poniedziałek, 30 marca 2020

Może by wyhodować co?


Czwarta rozmowa chłopów
CHŁOP III Idę ci ja raz, patrzę, a tu siedzi baba na
cmentarzu.
CHŁOP I E, nie mówilibyście.
CHŁOP III Kiedy prawdę mówię. Ale to jeszcze nic.
CHŁOP II A co ta baba?
CHŁOP III Ano, trzyma nogi w kałamarzu.
CHŁOP I lii... I co?
CHŁOP III Ano, zwyczajnie. Przyszedł duch.
CHŁOP II Duch?
CHŁOP III Duch.
CHŁOP I I co ten duch?
CHŁOP III Babę w brzuch...
CHŁOP II Ooo!
CHŁOP I A baba co?
CHŁOP III Baba w krzyk.
CHŁOP II Jak to baba.
CHŁOP I A duch?
CHŁOP III A duch znikł.
(pauza)
CHŁOP I Może by wyhodować co?
CHŁOP III A co, jakby już?
CHŁOP I Co podleci. Choćby i świnię.
CHŁOP II Eee, też mówicie...
CHŁOP I No to co insze. Może być i świnia futerkowa...
CHŁOP III Yyyy...
CHŁOP I Albo co...
CHŁOP II Eeee...
(podnoszą dzbany)





A to wyjście do kościółka 2


50 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak elegancko, ach! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się człowiek stara;))

      Smutno mi tylko bo Ed smutny i bez swojego uśmiechu
      Jak nie on:((

      Usuń
  3. Ale do kosciolka szlas fizycznie, czy kosciolkowalas przez telewizje? No bo jak szlas fizycznie to ten... chyba ryzykowalas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nie ma kościoła od kilku tygodni
      Fizycznie
      Jest online
      I tak sobie wymyśliłam ze będę się ubierać i malować malować te okazje

      Usuń
    2. I dobrze! Bo jak juz umierac na wirusa, to trzeba byc przygotowanym i pieknym. Czlek nie zna dnia ani godziny, trzeba byc umalowanym, podmytym i nieskazitelnym. Zeby nie bylo obciachu, co nie? :)))))

      Usuń
    3. No ba!
      Ja sobie zrobiłam brwi permamą co by na łożu śmierci mieć jako taki wyglond

      Usuń
    4. Ja na razie na zwyklym lozu, ale kto to wie?

      Usuń
    5. Każde zwykłe łoże pewnego dnia będzie łożem śmierci
      Że polecę czarnym humorem😄

      Usuń
    6. A ja sie gorzko zasmieje Buhahahaha!

      Usuń
    7. Zabrzmiało raczej wesoło😂

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ważne że w butach nie w kapciach;)

      Usuń
    2. O matko , a ja w kapciach i koszuli ups jako usprawiedliwienie - msza o 7.00.Później się ogarnęłam 😳
      Za to dziś w szkole w sukience, choć bez makijażu 😱

      Usuń
    3. Online bez makijażu?! 😱Marzycielko , no nieźle 😁😂😘

      Usuń
    4. Nie robię lekcji na żywca . Wysyłam, piszę do uczniów i rodziców...i takie tam, z mojego przedmiotu na lajfie, o nie !
      I paznokcie nie zrobione ! Moja kosmetyczka bunt ogłosiła! Co za maupa...

      Usuń
  5. A u nas śnieg, kolejny tej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nad wczoraj pruszyło
      Ale za tydzień ma być już 18 stopni!!

      Usuń
  6. Ale ten kałamarz ( co to za słowo w ogóle ) musiał być słusznych rozmiarów. Ewentualnie baba miała maleńkie stópki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewętualnie napisał to Mrożek;))

      Ta rozmowa mniej mi się podoba niż wczorajsza

      Usuń
    2. Mnie też, taka trochę już przedumana, natomiast wczorajsza, podobnie jak pierwsza, była taka od czapy prawdziwa.

      Usuń
    3. Ta wczorajsza rulez

      Będzie jeszcze jedna
      Taka refleksyjna
      A potem
      Znowu o tej koronie 😭😭😭

      Usuń
    4. A czy to Mrożek wymyślił? Czy tylko wykorzystał znaną od lat dziecięcą wyliczankę?

      Usuń
    5. AniaM pewnie wie!
      Może nas oświeci

      Usuń
  7. A mojego Starszeho coś ugryzło w policzek, ma spuchnięta i czerwoną buzię . Dałam mu lek przeciwalergiczny i fenistil do smarowania. Nie wiem co to za badziewie . Poza tym zasnął na informatyce online i cały czas śpi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj
      Niech szybko mija!

      Usuń
    2. sen to dobre lekarstwo!

      Usuń
    3. Tak, obudził się i już było odrobinę lepiej, przynajmniej to czerwone zeszło po lekach na alergię. Ale jest spuchnięty nadal i cała twarz w kropki. Nawet powieki.

      Usuń
    4. Ojoj
      Zły to czas na chorowanie

      Usuń
    5. chorowanie dzisiaj nikomu nie sluży, ale alergie som do dupy😢 za jakiś rok możesz się dostać do alergologa😣 wiem, świnia jestem, ale taka prawda

      Usuń
    6. A najlepsze jest to, że od wielu lat nie mieliśmy problemów z alergią, ostatnio jak był chyba w zerówce...

      Usuń
  8. Chyba już mam omamy: śnieg widzę po raz pierwszy tej zimy, tfu wiosny. Pięknie tańczą te płatki ba wietrze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale stupki masz małe 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Niepostrzeżenie cztery miliony już na liczniku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat sowy kończy
      Olga czyta po łebkach 🙈

      Usuń
    2. Nie ukrywam, że czasem z komentarzami nie nadążam
      Taka sytuacja...

      Usuń
  11. idę oglądać "ostatni brzeg" i "28 dni później"😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Puzzle 300 kawałków - Norwegia , zaliczone!
    Gardło mnie boli 😤😳😱 Może w tej Norwegii się przeziębiłam!

    OdpowiedzUsuń