czwartek, 24 września 2020

O termometrze

 Może jednak zaskoczę Roksannę moim termometrem, stuletnim czy cuś.

Mam go naprawdę bardzo długo, kupiłąm w Polsce dla małych dzieci ( a jedno z nich będzie samo ojcem za kilka miesięcy)

Nie było wtedy żadnych błyskawicznych termometrów, a wiadomo, że mierzenie pod pachą czy w pupie trwa i maluch dostaje kota a rodzic czuje się jak sadysta. I to oto urządzenie pozwalało na stwierdzenie w kilka sekund, czy warto brać się do ujarzmiania malucha i czy sytuacja jest lekko czy bardzo grożna





Ten mały czarny pasek umieszcza się na czole i w kilka chwil widać, mniej więcej, ale z całkiem dobrą dokłądnością, jaka jest temperatura.




Sprawdzało się rewelacyjnie!!!!

Tu wyżej to moje czoło, teperatura ok 36.5:))))





45 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten termometr!
    Miała go moja koleżanka dla swojego synka! Kupiła w Warszawie!
    Był fantastyczny i przy ruchliwym dziecku sprawdzał się idealnie!
    To były wczesne lata osiemdziesiąte.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam taki dla dzieci. Gdzieś się zapodzial.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ są wciąż w sprzedaży tylko ja myślałam, że to jednorazufki 🙈

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściary byłyście posiadając wtedy takie cudo. Ja niestety rtęciowym dzieciaki męczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj, co ja widzę, tylko mnie wczoraj raz nie było a tu taka drama mnie ominęła 😊 Miłego słonecznego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy kontynuując jak chcesz
      Na koniec wczoraj wpisał się taki mądry inaczej, że Polska to przecież przyjmuje uchodźców. Z Ukrainy😡😡

      Usuń
  7. Rtęciwy nam towarzyszył. Na szczęście nie byłam problematyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruchowe też jeszcze mam

      Usuń
    2. Jessooo!!

      Ale ja dopiero teraz piję kawę
      Wczoraj się dowiedziałam, że będzie dziewczynka i spać nie mogłam🥴🥴🥴

      Usuń
    3. Jessssooo to cudnie ❤️
      Nigdy nie zapomnę jak pierwszy SMS jaki dostałam na gorącej płycie lotniska po wyładowaniu był treści, że Tuśka pod sercem nosi chłopaka- to były moje najradośniejsze wakacje 😀

      Gratulacje😘

      Usuń
    4. Brawo, babcia! Będziesz sukienusie kupować! A to takie miłe!

      Usuń
    5. rybenka
      jakbyś dowiedziała się, że chłopiec to pewnie reakcja byłaby taka sama... :)))

      Usuń
    6. No przecież!
      Zwłaszcza że ja jestem wielbicielką małych chłopców:))

      Usuń
    7. I będę kupować sukienunie😍

      Usuń
    8. I obdarowywać torebuniami 😂

      Usuń
    9. Gratuluje wnusi:))) Fajnie!!! Te cudne sukienki, potem plecenie warkoczykow... To bedzie piekny czas!

      Usuń
    10. Tylko ta odległość...

      Usuń
    11. i fplatać fstonszki we wuoski:)

      Usuń
    12. Cudownie rybenko 😍
      Tylko... Boszzz, zeby Ci terebek nie podkradaua!!! 😁

      Usuń
    13. Roksanko, dopiero zauwazylam Twoj konentarz o obdarowywaniu torebuniami 🤭🤭

      Usuń
    14. Ja bym się cieszyła, gdyby wnusia odziedziczyła moją pasję i torebki

      Usuń
    15. Oj będzie się działo 💖
      Następne dziecię się narodzi,a My tu u Ciebie prawie Jak na porodówce. 😍

      Usuń
    16. Gratulacje dla przyszłej Babci!!!!

      Usuń
    17. Mieli rodzenia roszczeniami nie przebije 😜

      Usuń
    18. Kupiuas sobie moj telefon? 🤭

      Usuń
    19. Już dawno mię go podrzuciuaś!!!

      Usuń
  8. A w świeckim państwie w publicznej telewizji właśnie podpisano umowę o puszczaniu z codziennych rannych mszy świętych. W jedynce. I jeszcze coś tam aTVP3 tez codziennie. Czy nie ma TVP religia przypadkiem? Bo się jyz gubię w tych ich publicznych kanałach. Nic dziwnego, że zamiast uświadamiania w szkołach o antykoncepcji będzie zastosowana zaraz modlitwa🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja serio mam poczucie, że ktoś powinien mnie obudzić. Że to się nie dzieje naprawdę.

      Oni pewnie dostaną pieniądze od telewizji. A ponieważ z tacą teraz ciężko...

      A zobaczymy jeszcze jakieś tam będą kazania!
      O szacunku? O pomocy uchodźcom? O tym, jak ważne jest szanowanie prawa przez władze??

      Taaaa

      Usuń
    2. No z tym uświadamianiem o antykoncepcji w szkołach to słabo. Nawet nie o antykoncepcję chodzi ale o porządne zajęcia z tzw. WDŻ (wychowanie do życia cy cóś w tym stylu). W liceum moich córek właśnie jest masowe wypisywanie z tychże, z powodu braku nauczyciela.

      Usuń
    3. Z podręcznika biologii do siódmej klasy zniknął ten temat. W tamtym roku jeszcze był.

      Usuń
    4. To jak nie ma nauczyciela to kto uczy?

      Usuń
    5. To nie jest przedmiot obowiązkowy.

      Usuń
    6. Rybenka,
      Nauczyciel z łapanki, czyli od innego przedmiotu, który akurat ma wolną lekcję. W zeszłym roku córa miała wdż z nauczycielem do tego przeznaczonym i to były super lekcje. Wracała po szkole i opowiadała. I ja byłam zadowolona bo chociaż rozmawiam z córami o życiu i o wszystkim (tak mi sie wydaje;)) to fajnie jak też ktoś inny, kompetentny pokaże różne sprawy może w inny sposób. A teraz kiszka...

      Usuń
    7. Absolutnie jest potrzebna właściwa edukacja aktualna. Nawet w najlepszych relacjach są pytania, których dziecko nie zada. A ja moim synom to bym nawet nie umiała pewnych rzeczy wytłumaczyć

      Usuń
    8. o to właśnie mi chodziło :)

      Usuń