa spisek, bo dla mnie one są dosyć logiczne i czy gdyby tak lekka ręką każdego umarłego podpinali pod covid, to co by mieli sobie żałować, to nie byłoby tych umarłych tysiące? 🤔

      Usuń
    29. Z danych ministerstwa zdrowia dziś jest 89 osób pod respiratorem z pseudo COVID

      Usuń
    30. I jeszcze tylko dodam, bo ciągle słyszę porównania a rak, a serce, nikt nie neguje tragedii tych śmierci, różnica jest w tym że jednej chory na raka wypuszczony w tłum nie zarazi tylu ludzi. Ta pandemia też zaczęła się od jednego hen daleko. Pamiętam jak u nas pojawił się pierwszy przypadek a miesiąc później było dziennie po kilka tysięcy chorych i setki umarłych. Dlatego zadziwia mnie że ludzi chcą tak samo traktować choroby zakaźne i niezakaźne.

      Usuń
    31. Oj to wysoka śmiertelność tych z respiratorem. 🤔

      Usuń
  4. W niedzielę na apel Rady KEP ds. Migracji, Turystyki i Pielgrzymek zbiórka piebiedzy na pomoc poszkodowanym po pożarze obozu dla uchodźców na wyspie Lesbos.
    Wiem, że to tylko kropla i, że to mało ale chociaż coś ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja im nie ufam 😡😡😡

      Janina Ochojska też prowadzi zbiórkę.

      Usuń
    2. Sama powiedz marzycielko
      Jak chodzi o LGBT to grzebią w kazaniach najważniejsi z KEP

      A jak chodzi o ratowanie ludzi to czy ten łajdak Jędraszewski choć raz wygłosił płomienne kazanie w ważny dzień? Czy są zbierane w kościołach podpisy pod petycją do rządu, żeby utworzył choć korytarze humanitarne??
      Niedobrze mi!!!

      Usuń
    3. I chciałam powiedzieć, że nie wstydzę się słowa łajdak. To adekwatne nazwanie kogoś, kto krzywdzi innych ludzi i broni zła.

      Usuń
    4. Dlatego napisałam, że to kropla. I też nazywam rzeczy po imieniu. Gówna nie nazwę cukierkiem, choć by było w złotym papierku. Tylko, że nauczona nauczycielsko nawet tam gdzie syf i gnój może być odrobina czegoś pozytywnego.

      Usuń
    5. I wiesz, że ja widzę tę odrobinę. Nie w episkopacie jednak tak naprawdę. Choć o tam są ludzie szlachetni i dobrzy. Ale nawet oni nie mają odwagi...

      Niżej jest o wiele więcej dobra...

      Usuń
  5. Odnośnie braku jakiejkolwiek pomocy tylko zgrzytam zębami... Nie mam na to już w ogóle słów. Chrześcijanie kurna mać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurestwo. Nie chrześcijaństwo.
      Ja już czuje się poza tym dziwnym układem hierarhii kościelnej polskiej

      Usuń
    2. No właśnie napisałam, że jest zbiórka w całej Polsce. To kropla, ale nie można powiedzieć, że jakiejkolwiek pomocy nie ma.

      Usuń
    3. Oczywiście, że to ważne, że pieniądze nie są bez znaczenia. Ale to za mało!!!

      Usuń
    4. Ale ta pomoc jest nie od rządu ani od KK, bo organizowanie zbiórki pieniędzy to tak naprawdę pomagają obywatele. KK nic innego więcej nie zrobił i nie robi jak inne fundacje, które również zbierają pieniądze. A powinien.

      Usuń
    5. Żadna zbiórka mnie nie przekona, że KK w Polsce coś robi żeby pomóc. NIC NIE ROBIĄ.

      Jestem na nich tak zła, że...

      Usuń
    6. Kościół katolicki to my wszyscy, nie tylko góra

      Usuń
    7. Wybacz Marzycielko ale ja nie mam zaufania do zbiórek prowadzących przez kościół. I oparte jest to na faktach i doświadczeniu wielu osób.

