czwartek, 18 października 2018

okres przejściowy

co chwilę zdaje sobie sprawę, że nie mam już małych dzieci
a bo już w sklepach i działach dla dzieci nic nie kupuję
a bo zostawiam najmłodsze w domu bez problemu bez opieki od dawna
a bo porcje jedzenia juz są dorosłe

a wczoraj dali mi w sklepie katalog z zabawkami na Mikołąjki i święta
nawet nie zauważyłam jak to mi zrobili
kiedyś to były fajne podpowiedzi

a teraz bezużyty wyląduje w koszu

a za kilka lat może znowu będę się takimi katalogami interesować?;)))




65 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chwilkę na pyszną kawkę 😁

      Usuń
    2. Dwa wiadra dzis :-) Moze zaczne czytac ze zrozumieniem :-) Dzis ostatni dzien cieplej pogody, lece robic porzadki przedzimowe w ogrodzie. Milego dnia !

      Usuń
    3. Znowu nie na temat😉😉😉

      Usuń
    4. Oj tam oj tam, do kawy chociaz nawiazalam

      Usuń
    5. to teraz dawaj nie na temat!

      Usuń
  2. Pewnie szybciej niż myślisz :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Klarka, czytałaś moje wczorajsze info dla Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Ani sie obejrzysz, jak Cie bapciom zrobiom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno zostałam ciocią małej dziewuszki:)). I mam dla Kogo kupować zabawki!!! Jakie to radosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takiego Frania. Ale kurczę za daleko jest buuu

      Usuń
    2. To jest cudowne! Uwielbiam zabawki i te małe ciuszki. Na ubrania starszego nie mam żadnego wpływu to odbijam sobie na młodszym 😁

      Usuń
    3. ja też sobie poszalałam przy najmłodszym, mając pierwsze dzieci nie miałam w ogóle pieniędzy

      Usuń
    4. U mnie podobna sytuacja :)

      Na roczek dostał bony do sklepów dziecięcych ale zostawiam je na wiosnę, bo teraz ma mnóstwo ubrań i zabawki, niczego nie potrzebuje a za chwilę święta 😁
      Więc po zimie znowu będę szaleć 👍I to bez kasy 😂

      Usuń
    5. ja szaleję podwójnie: dla Pańcia i Zońci. Nie licząc zakupów w necie, ale jak jestem w DM to zawsze coś im przywiozę. A dla księżniczek jest tyyyyyyyle pięknych ciuszków, bo na razie to zabawek ma pierdylion po Pańciu, na ten wiek. Jakimś cudem się zachowały u Tuśki na strychu.

      Usuń
    6. ja dla najmlodszego dosta łam kilka pudeł ubranek, miały z 12 lat te ubranka, ale były tak dobrej jakości, takich firm, że jeszcze dzisiaj widuję dzieci w rodzinie w tych amerykańskich śpioszkach

      Usuń
    7. ja tak dostałam dla Tuśki, po niej jeszcze przynajmniej dwójka się wychowała, cudne były, tyle że nie amerykańskie a francuskie, ale dostawałam też paczki z Kanady i w Pewxie ( koleżance nie przeszkadzał różowy komplet dla chłopca ;ppp) kupowałam. Wszystkie miały potem kolejne życia.
      Tuśka po Pańciu sprzedała, przynajmniej te niemowlęce, bo potem takie bardziej uniwersalne pojedyncze sztuki to zostawiła, choć decyzja była, że drugiego nie będą mieli, aż im się odwidziało.

      Usuń
    8. aaa,
      a teraz tak są cudne, że ja wczoraj Zońcie w piżamce woziłam myśląc, że to ubiór dzienny :DDDD bo mi zięć powiedział, że nakarmiona i przebrana, więc tylko skarpetki założyłam, a on zmienił pieluchę i dopiero Tuśka mnie uświadomiła ;p

      Usuń
    9. wcale się nie dziwię!!!
      jakby zrobić test na rozróżnianie letnich piżamek chłopięcych od letnich komplecików tiszert plus krókie spodenki, to każdy by poległ!!

      Usuń
    10. Ja też dostałam dużo dla Olka od 10-letniego chłopca i poszły dalej te ubranka :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. chyba ktoś ma dzisiaj popołudniówkę:))

      Jak tam dzieciaki?

      Usuń
    2. Tak, miałam popoludniowke :)
      Dzieciaki cudowne 😍
      Teraz ryczą gdy trzeba iść do domu 😁

      Usuń
    3. uważaj, coby siem nie rospuściuo:))

      Usuń
    4. A mowiłyśmy? Tak, to nie wierzyła i tych bidoków nie kciała. A łone teraz majom najlepszom paniom pod słońcem. Mela wstydz siem !!!

      Usuń
    5. nie noi, zaras fstyć, niech siem cieszy:ppp

      Usuń
    6. Niech siem wstydzi , że biednych dzieciów nie kciała a une jom kochajom. I niech siem cieszy, że une jom kochajom i kuniec kropka .

      Usuń
    7. Się czepia! Skont miauam fuedziec że pokocham kiedy tak tęskniłam za "starymi" uczniami 😉
      Stare ztesztom mię odwiedzajom w domu i w przeczkolu i som WIELGIE

      Usuń
    8. BO TY KOCHASZ DZIECKA PO PROSTU!!!!

      Usuń
  7. Doczekasz się.
    Po wczorajszym dniu, jednak doszłam do wniosku, że biologii nie oszukasz i dlatego dobrze być młodą babcią, ale przede wszystkim zdrową!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak
      mamą też
      pierwsze miałam w wieku 27 a trzecie 38 miałam, ogromna różnica

      Usuń
  8. A ja napisze jak najbardziej w temacie:) Bardzo mi sie podoba ten okres przejsciowy. Dzieci juz dorosle , wlasciwie tylko ostanie na wylocie konczy studia w innym miescie. A my jeszcze srednio starzy , pozno mlodzi:) Bardzo sobie cenimy ten okres. Odzylismy:)mamy czas dla siebie , obowiazkow mniej, sprzatania mniej.What else?::))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym stanie też jeszcze nic nie wiem
      za 4 lata się wypowiem, ale też liczę na to, że będzie fajnie
      tyle, że najmłodszy mnie "pociesza" że za 4 lata będę już miała wnuki:pp

      Usuń
    2. Moz eja sie tak ciesze tym stanem przejsciowym bo przez latabylismy tylko sami z dziecmi?Zdani tylko na siebie?To tworzy i zaciesnia wiez ale rowniez jest bardzo wyczepujace psychicznie i fizycznie.Urlopy , swieta , ferie , wakacje zawsze razem. Na palcach jedenej reki moge policzyc okazje kiedy ktos nam " wzial dzieci "
      Jak przyjda wnuki to sie bedziemy bardzo cieszyc ale w tej chwili delektujemy sie nasza " wolnoscia":)Co nam wcale nie przeszkadza w dobrych stosunkach z dziecmi i ich partnerami:)

      Usuń
    3. my mieliśmy dokładnie tak samo
      a bardzo lubimy byc tylko ze sobą od czasu do czasu

      mamy ze sobą dużo wspólnego
      ja też kocham moje dzieci jak wariatka, ale daję im wolność i sama sobie pozwalam na nią, mam własne fajne życie i nie musimy na sobie wzajemnie wisieć

      Usuń
    4. Czyli ciszysz sie jak przyjezdzaja i cieszysz sie jak odjezdzaja?:)Bo ja tak:)

      Usuń
  9. ja poczułam się dogłębnie wyalienowana parę lat temu, jak kumplom w pracy zaczeły się rodzić dzieci :p jak se doradzali, jaki wózek, jaki fotelik do samochodu, jaki kojec, jaka wanienka itp :ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to widzem, że parcujesz z młodzieżom:pp
      moja kumpela w pracy też ma muodzież ale jeno takom singielskom, też im tematów brak, bo matkom potrujnom jest

      Usuń
    2. U mnie tez przewaza mlodziez w wieku rozrodczym ale sa tez dwie kolezanki z tego samego rocznika co ja.
      Mowia na nas " silna grupa 613" bo pod tym numerkiem znajduja sie w katalogu bibliotecznym Dewey ksiazki dotyczace menopauzy::))

      Usuń
    3. takie jej święte prawo:))

      Usuń
  10. Fajny ten czas :) Iga jeszcze sama w domu na dłużej niż pół godziny nie zostanie, chyba, że z koleżanką :P , ale mamy więcej tego czasu dla siebie, możemy sobie na więcej pozwolić :)
    Więc korzystaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez juz nie mam malego dziecka. Tak nagle sie to jakos zmienilo😉Moj syn juz ma za soba weekendy z kolegami poza domem. Powoli sie z tym godze🙂Taka kolej rzeczy🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mój też
      jeżdzi też na obozy
      pępowina w strzępkach:))

      Usuń
    2. A ja dostałam do podpisania zgodę na bal dla klas ósmych. Jak to ósmych? Przecież dopiero do zerówki go prowadziłam!

      Usuń
    3. to przez tom reformem a raczej deformem, wszystko siem piepszy:ppp

      Usuń
    4. To ja już nic nie mówię o dzieciach. 😀

      Usuń
    5. A moja nocy poza domem nie ma, ale jej koleżanki śpią u nas :)

      Iga za to włóczy się na nocki po całej rodzinie :D

      Usuń