poniedziałek, 18 lutego 2019

Pierwszy dzień na nartach...

....To koszmar

Zanim się człowiek zorientuje, co właściwie powinien założyć i gdzie schował gogle i co koniecznie trzeba ze sobą zabrać a co zdecydowanie jest niepotrzebne, polityka skipasy ,chusteczki, kremy do wszelkich części ciała, okulary do czytania, komórkę,pieniądze, potem trzeba założyć te spodnie, kurtki,szaliki, gogle, kaski, rekawice, potem buty narciarskie, narty pod pachę i można iść

UFFFFFF

Ale jest pięknie
I po polsku
To na pewno drugi język w tych górach
Choć na stoku słyszałam sowiecki hymn, więc ogólnie jest bardzo wesoło

Tylko zaaa ciepło....

30 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorsze chyba rozbieranie, jak nagle trzeba siusiu ;)))

    A po pierwszym dniu zakwasy są?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowa, jak się ma kot? Co po wizycie u weta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, jeszcze nie wiem. Szczegóły ominę, czekamy na kupę. Dziękuję za zainteresowanie moją dziewczynką.

      Usuń
  4. Baw się dobrze! Tylko nogów nie połam i ręców i co tam jeszcze masz 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywało i tak😉
      Pamiętam jak mnie to wszyscy wspierali❤

      Usuń
  5. A ja poleguje na plaży... 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na plaży? Wow !!!! Super !!!

      Usuń
    2. Nie zamieniłabym

      Ale cudnego odpoczynku

      Usuń
    3. Mogłabym za pół godziny wyjeżdżać!!!!!!

      Usuń
    4. To Bogusia
      Dawaj adresa

      Usuń
    5. Niestety, jutro powrót. Ale ja na nartach nie jeżdżę, wole ciepelko.

      Usuń
  6. Pierwszy w życiu i ostatni dzień na nartach miałam jakieś 3 lata temu. Tyłek siny, ale fajnie było. Nóg pilnuj, żeby były w całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna już pozbawiona więzadeł więc się bardzo pilnuje

      Usuń
  7. Rybka dobrego szusowania!
    Pozdrawiamy z Igą z górskich szlaków Muszyny 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. zaaa ciepło mówisz, to siem rozbierz, grunt,żeby śnieg był pod nartami ;p
    miłego szusowania i dawaj tu te cudne widoki! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybka w krótkich spodenkach na nartach nie można? Tylko ochraniacze załóż 😁😁😁

      Usuń
    2. Ja to powinnam jeździć w poduszkach całą🤣

      Usuń
    3. Ja chciałam w tym roku spróbować ale tyle spraw sprzysięgło się przeciwko mnie, że kicha. I bałam się, że jak zjadę to lawina zejdzie 😂😂😂

      Usuń
    4. Ja to się nawet na sankach boję zjeżdżać 😐

      Usuń
  9. Tu żadna w pracy nie jest.😐 Szczesciary, wszystkie na urlopie. Miłego wypoczynku🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O przepraszam ja w pracy , tylko okienko mam 😁

      Usuń
    2. A ja czekam na moich chłopaków
      Ktoś synowi wziął narty
      Jeszcze nie wiem jak to się skończyło 😕

      Usuń