      Usuń
    8. Marzycielka, mnie nie musisz tłumaczyć! I zobacz, ja, kościół katolicki, coś robię! Robię więcej niż większość episkopatu! I nie podoba mi się fakt, że oni są tacy, jacy są i będę o tym głośno mówić! Bo mi na moim kościele ciągle jeszcze zależy!

      Usuń
    9. roksana
      ja też
      przez Jankę Ochojską wolę wpłacać

      Usuń
  6. 974/28 👑🇵🇱😱

    A nie. Nie panikujmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardziej uderzyło z wczorajszej rozmowy stwierdzenie, że „przez 18 osób”- albo kompletnie nieznajomość tematu albo brak empatii. Szok. Gdzie solidarność i odpowiedzialność? Tu nie chodzi by panikować. Tu chodzi, żeby rozsądnie się zachowywać. Przestrzegać: maseczek , dystansu, mycia rąk.

      Usuń
    2. Mnie to też szokuje
      To jak mówić że tylko 2 osoby dzisiaj umarły w naszym szpitalu na raka dzisiaj
      Itp

      No naprawdę to nie jest panika

      Usuń
  7. Ja w mojej parafii NIGDY nie słyszałam niczego o lgbt, za to np. na ostatnich ogłoszeniach było o zbiórce pieniędzy na uchodźców z Lesbos. wiele razy były tego typu zbiórki, są modlitwy za uchodźców..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dobrą parafię. Dość dobrą. Bo czy kiedykolwiek mówiono w niej, że trzeba protestować przeciw postawie rządu i domagać się utworzenia korytarzy humanitarnych?!

      Usuń
    2. Sorry. Ale mi nie wystarczy niemówienie o LGBT.
      Czas pójść dalej.

      Usuń
    3. A ja będę sarkastyczna i powiem tak: no modlitwa to ogromna pomoc, widać jak pomaga ona uchodźcom.

      Usuń
    4. Modlitwa jest wspaniała, ale obok działania. Jak człowiek złamie nogę, to mu też sama modlitwa do uzdrowienia nie wystarczy

      Usuń
    5. Myślę, że protestowanie nie jest zadaniem zwykłego księdza. A to co robi góra Kościoła, to już całkiem inna bajka, przeważnie szok (oczywiście negatywny), zniesmaczenie (delikatnie mówiąc). Są przy tym tak bardzo butni i zaślepieni. Za długo było im dobrze..

      Usuń
    6. Przepraszam bardzo, wstawianie się za cierpiącymi i skrzywdzonymi nie jest zadaniem zwykłego księdza??!! To co przepraszam jest?!Poza głoszeniem Słowa Bożego, w którym jest napisane, że trzeba być najbardziej z tymi, którzy cierpią.

      No w tym zniesmaczeniu bardzo się zgadzamy.
      A zwykli księża milczą, bo się boją narazić, to bardzo ludzkie i prawie rozumiem, ale to mi się nie podoba.

      Usuń
    7. roksanna, czy spodziewasz się strzałki z napisem: tu pomogła modlitwa ;)

      Usuń
    8. Księża wstawiają się za cierpiącymi i skrzywdzonymi. Robią to po cichu, nie chwalą się tym. Ja to widzę. Nie wszyscy przy okazji pomocy wstawiają fotkę na insta. Być może ja akurat wiem o takich sprawach bo jestem trochę bliżej. Czasem znajomy ksiądz prosi mnie o załatwienie transportu w tego typu sprawach.. sprawach ludzi bardzo skrzywdzonych. rybenka, dobre rzeczy dzieją się po cichu, bez poklasku.

      Usuń
    9. Wolałabym, żeby ksiądz zamiast a raczej oprócz modlitwy i braku mówienia np o LGBT agitował za realną pomocą. Nie mówienie to w pewnym sensie akceptacja nagonki na to środowisko. Dla mnie modlitwa pozostaje jako ostateczność, kiedy już nic nie można innego zrobić. Nie zamiast.

