środa, 30 września 2020

Jakiś basenowy pech

 Jak wiecie uwielbiam pływać. Niestety spisek Gejts-Soros-szatan odciął mnie od wody na wiele miesięcy:(

Wróciłam na początku września ale na jednym razie się skończyło, bo dopadło mnie zapalenie pęcherza. 

No nic. Wyleczyłam się i znowu poszłam wczoraj rano.  Ze względu na COVID nie jest to takie proste, bo są wyznaczone godziny tak, żeby się z dziećmi co się uczą pływać nie mieszać. Było napisane, że do 8 30 można ale...o 8 15 trzeba było już wyjść, bo dezynfekujo.

Trudno. 

Po prysznicu trochę wytarłam ciało i włosy i chciałam otworzyć szafkę...Niestety. szafka nie chciała otworzyć siebie...

I taka z wiadomojakom fryzurom, owinienta seledynowym ręcznikiem na gołe i nie nowe ciało, pobiegłam szukać pomocy. Pomoc miała z 25 lat i miły uśmiech pod przyłbicą,  ale nie łudziłam się, że mnie widzi. 

Niestety. Przystojniak ze swoją bardzo mądrąkartądowszystkiego też nie mógł pokonać oporu szafki. 

Już sobie wizualizowałam moją przyszłość na basenie w seledynowym ręczniku, mokrą włoszką na głowie i stojącą pod tą zamkniętą szafką...

Ale wtedy się okazało, że komputer z daleka ma MOC!

Szanse na zamieszkanie na basenie umarły 

Aaaa 

Jeszcze zapomniałam napisać, że zapomniałam czepka i gogli 😭😭😭



32 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No trzeba się trochę uśmiechnąć bo inaczej tylko przyjdzie płakać

      Usuń
  3. Jak dobrze że ręcznika nie zapomniałaś! 😆 I nie rozumiem jak komputer z daleka otworzył szafkę? Że one som komputerowo zamykane??? 🤭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki system nowoczesny mają. Jeżeli szafka się zamyka elektronicznie to można tak zrobić. I są opcje dodatkowe. Np jak się ktoś włamuje to od razu jest alarm u obsługi

      Usuń
    2. Niby zawsze biorę ręcznik, ale ostatnio tyle rzeczy zapominam 🥶🥶🥶

      Usuń
    3. Bylebyś w bieliźnie nie pływała jak stroju zapomnisz 🤭😆😉

      A system wypas, widzisz jak dobrze że w tym ręczniku nie musiałas jeszcze poznawać np spawacza. 😂

      Usuń
    4. Jessooo 😭😭😭😭

      Usuń
  4. Czyli gdzie człowiek nie może tam komputer pośle. No i jak tu żyć w tych czasach bez komputerów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze Cie w tym seledynowym reczniku:))) Dobrze, ze skonczylo sie bez problemu!
    Ja mialam ostatnio problem w hotelu, gdzie drzwi otwieraly sie na karte. Karta szwankowala, pani w recepcji nie bylo ( głeboka noc) i Co? Zadzwonilam na nr hotelu, pan powiedzial, ze mam czekac i zdalnie mi otworzyl drzwi, a rano ktos przyszedl zerknąć, co sie stalo. Czyli komputery gora!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany!!
      Trochę też przerażające, że ktoś może zhakować

      Usuń
  6. Taaa komputer ma moc i ułatwia nam życie, choć bywa, że i komplikuje, bo jak się zepsuje na przykład w takim aucie to nie pojedziesz😉
    Wydawałoby się, że już gorszego ministra edukacji nie będzie, a jednak PIS to miszcz świata w mianowaniu i wyciąganiu na świecznik ludzi pokroju Czarnka- homofoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 5 lat raz w miesiącu myślę, że osiągnęli dno
      A tu znowu słychać pukanie od spodu:(((

      Usuń
    2. Teraz to już dudnienie z dna czeluści. Skąd oni tych baranów biorą? Ja w swoim otoczeniu nigdy nie spotkałam takich oszołomów a u nich każdy taki.

      Usuń
    3. Ja też myślałam, że gorzeć być nie może. Oj może ! Bez komentarza!!!

      Usuń
    4. A miliony się cieszą
      Im to nie przeszkadza!!
      I to mi najbardziej przeszkadza

      Płakać mi się chce...

      Usuń
    5. KUL „wypuścił „ takiego oszołoma i ten sam KUL chce dyscyplinarnie zbadać słowa ks.Wierzbickiego, bo przeciwstawiając się nagonce przez kościół na społeczeństwo LGBT szkodzi „ misji KUL”. Wcale się nie dziwię, jeśli „misją” są ludzie pokroju Czarnka.

      Usuń
    6. O księdza Wierzbickiego się nie boję, to wybitna osobowość i żadne karaluchy nic mi nie zrobią.
      Mogłabym napisać, że boję się o przyszłość polskiego kościoła i że odpływ z kościoła będzie szybszy niż się pesymistom wydaje. Ale nie ma się czego bać, ponieważ top tak będzie i to chyba dobrze. To jak przecinanie wrzodu...

      Usuń
    7. Terlecki ma poczucie humoru : wspaniała reforma edukacji i homofob ministrem. Rzygam 😡😡😡

      Usuń
    8. Aż z nerw wino otworzyłam.

      Usuń
    9. kurde
      bo jak tu nie pić??!!

      Usuń
    10. Nie wiem ile musiałabym wypić żeby mnie to wszystko nie wkurzało. Chyba wątroba by nie wytrzymała 😥 Rybko, odpływ ludzi z kościoła jest teraz niewyobrażalnie wielki, szczegolnie młodych i zgadzam się, że to jest konieczne jak przecięcie wrzodu, musi się oczyścić, pobolec i dopiero wtedy zagoic.

      Usuń
    11. Też bym się napiła..
      Różnych ministrów oświaty pamiętam, ale ten to katastrofa.

      Usuń
    12. Też bym się napiła ale głowa mi pęka od tego chyba...

      Jeżeli kościół nie umie stanąć po stronie słabych i krzywdzonych, to czas na wielkie zmiany.

      Jeżeli naród wybiera takich rządzących to
      Kurwa mać

      Usuń
    13. Ależ wielu się to podoba i w skrytości ducha ma takie same poglądy, że kobieta ma rodzić jak najwiecej dzieci do 25 roku życia a nie wybierać karierę i po co ponosić trud wychowawczy dziecka jak można mu klapsem wybić niecnoty z głowy.

      Usuń
  7. Rybenka, nudno by było bez takich przygod!!!🤣🤭
    Ale z tymi zdalnymi kompuerami to nie widzialam🤔

    OdpowiedzUsuń