poniedziałek, 10 grudnia 2018

jedna chwila

każdy zapewne tego doświadczył i to nie raz w życiu
jak jedna chwila potrafi zmienić plany na teraz, na dzień, na święta, na życie nawet
czasem są to wspaniałe zmiany
oto okazuje się, że w rodzinie ma sie pojawić mały człowiek i trzeb a podróż dookoła świata zawiesić na jakiś czas

a czasem straszne, jak odchodzi ktoś za wcześnie i nie w tym momencie i w ogóle

a czasem to głupoty typu złamana ręka i nie można przez miesiąc jeździć samochodem

dotarło to do mnie jak leżałam na parkingu supermarketu
zanim leżałam to sobie energicznie szłam
a podłoga cała w wodzie bo deszcz walił i jakoś do parkingu krytego się dostał ( w usa bym chyba ze 2 milijony zarobiła pod warunkiemżebym udowodniła jaka pogoda byłą tego dnia)
i takim wślizgiem wręcz zmieniłam pozycję pionową na poziomą

nie mogłam się podnieść
ze śmiechu
choć mężowi wcale nie było do radości, jako, że jego doświadczenie ze mną mówi mu, że zawsze można spodziewać się najgorszego

choć trzeba przyznać, że się podnoszę z tych trudnych upadków ;))


39 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uffff, całe szczęście, że nic Ci się nie stało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo
      Naciągnęłam mięśnie i mam sinaka na biedrze
      Tylko tyle!!

      Usuń
    2. Ale że na wodzie siem poślizguaś ?

      Usuń
    3. Była bardzo mokra posadzka
      Od deszczu
      Choć pod dachem parking

      Usuń
  3. kobieto upadła a jak się dziś czujesz? bo skutki upadków odczuwa się często dopiero na drugi dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie boli mnie kilka mięśni i mam siniora
      Ale nie mogę narzekać
      Swoją drogą byłam tak mokra że zdjęłam sukienkę na tym parkingu i założyłam kurtkę zamiast

      Usuń
    2. oj Rybcia, dobrze żeś względnie cała! Takie nagłe wypadki nie są wcale fajne!
      Czy ktoś ci pomógł się podnieść? Czy ludzie omijali z daleka?

      Usuń
    3. Kobieta upadla i latawica ( bo czesto latasz)::)))

      Usuń
    4. Byłam z synem i mężem
      Nie mogłam sama się podnieść bo się śmiałam 😉

      Usuń
    5. Małgosia normalnie aż strach się że mną kolegować 😄

      Usuń
    6. Kto z was jest bez grzecha niech pierszy rzuci kostkom brukowom:)

      Usuń
    7. Albo choć podpali śmietnik
      Albo okradnie sklep

      Usuń
    8. to juz chyba pod paragraf podpada

      Usuń
    9. Powiedz to żółtym kamizelkom

      Usuń
    10. Ale jak to zdjęłaś sukienkę? Przed koncertem ? To koncertowałaś w kurtce czy bieliźnie?😁

      Usuń
  4. Ojej, dobrze, że nie stało się nic bardzo złego. Choć poślizg łagodzi upadek i jeśli nic bardzo nie boli sytuacja wydaje się leżącemu dość komiczna - doświadczyłam tego, parę razy; raz była to gładziusieńka wielka kałuża - pod cienka warstwą wody była powierzchnia o zerowej przyczepności i leżałyśmy z babcią Lisą (która w tedy na pewno miała jakieś 80 lat i nic jej się nie stało) w tej wodzie, patrzyłyśmy na siebie i nie mogłyśmy przestać chichotać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety podobnie. Trzęsłam się ze śmiechu

      Usuń
  5. No wiesz Rybka powinna umieć pływac 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, czy to sie stalo wczoraj,
    czy bylas juz po wystepach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze przed
      Bym się załamała jakbym nie mogła pójść i śpiewać

      Usuń
    2. No racja, pisalas wczoraj ze bylas zadowolona z koncertu.

      Usuń
  7. Dobrze, że kosci ogonowej sobie nie potłukłaś🤔
    Siniaki długo sie goją ale do lata bedzie git!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rybko,dobrze ze cala wyjszłas z tego!!!
    Tak stresowac mensza,oj Ty,Ty!!

    Przepraszam ale kipię z nerwow
    ..przed chwilką uslyszalam w Trójce ze siostrzyczki chcą pozwac dziennikarke,ktora napisala artykul o Jankowskim....
    Nosz k.....a mać !!!!Pieprzone pingwiny!!!!
    A swoja drogą te ofiary powinny juz oficjalnie zglosic to przec co przeszly tam gdzie trzeba..to by zamknelo ryja glupim siostrzyczkom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech pozywają przecież wiadomo jak się skończy taki proces. Nie denerwuj się:))

      Usuń
  9. Rybka, miałaś śpiewać, a nie kręcić piruety na wodzie :D

    Dobrze, że nic poważnego się nie stało :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ooo

      A dzisiaj kaszle i chrapie
      Idem po nalewkie

      Usuń
    2. to dobra impreza była ;)

      Usuń
    3. He he he
      A żebyś wiedziała😄

      Usuń
    4. jak ja upadłam to mnie dupka bolała, a nie miałam kaszel!!!!
      :D

      Dobrze, że Ci się nie stało!:*

      Usuń
    5. A ja mam cały pakiet😁😁😁

      Usuń
    6. Ja ja spadlam że schodów to buźka, łokcie i kolana 😁nie chodziłam do pracy bo wyglądałam jak pobita. Lekarz 1 kontaktu dal skierowanie do szpitala, tam zrobili sesje zdjeciowa i tomograf glowy. Na szczescie nic sie nie stalo 😁

      Usuń
    7. Uuuu
      To ja jednak lajcik
      Bogu dzięki

      Usuń
    8. Ale ja sukienki nie zmoczylam 😁tylko martwiłam się czy nowy płaszcz nie ucierpiał 😁

      Usuń
  10. Ja w kwestii tego "małego człowieka", co na ten świat przychodzi. Kto on zacz?

    OdpowiedzUsuń