      Usuń
    10. Gdy trwoga to do Boga? ;) Nigdzie nie napisałam, że jedynie modlitwa. Akurat pisałam, że pomoc i modlitwa :)

      Usuń
    11. Juna
      A pamiętasz ten zryw modlitweny pt Rózaniec do granic? Chodziło w tym o to, żeby broń Boże nie pomóc uchodźcom. Bronić Polski przed najazdem wrażej wiary. Niedobrze mi czasem jak widze inicjatywy tzw zwykłych księży.
      Wierże Ci, że masz dobrego księdza wrażliwego na krzywdę ludzką. I może takich jest nawet dużo. Ale, przepraszam za łącinę, KURWA MAĆ, nie widzę, żeby było jakiekolwiek światełko w tunelu w postawie księży i katolików w sprawie przyjmowania do Polski uchodźców. To hańba dla każdego katolika. Dla mnie to zparzeczenie nauki Chrystusowej.

      Usuń
    12. Zeby choć jeden biskup wysłął do wszystkich księży list, w którym zachęca wiernych do zmiany swojego patrzenia na imigrantów, do stworzenia dzisiaj!! Miejsc dla uchodzcó w parafiach, do pisania do rządu petycji!

      nieeeee, tego się nie doczekamy...
      Za to do zbuierania petycji w sprawach gnojenia ludzi homoseksualnych to tak, jak najbardziej.

      Przepraszam, jestem w emocjach...
      U mnie akurat pomaga się uchodźcom, Lux przyjmuje ogromne ilości, a mój proboszcz i parafianie pomagają w ośrodkach

      Usuń
    13. Nie wiem jak jest z tą trwogą u innych, ale ja nie wierzę w moc modlitwy. Nie wierzę, że jak się pomodlę, to TK nie wykryje żadnych u mnie zmian. ( to tylko przykład) Ale bywa, że leżąc w maszynie się modlę, bo mnie to uspakaja...
      Tak jestem dziwadłem 😉

      Usuń
    14. No jesteś mało praktykująca;)
      Ja wierzę w moc modlitwy, pod warunkiem, że nie traktuje się jej jak magicznego zaklęcia. Ale jestem pewna, że Juna tak nie robi, i jestem pewna, że jesteśmy w sprawach modlitewnych zgodne z juną bardzo:))

      Usuń
    15. Światełka w tunelu w postawie księży nie zobaczysz długo. Ale nie uważam, że to hańba dla KAŻDEGO katolika. Każdy katolik może coś zrobić. I ja i Ty, to tylko jego wybór. Przykre jest to dzieje się z Kościołem, ale niestety być może będzie tak się działo dopóki nie rozpirzy się w proch i pył...

      Usuń
    16. Nie neguje modlitwy jako czegoś zupełnie niezbędnego bo wiem jakie ona ma znaczenie dla ludzi mocno wierzących i praktykujących. Chciałam tylko zaznaczyć, że nawet najbardziej zagorzałe modlenie się nie poprawi sytuacji uchodźców. Ze to za mało, jeśli chodzi o kościół i jego przedstawicieli. I ze to nie jest sytuacja w której można rozłożyć ręce i powiedzieć: pozostała już nam tylko modlitwa. To miałam na myśli.

      Usuń
    17. roksanna, akurat ja uważam bycie dziwadłem za fajne. Sama jestem przez niektórych "znajomych" uważana za dziwną.. i lubię to!! :D I lubię innych dziwnych dziwaków :))

      Usuń
    18. Juna
      Można dyskutować, czy dla każdego, czy nie dla każdego.
      Czuję, że w gruncie rzeczy bardzo się ze sobą zgadzamy:)

      Masz dużo racji, to wybór, ale dla mnie to są bolesne i nieoczywiste wybory. Bo do niedawna szanowałam słowo biskupów, w większości akceptowałąm to co móili. Teraz przestali się dla mnie liczyć jako kościelne aurytety. Oczywiście, że Pan Jezus to mi "wystarczy";). Ale bycie w kościel to coś więcej, niż wiara w Ewangelię. I teraz to musze sobie na nowo ukłądać...

