niedziela, 29 marca 2020

Może by coś skosić?

Ta moim zdaniem jest najlepsza!


Trzecia rozmowa chłopów
CHŁOP I Zasię jeden był silny okrutnie.
CHŁOP II Opowiedzcie no, kumie.
CHŁOP I Ano, zadziwił ci się on raz, aż się za głowę złapał...
CHŁOP III To i co, że się złapał za głowę? Nie dziwota.
CHŁOP I Poczekajcie krzynę. Złapał ci się on, a jako że
silny był okrutnie, głowa mu w rękach została.
CHŁOP II Musi w szyi był słaby.
CHŁOP I W szyi był słaby, ale za to w rękach silny.
CHŁOP III Silnym też nie jest dobrze.
CHłOP II Może by coś skosić?
(pauza)
CHŁOP I A co, na ten przykład?
CHŁOP II Ano, co z brzega. Może być i trawa.
CHŁOP III Eeee...
CHŁOP II Albo co insze...
CHŁOP I Aaaale...
CHŁOP II Ja ino tak...
(podnosą dzbany)


A dziś zmiana czasu

Hue hue
Do kościoła będę musiała wcześniej wyjść

A tymczasem...
Puzzle zostały rzucone...



40 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, ta zmiana czasu... podobno ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  3. a na puzzlach orki, orki z Majorki..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze co odczytalam to: Zosie czlowiek bil okrutnie.
    Chyba sie nie wyspalam, bo mi godzine ukradli. Ide do lozka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wróciła z koscioła ( 7.00 Łagiewniki). Nie mogła dziś spać, bo psy ze wsi dziś w nocy darły się jak opętane! Napisałabym coś jeszcze na ten temat, ale w niedzielę nie wypada 😤😤😤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że jutro poniedziałek!!

      Usuń
    2. Fajnie z tym kościołem. Dziś miałam ochotę na Mszę w Cork w Irlandii :) Ale ostatecznie byłam w Kalwarii... Nawet jakaś transmisja z Moskwy była...
      Ella-5

      Usuń
    3. Dla każdego coś miłego

      Usuń
    4. Tylko byłam w koszulinie i kapciach 😳😱😂

      Usuń
  6. Nawet nie wiedziałam że była zmiana czasu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Te puzzle fajniejsze! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek brzydszy
      Elementów dużo więcej
      Ale wydaje siwe łatwiejszy

      Usuń
    2. Tamte kawałki były wszystkie prawie identyczne 🙈

      Usuń
    3. Te owszem też
      Ale jakby mniej😂

      Usuń
  8. Oglądam właśnie" Kawę na ławę " i jednak przydałoby się coś skosić😉 i nie mam na myśli trawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba odwagi tylko więcej rozsądku i rozwagi a słupki poparcia same spadną.

      Usuń
    2. Sęk w tym że nie ma tego.

      Usuń
  9. Kryzys dziś mam, chyba muszę wyjść na spacer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie

      Ja może też potem
      Choć pogoda marna

      Usuń
  10. U nas Jak w Garcu.🙈 Idę poleżeć

    OdpowiedzUsuń
  11. A moja rzeczywistość nadal zamknięta w szpitalnych murach.Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień przyniesie decyzję o wyjściu do domu. Bardzo na to czekam. Moce mile widziane. 🧡

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej dobrze. Na wyniki trzeba poczekać do 3 tygodni.Może jutro będę w domu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję 🙂 Mam nadzieję, że jutro będę w domu, umyję się w swojej łazience, wyśpię się w swoim łóżku i nie będę zmuszana do słuchania jednego programu tv, komentarzy, że wszelkie dobro tego świata zależy od PiS-u a całe zło to kara za inne poglądy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jessooo
      Za to to powinnaś dostać odszkodowanie!!!

      Usuń