niedziela, 9 grudnia 2018

Jedni się rodzą inni umierają

Oczywista rzecz


Witamy na świecie siostrzenicę Laili, cudownie, że jest i jest zdrowa
Żegnamy jednego i drugiego tatę naszych czy raczej

Świat się zatrzymuje i przy narodzinach i przy śmierci
Ale tylko ten lokalny
I prędzej czy później ruszy
Młoda mama popłacze sobie z niewyspania
A dorosłe sieroty uśmiechną się z dobrego dowcipu a potem będą wspominać tatę w różnych anegdotach

A dzisiaj niedziela
Ucieszmy się nią
Ja idę dzisiaj na koncert
Własny 😍🧚‍♂️👏🎄💒


81 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybko,udanych popisów wokalnych😊!!
    A usłyszymy i zobaczymy Cię🤔

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybenka spiewaj odwaznie,
    tak jak Queen 'We are the champions'

    OdpowiedzUsuń
  4. moce potrzebującym♥
    my w pewnym sensie tez żegnamy tatę Tomka, chemia paliatywna, przerzuty wszędzie;((

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas zatrzymuje się tylko jednostkowo... świat się kurczy, ten wielki nie ma znaczenia. To mija... na szczęście, choć za sprawą życia i śmierci już nic nie jest takie samo.

    MOCE dla potrzebujących w tym trudnym czasie.

    Rybko, udanego koncertu! :) ja dziś wykonuję założony na ten dzień plan: gaciuję.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat się kurczy - jakże trafne określenie!!

      No tak, się zmienia życie, każde wydarzenie je zmienia a te graniczne najbardziej

      Usuń
    2. Mój świat się mocno skurczył w tym roku...
      Może dlatego nie cieszą mnie Święta...

      Usuń
    3. Mój świat tez sie skurczył w tym roku....

      Usuń
    4. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

      Usuń
    5. Margo ♥♥♥♥♥

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę z powodu Hani! :)
    Takie Maleństwo zmienia perspektywę!

    Moce dla tych, którzy potrzebują!

    Rybko - udanych występów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laila, gratulacje dla Rodziców Maleńkiej
      I niech będzie zdrowa i szczęśliwa! ♥

      Usuń
    2. widziałam :)
      Trzymałam na rękach :)
      MOja Iga też :)

      Olga- dziękuję, przekażę :)

      Usuń
    3. Ja też widziałam (na zdjęciu) ! Całkiem dorodny "wcześniak" 😁

      Usuń
    4. Ach potrzymałoby się takie😀

      Usuń
  7. chiba mi dziewiontka rośnie :p

    OdpowiedzUsuń
  8. dziś miauam wizytację rodziców i uważam, że mam wyjontkowe szczęśscie, ze ich mam, dodam, ze nie było prezentuf :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucha,nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę....

      Usuń
    2. chyba umiem sobie wyobrazić

      Usuń
    3. To nie łatwa rzecz doceniać swoją dobrą rzeczywistość

      Usuń
  9. Mela! Melduje, że umyłam okna! Prawie wszystkie! Jasno się zrobiło w domu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę czas już był!

      Usuń
    2. Jak się koncert udał?

      Usuń
    3. 😁😁😁😊😊😊
      Chyba dobrze
      Oczywiście były wpadki ale ogólnie jest dobrze!!

      Za tydzień jeszcze 2
      Kocham to...

      Usuń
    4. Fajnie, jak się ma coś takiego, co się kocha w życiu.

      Usuń
    5. Tez umyłam okna, wczoraj... ;)

      Usuń
    6. Ja się zadzierzgnę 😱😱😱

      Usuń
    7. nie myjem, bo pada.
      a jak pszestanie i umyjem, to znowu zacznie padać
      to po co myć ?

      Usuń
    8. nie umyłam, nie śpiewam;D
      chyba za to dziś mój proboszcz miał msze 1 h i 10 min!!!!
      Grześ już pytał, kiedy wreszcie koniec;D

      Usuń
    9. Śpiewam tańczę recytuję

      U mojego proboszcza zawsze jest za krótko...

      Usuń
    10. Brawo dziefczenta, ja też umyłam, ale jeszcze nie wszystkie .

      Usuń
    11. Idę zamknąć się w sobie...

      Usuń
    12. ale się pochwalę, zrobiłam porządek na półkach z książkami -profilaktycznie uszykowałam wolne miejsce, mam nadzieję, że Gwiazdor będzie pamiętał,co lubię i że byłam grzeczna (grzeszna?);D

      Usuń
    13. Tańczę i owszem też lecz nie śpiewam. Tak lepiej dla ludzkości!!!

      Usuń