      Usuń
    19. Juna
      Skoro bywasz w Fariatkowie, to przecież z założenia jesteś dziwna:ppp

      Usuń
    20. Ja z ta moja wiara nie wiara to nie powinnam się wychylać w dyskusjach, ale wię ze tu sobie mogę na te moje banialuki pozwolic 😀

      Usuń
    21. hehe, i super.
      Też myslę, że w wielu sprawach bardzo się zgadzamy. Mamy inne przejścia, inne doświadczenia życiowe, więc pewnie inaczej o tym samym mówimy. Ale ja lubię tak rozmawiać, poznawać inne stanowiska ludzi. Zawsze może coś dla siebie z tego wyciągnę... :)

      Usuń
    22. A w ogóle to uwierzycie, że jestem małomówna.. :D

      Usuń
    23. Juna
      Ja też lubię się spierać w taki dobry sposób. Warto zawsze spróbować spojrzeć innymi oczami na pewne sprawy

      Usuń
    24. Roksana
      Gdzie jak nie tu?;))

      To dla mnie ważny komplement

      Usuń
    25. Juna
      Uwierzymy, że jesteś małomówna

      Tu same dziwne;)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się pomyliłam i nie tu gdzie trzeba napisałam...:)

      Usuń
    2. W dupkę Czerna bezie przyłożyć 😜

      Usuń
    3. No to może bezie tylko wołowa nagana 👀
      😜

      Usuń
    4. Jessu skąd weźmiesz woła?

      Usuń
    5. 🥶🥶🥶🥶🥶

      Ze sklepu?!

      Usuń
    6. Roksanna
      Jakiż problem? Woła się: muuuuuu
      I już

      Usuń
    7. Wołamuuuuu po prostu 🤗😁😁

      Usuń
    8. Hmm serwowany jak polkrwisty befsztyk czy w naturze?
      Jak na talerzu to mogę tez się zacząć žle podpinać 🤪

      Usuń
    9. Roksana
      Czyżby dodatkowo łączyła nad miłość do krwistych befsztykuuff?

      Usuń
    10. Wolę te półkrwiste jednak😋
      I do tego czerwone wino!

      Usuń
    11. Bez czerwonego wina nie ma szans na dobrego steka

      Usuń
    12. Mamy zgodę w temacie 😀

      Usuń
    13. To Wy zeżrecie woła a ja wysiorbię wino 🍷 troszkę się podzielę chętnie 😁

      Usuń
    14. Troszkę to tego. No. To za mało😁😁😁

      Usuń
  9. "W dupkę Czerna bezie przyłożyć" po prostu tego nie znauam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale już znam😁🤣😁https://tiny.pl/7p5l5

      Usuń
    2. Rybenka
      Ja przyniesę odpowiedni litraż 🍷🍷🍷 😁 coby się wkupić i winy winem odkupić

      Usuń
    3. Juna
      No musisz chyba beczkę bo z tym podpinaniem to jeszcze daleko Ci do ideału 😁

      Usuń
    4. Znaczy, nie wpraszam się, tak tylko wirtualnie chciałam Was upić 🍷🍷🍷😁

      Usuń
    5. Lucha!
      Skąd Ty to znajdujesz?!!

      Usuń
    6. Rybenka, mnie w ogóle daleko do ideału... dlatego bez wina ani rusz 😂

      Usuń
    7. To witamy w klubie bardzo nieidealnych:))

      Usuń
  10. google, wystarczy wkleić coś od Ciebie i som pereuki

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznaję się bez bicia, że wszystko co tu dziś napisałam, poczynione było w trakcie pracy i pod wpływem...lekkiego wzburzenia mojego. Wzburzenie nastąpiło po ogłoszeniu przez szefa że będzie narada. Czyli że zjedzie się trochę osób z 3 oddziałów, plus my miejscowi i będziemy sobie na sali bez okien siedzieć kilka godzin i słuchać tego samego co zwykle. To kurna ja dlatego odmawiam imprez, w tym wesela, żeby mnie prezes narażał? No to mu wzięłam i odmówiłam udziału. A że w tym miesiącu to już drugie poważne odmówienie to jakby coś dziwnego leciało głośno nad światem, to znaczy że ja z hukiem wyleciałam z pracy...😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki żeby rozum zwyciężył u szefa!

      No i żeby Ten Najważniejszy Szef wszystkich szefów czuwał:))

      Usuń
    2. Z rozumem u szefa ciężko. Nawet jak mu tłumaczymy co oznaczałaby jedna jedyna zarażona osoba w firmie handlowej.
      A co do Szefa to nie mam wątpliwości, że czuwa 😊

      Usuń
    3. I tego się trzymajmy:))

      Usuń
    4. Juna, powiedz szefowi żeby narady robił online

      Usuń
    5. Przez długą chwilę myślałam że mówisz o Szefie wszystkich szefów😂😂😂

      Usuń
    6. Ja też myślałam, że o Szefie Bogu 😊

      Usuń
    7. Roksana
      Narady onlajn...szef nie pozwolił na pracę zdalną biura w czasie największych obostrzeń, zapraszał gości i przyjmował bez maseczek. Jednocześnie płakał bo obroty wzrosły w stosunku do poprzedniego roku więc nie weźmie kryzysowego.. 😂 jak go nie kochać. miłością chrześcijańską 😁

      Usuń
    8. Aż by się chciało mu pokaslać f tfasz!

      Usuń
  12. Teraz właśnie wydaje książkę, z której całe pieniądze będą przeznaczone na rzecz uchodźców. Nie dochód (bo dochód rzadko przy poezji w ogóle bywa i jeśli już, to maleńki) tylko każda złotówka ze sprzedaży książki. Beneficjentem będzie Stowarzyszenie Dom Otwarty. A książka to tłumaczenie ukraińskiego poety Oleksija Czupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, powinna być 30 września, jak drukarnia zdąży. Mam zamiar coś w blogu napisać.

      Usuń
    2. Piękna inicjatywa!
      Trzeba rozreklamować szeroko! ♥️

      Usuń
    3. Oleksij Czupa to relatywnie młody człowiek, doświadczony przez wojnę w Ukrainie. Pisze o tym w książce, ale też o tym, że miłość przezwyciężać tę traumę.
      A Dom Otwarty wspiera uchodźców.

      Usuń
  13. Jak to nie przyjmujemy uchodźców, a ile osób z Ukrainy przyjechało?, nie mówiąc o innych nacjach. Przecież to też uchodźcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ja też jestem uchodźcą??

      Nie mam sił do durnoty.
      Nie każdy migreny to uchodźca. Jeżeli możesz wrzucić w każdej chwili do swojego kraju to jesteś zwykłym migrantów.

      Usuń
    2. Tak, a ci co uciekli z Donbasu? Wiadomo, że są ekonomiczni, ale nie tylko.

      Usuń
    3. Ten rząd nie przyjął żadnych uchodźców.. Przyjęto ok 200 Ukraińców z Donbasu, ale w 20014.

      Usuń
    4. Możesz sobie sprawdzić na oficjalnej stronie urzędu do spraw uchodźców ilu przyjmuje Polska. Odkąd u władzy jest pizdowstwo ta liczba zmalała. Nie pamiętam ale to ok 200 osób.

      A rodziny czeczeńskie odesłali z granicy wbrew prawu międzynarodowemu.. To jest kurestwo

      Usuń