niedziela, 28 czerwca 2020

Dlaczego głosuję?

Przy każdych wyborach w Polsce muszę  się tłumaczyć dlaczego biorę w nich udział

Chyba trudno uznać mnie za kogoś, kto przebywa za granicą czasowo. Lada dzień minie nam 23 lata emigracji. 

Mimo to czuję się bardzo związana z Polską. Mam tam nie tylko większość swoich dzieci i rodzinę, ale też dom. Bywam tak często jak to możliwe. 
Nie przewiduję za bardzo powrotu na stałe ale kto wie? Nigdy nie mów nigdy. 

Dlatego zależy mi na Polsce. Dlatego głosuję. 

35 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosujemy! Idziemy na wybory! To nasze prawo ale i obywatelski obowiązek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już wybrałam, sporo ludzi, ale bez kolejki.Sympatycznie i spokojnie. Miłego dnia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kilka dni temu
      I to bez ciszy wyborczej 😂

      Usuń
  4. Mój pakiet czeka aż go OM dostarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A że dostarczy to wiadomo!

      Usuń
    2. A w drugiej turze, zaniesie dwa, bo i swojej Mamy- teraz nas jakaś pomroczność dopadła 🙈
      Oby tylko można było ten błąd naprawić 💪

      Usuń
    3. Będzie można
      Druga tura to jak pierwsza tura. Chyba

      Usuń
    4. chyba niekoniecznie "W przypadku ewentualnego przeprowadzania drugiej tury wyborów i ponownego głosowania – pakiet wyborczy zostanie wysłany na adres wskazany w zgłoszeniu chęci głosowania korespondencyjnego, dokonanym przed pierwszym głosowaniem. "

      Usuń
    5. Upewnimy się w gminie, czy wyślą do mnie pakiet bez ponownego zgłoszenia, a Teściową zgłosimy. Mnie raczej chodzi oto, żeby w ogóle druga się odbyła.

      Usuń
    6. zawsze mogą mieć wątpliwości, kto wypełni ten pakiet, tak gdzieś nawet w tv rzekli
      ja zaś od wczoram mam świenty spokój, bo kablówka mi siadła😁

      Usuń
    7. Podpisuje się oświadczenie, żadnego szwindlu nie ma, niech biorą grafologa 😂

      Usuń
  5. Pobiegliśmy o świcie ( jak dla mnie -bladym), nawet bez makijażu, bo i tak w maseczce:) a teraz hamak w cieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję, bo mogę. Obudziła mnie wiadomość poranna od mamy - wystrojeni, w maseczkach i rękawiczkach, wyruszyli powiedzieć komuś "wyp...laj".

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja za dwa tygodnie będę trenować osobiste. Mam dobrze bo w każdym lokalu mogę

      Usuń
  8. Mój Tata oddał z samego rana i przyjechał nas mobilizować czereśniami 😂Dobrze, że nie musiałam jechać, więc wzięłam się za obiad😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy śfagra w komisji, znaczy dzieckuf śfagier i to on przejął moja kopertę💪

      Usuń
  9. schuadzamy piesy!
    moja sunia bardzo siem menczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Donosy są takie że 2 tura będzie
    Niezły wynik dżemu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie głosuję.. bo nie mogę się ogarnąć zcasowo, z całą tą dokumentacją itd. żadna wymówka -wiem.

    Kiedyś w internecie przeczytałęm taki komentarz odnośnie kobiety, która mieszkała za granicą i mówiła, że głlosuje bo coś tam i ktoś napisał "po ch*j się wpier***asz jeśli nie mieszkasz w POlsce" pomyślałem sobie, może typ ma rację ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem zdania, ze osoby mieszkajace z wlasnego wyboru za granica, nie powinny miec prawa glosu w ojczyznie. Nie ma we mnie na to zgody.

    OdpowiedzUsuń