sobota, 27 czerwca 2020

Cisza wyborcza. Będzie o braku sprawiedliwości

Na pewno pamiętacie

Dariusz K, już były mąż Edyty Górniak, w lipcu 2014 roku będąc pod wpływem narkotyków śmiertelnie potrącił samochodem 63-letnią kobietę na przejściu dla pieszych. 

Dopiero teraz do mnie dotarło, że za to morderstwo dostał tylko 6 lat🤢
A mało tego. Wychodzi z więzienia przed terminem😡😡😡


Cytuję

Dariusza K. w 2014 roku pod wpływem narkotyków spowodował wypadek i śmiertelnie potrącił 63-letnią kobietę. Przez ponad dwa lata przebywał w areszcie tymczasowym, a później opuścił więzienie za kaucją. Na początku 2017 roku został skazany prawomocnym wyrokiem sądu na sześć lat pozbawienia wolności. Karę odbywał w półotwartym zakładzie w Grądkach-Woniecku. W kwietniu 2020 roku otrzymał pozwolenie na opuszczenie zakładu.

Mam kuzyna w więzieniu. Za pierwsze przestępstwo z głupoty popełnione i nikt nie umarł przez niego dostał 3 lata. Mimo starań i najlepszych opinii jakie może mieć sąd nie zgadza się na przedterminowe wyjście mimo upływu ponad 2 lat...

Kurtyna...


Będę machać z drogi;)


32 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. A to nie jest tak, że areszt tymczasowy zalicza się na poczet kary i w związku z tym odsiedział co trzeba?

    Co do kuzyna, to rzeczywiście dziwne...

    Swoją drogą wyroki za spowodowanie śmierci na drodze, kiedy kierowca jest pod wpływem powinny wg mnie być bardzo surowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się
      I wyszedł przed terminem
      Nie siedział 6 lat

      Usuń
    2. Dla mnie to jak morderstwo
      Tak samo jak alkohol

      Usuń
  3. Jedź szczęśliwie, niech Ci droga i pogoda sprzyja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rybeńko :)
    Macham do ciebie ,😊
    Ma tak padać przez całą drogę?
    Szczęśliwej podróży mimo wstrętnej pogody .

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wczorajsze życzenia !
    Oj jaka niewyspana jestem 😁🤪😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Szerokiej drogi! Śniło mi się, że też byłam w podróży i jakaś kobieta mi się przyglądała podejrzliwie w miejscu noclegu. Pomyślałam, może to Rybenka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cha cha cha

      Ja to raczej z tych gapowatych jestem. Nikomu się nie przyglądam

      Usuń
    2. I druga myśl - jaka szczupła, a narzeka!😊 Pozdrawiam!

      Usuń
    3. To nie jest proroczy sen😂

      Usuń
  7. Szerokiej drogi😊. Uważaj na radary, dezynfekuj ręce po postojach i maseczkę zakladaj. Tyle dobrych rad. I napisz potem jak się jechało, bo ja za tydzień 🤗

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki
    Jeszcze 200km do końca

    OdpowiedzUsuń
  9. wreście na netfliksie "Zabawa zabawa"

    OdpowiedzUsuń
  10. Macham z domu

    Po drodze było bardziej pusto niż zwykle

    Dom cudny
    Uściskalam córkę
    I przyjaciółkę

    Jest dobrze

    OdpowiedzUsuń