czwartek, 1 października 2020

Proszę podać mi źródło

 Każdy, kto choć czasem wdaje się w dyskusje internetowe zna ten tekst. Z reguły prosi o to osoba wątpiąca w naszą wiedzę. I najczęściej, bez względu na fakt, że się to źródło poda, niedowiarek pozostaje niedowiarkiem.

Moja była znajoma tak właśnie nie wierzy w niezbite fakty w sprawie molestowania kleryków przez Paetza, mimo, ze podałam jej linki do artykułów księdza Isakowicza. Niestety, nie były zamieszczone na właściwych portalach typu Radio Maryja czy inne gadzinostwo.

A wkurza mnie też, kiedy ktoś prosi o źródło w podstawowych sprawach

Piszesz - dzisiaj jest pełnia a nienachalnie inteligentny domaga się źródła

Ja pierdzielę.

PS. Trochę się wkurzam, bo mam awarię hydrauliczną i nie wiem, jak poważną

I muszę wyrobić dokumenty, bo je zgubiłam

buuuuuu

60 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuuu, awaria hydrauliczna to nic miłego! Niech nie będzie trudną!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski hydraulik? Masz szczęście w nieszczęściu.
      I nich się wszystko ułoży, bo awaria i wyrabianie dokumentów to dużo jak na jedną Rybkę.💞

      Usuń
    2. Z tym szczęściem to nie wiadomo 😊Oby nie był jak hydraulik, który kiedyś nam pomagał. Po wyjściu dostał przydomek Armagedon 🤣

      Usuń
    3. Małgosia
      Do końca żyć ja polski hydraulik będzie mi się kojarzył z wchodzeniem Polski do unii i z Francją;)

      Usuń
    4. Lidia
      To nic
      Do mojej koleżanki ma babski wieczór przyszedł hydraulik i zrobił striptiiizzz.
      Byłam tam🙈🙈🙈

      Usuń
    5. No ja ci życzę tego z reklamy::))) a nie " fachowca"

      Usuń
    6. Też z reklamy to był inteligentny nienachalnie że tak się wyrażę;))

      Usuń
  3. Powodzenia w szybkim załatwieniu problemów!


    A z innej beczki....
    Czarnek ministrem oświaty....
    Jak żyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez alkoholu i zioła się nie da...

      Usuń
    2. Klęczenie na grochu i klapsy pedagogiczne...

      Usuń
    3. Ja to już jestem przy samej ścianie, więc nie wiem czy alkohol ( i zioło )wystarczy

      Usuń
    4. Może być mało
      W rozpaczy człowiekowi już mało pomaga...

      Usuń
    5. Myślałam, że gorzej być nie może. No jednak może ! Debil ministrem! Zniszczą oświatę do końca . A to indywiduum ... K... Szkoda gadać

      Usuń
    6. Jak chronić dzieci przed rum szambem??!!

      Usuń
  4. Jak prace hydrauliczne to związane z wodą a woda to sama przyjemność dla Rybki czyli pójdzie szybko i sprawnie. Hydraulik źródło problemu znajdzie sam. Z dokumentami może być faktycznie więcej zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, masz rację, że podanie źródła niczego nie załatwia, bo człowiek zabetonowany tylko na własny pogląd nie dopuści, wyprze, więc szkoda czasu.
    Niech awaria będzie niepoważna i szybka do usunięcia! A to nie pokłosie tej wcześniejszej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też słuchając rewelacji, poprosiłabym o źródło i odrzuciłabym jako źródło Radio Maryja. Myślę, że to sytuacja trochę bez wyjścia, wymusza interesowanie się mediami, które się omija. Dużo zależy też od tego z kim rozmawiasz, czasami już wiesz, że w dyskusję wchodzić nie warto. Mam kilku blogowych znajomych u których już nie komentuję, bo np. wiem że mają problemy z pamięcią, albo bardzo boją się śmierci i każdy głos przeciw KrK to u nich wybuch lęku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie pytam o źródła. Sama szukam.

      Usuń
    2. Ja podobnie. Odpuszczam sobie komentowanie u zabetonowanych

      Usuń
  7. f sobotem może bende psiom bapciom:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dziś dostałam pachnoncom lasem przesyukę 😊
    tym fajniejszom, bo caukowicie niespodziewanom ! 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja kocham powidła z piekarnika !!! Nie cza stać i mieszać ! Jaaaa ale ja niedouczona byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo
      W życiu nie słyszałam
      Ale i tak nie robię

      Usuń
    2. W zeszłym roku spaliłam garnek 😲 kiedyś słyszałam, poczytałam w necie i włala .Monsz uwielbia wienc robie

      Usuń
    3. Aaaaa dla męża to można!!

      Usuń
    4. Fan moich powidłóf oczywiście bez cukra!

      Usuń
    5. No bo słotkie ślifki. Wczoraj monsz stwierdził, że za słotkie , a ja cukra nie dałam !

      Usuń
  10. Pan hydraulik bardzo miły i wszystko sprawnie załatał :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę to był polski hydraulik?? 🤣🤣 Mam nadzieję, że w masce łatał.

      Usuń
    2. Ale jaka historia!
      20 lat mieszkał w Grecji!!

      Bez maski
      Ale też bez kontaktu🙃

      Usuń
  11. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń