piątek, 26 czerwca 2020

Kosmiczna technologia

Pakuję się 

Jedziemy na długo i dawno nas nie było na memłonie, więc dużo jest do zabrania.
Ponieważ jedziemy atutem to najwygodniejsze do pakowania są torby bez kółek i usztywnień. Nie jest łatwo takowe kupić. 

Ale mamy taką jedną która za rok skończy 30 lat. Z powodu tego, że ma same  zalety jeździ z nami ZAWSZE I WSZĘDZIE. A jeździmy często jak wiadomo. 

Została kupiona w Auchan we Francji koło Avignonu. Za nieduże pieniądze bo duże nie mogły z oczywistych względów wchodzić w grę. 

Zastanawiam się z jakich materiałów została zrobiona że nie ma dziur a uchwyty są nienaruszone ?!!

Za każdym razem się tym zdumiewam




Serwetka pokazuje proporcje . To bardzo duża torba


41 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zamykaj! Jedźcie ostrożnie, Rybeńko. Dobrego wypoczynku.

      Usuń
    2. To ja biorę kawę i nietypowej dla się porze 😀

      Usuń
    3. Jutro jadę
      Dziś szaleństwo dnia przed podróżą

      Usuń
    4. Deska mnie też ostatnio kawa przed 9 to dziwne

      Usuń
    5. Mela Ci chyba oddała swój telefon. Można powiedzieć, że jedziesz na kolonie ...

      Usuń
    6. I się wydało🙈🙈🙈

      Usuń
  2. Wiele sprzętów, rzeczy było kiedyś na lata. Teraz nie zlicze, ile miałam czajników przez ostatnie lata. A torby takie też mam i uzywam. Tylko do samolotu walizki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kiedyś ten sprzęt był drogi
      A ta torba tania była

      Usuń
  3. Ja cały czas nie wię co ty tak wozisz f tom i weftom? Zostaw raz zawartość tej torby w pl ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lola
      Ja mogę lecieć tylko z torebkom
      Ale mam dzieci do dopieszczania:))

      Usuń
    2. A zdradzisz czym tak dopieszczasz?

      Usuń
    3. Zależy które
      Młodej parze dużo do domu gadżetów
      Młodej damie troszkę różnych życiowych drobiazgów

      Usuń
    4. Aaaaaaa! No tak! Ja z racji tego że samochodem nie lecę przedstawiłam się na prezenty mikro, czyli biżuteria, apaszki itp

      Usuń
    5. A dla dzieci pieniądz ;) bo te dzieci już nie dzieci

      Usuń
    6. Nic nie zastąpi czułości podarunku:)

      Usuń
    7. Zalezy czy trafiony. ;) Ja mam rodzinne srebra ktore az mnie bola tak nie sa w moim guscie, a tak bardzo musze je trzymac i czekac az mi sie gust zmieni. ;) Pocieszam sie ze mogly byc krysztaly. :PP A dzieci dalszych krewnych to naprawde ciezko ogarnac co by je moglo ucieszyc. I przyjedzie czlowiek z misiem a tam facet w wonsem. :P

      Usuń
  4. Mnie czeka pakowanie za tydzień. Już się boję 😔. Ale tylko na tydzień jedziemy, więc dużo tego nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tydzień to bym się przynajmniej moim mieszkaniem tutaj nie musiała przejmować

      Usuń
    2. No właśnie! kto będzie kwiatki podlewał?

      Usuń
  5. Rybeńko mogę się czymś pochwalić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy też w czerwcu🤩🤩🤩🤩

      Gratuluję i przydzielam ordery
      za ofiarność i odwagę
      🏅🎖

      Jeszcze sto lat!!

      Usuń
    2. A jutro teściowie 50 lat !

      Usuń
    3. A toście się zgadali !!

      Będzie impreza?

      Usuń
    4. Młody był twój mąż żeniąc się:)

      Usuń
    5. Brawo, Marzycielko! Gratulacje! Niech miłość trwa!

      Usuń
    6. Dziękuję! Mąż miał 22 ja 20.5. Podejrzewali nas o powód pośpiechu, a my się tak bardzo kochalismy (i bardzo kochamy się nadal). A syn urodził się 2 lata po ślubie.
      Impreza jutro u mnie, małe grono. Właśnie stroję pokój i piekę chleby 😁

      Usuń
    7. To miłej nocy poślubnej;))😜

      Usuń
    8. Gratulacje i moc miłości na kolejne lata!

      Usuń
    9. Najlepszego! Piękna historia!

      Usuń
    10. Nadal takiej miłości 😍😍

      Usuń
    11. Kolejnych wielu lat w miłości!

      Usuń
  6. Odpoczywaj w tempie do siebie dopasowanym.
    A torba niech zbiera te wszystkie drobiazgi upchane do wspominania.
    Szczęśliwej drogi Rybko.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się dziś pakuję, bo jutro jedziemy zaraz po zagłosowaniu.

    OdpowiedzUsuń