piątek, 12 października 2018

ach ten pażdziernik


dobra i zła wiadomość

ZAPOMNIAŁAM że wczoraj minęła 7 rocznica mojej diagnozy
głównie dlatego, że daty mi się pierniczą i nie miałam w głowie, że to 11, ale jednak:)
Brawo ja, brawo lekarze, brawo medycyna, brawo firmy farmaceutyczne, brawo inżynierowie

a przypomniałam sobie w momencie jak dowiedziałam się o dalekiej znajomej, że właśnie przedwczoraj została zdiagnozowana
guzek maleńki, operacja i radio, bez chemii, super
ale

ta sama znajoma pocieszała mnie często mówiąc, że rak to nie wyrok, jej mama miała sto lat temu prawie i żyje i ma się dobrze
gdy sama usłyszała taką diagnozę, prawie się załamała, jest po wizycie u psychologa
wcale się nie dziwię, co innego jak choruje ktoś obok
zupełnie co innego, jak to Ty musisz oswoić się z taką diagnozą

a jaki z tego wniosek??


NALEŻY SIĘ BADAĆ !!


ona się badała regularnie i dlatego wykryto guzek o wielkości 7mm
niewyczuwalny pod palcami...

dzisiaj zatem przy pionteczku, wznieście kielichy z czym tam kto lubi. za kolejny rok mój i za zdrowie Anny




88 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Za zdrowie!!!!!
    Twoje, Anny, naszych bliskich i nas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wznoszę kielich herbaty (śfagrowego wina) za Was, dziefczenta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajda przesyła serdeczne pozdrowienia dla wszystkich fariatek❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Gdzie się szlaja?

      Łubu dubu łubu dubu
      To mówiłam ja Lola

      Usuń
    2. Ajda ma taki problem jak Lola w mocniejszej postaci
      Buuuuuu

      Usuń
    3. Jom tez wyrzuciłas? :PP

      Usuń
    4. no przeca to ja jestę wyrzucona!
      Jak mi Buk miły, nikogo jeszcze żem nie pogoniła - poza trolami ofkors

      Usuń
    5. Nie rozumiem czemu łone nie migomaty być sobom?

      Usuń
    6. Migomaty??????😛😜😝

      Usuń
    7. może migajonce automaty??:pp

      Usuń
    8. Migomaty to coś ze spawaniem mają wspólnego :)))

      Ajda, dzięki i serdecznie pozdrawiam!!!

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Oj tam, się człowiek czasem przejezyczy

      Usuń
    11. a nawet wykasuje!!!
      GAGAGAGAGAGA!!!

      Usuń
  5. Taka fajna data i zapomniałaś!
    Zdrowie twoje i Anny i fszystkich!
    Lola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znak, że się jest zdrowym i srak nie dominuje naszych myśli! To dobry znak!

      Usuń
  6. siedem lat temu
    musiało Ci być bardzo ciężko, trudny czas, dzieci małe, ech
    za zdrowie!
    i przytulam i życzę uśmiechniętego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nie da opisać co się wtedy czuje
      Ale teraz spijam śmietankę
      Używam życia i cieszę się pierdylionem cudownych nowych znajomych których bym nie poznała gdyby nie tamten dzień

      Usuń
    2. I tak trzymać! Do końca świata i o jeden dzień dłużej!

      Za Twoje zdrowie i Anny również i wszystkich tych, co mają takie rocznice, a pozostałym, żeby ich nie miały.

      roksanna

      Usuń
    3. rybenka nie gniewaj się ale uważam, że i bez tego doświadczenia byłabyś otoczona cudownymi ludźmi, przyciągasz ich bo po prostu dobrze jest być przy kimś dobrym, tak to działa

      Usuń
    4. Klarka, zaraz siem pogniewam
      Nie znałabym nikogo z Was, a to jest doświadczenie nie z tej ziemi:))

      Usuń
  7. Rybko, przytulam, całuję i przytulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się napatrzeć na moją kotusię 😁😁😁. I żeby mi tu Klarka nie wyjechała z tekstem, że to kocur o imieniu Menel. Nie przyjęłam i nie przyjmuję do wiadomości.

      Usuń
  8. Rybenko ale ten czas zleciał!
    Zdroweczka😙
    I dla Anny i dla wszystkich!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała!
      Wczoraj się wzruszałyśmy z przyjaciółką z Belgii, któa od pierwszych chwil mi towarzyszyła, ależ była wspaniała, taka normalna i pomocna

      Usuń
    2. Takie przyjaźnie są piękne!
      Radosna rocznica:)
      Zdrowia i mocy potrzebującym!
      Martyna

      Usuń
  9. Siedem lat piekna rocznica koniecznie trzeba uczcic,
    dolaczam z kubkiem pysznej herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja przytulam:-) Brawo Ty i cieple mysli dla Anny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej potrzebne psychiczne wsparcie, posyłamy:))
      I odtulam też:)

      Usuń
  11. Wznoszę kielich za piękną rocznicę i zdrowie Anny! 🍷🍷

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką rocznica to można zapomnieć bez grzechu :) Zdrowie twoje i Anny i moce dla niej Aż ciary na plecach mam jak przypomnę sobie wizyty w przychodni z których każda kończyła się biopsją. Ostatnia już nie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO
      I to jest dobra wiadomość!!
      Gratuluję i bardzo się cieszę:)))

      Usuń
    2. Noo, następna wizyta dopiero za rok 👍

      Usuń
  13. Za zdrowie Pań! ( i teściowej!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak w dowcipie
      zdrowie pięknych pań i naszych żon:PPP

      Usuń
  14. Tfoje i Ani ! :*

    tylko czym ? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki masz wybór?:pp
      Wyborowom??;pp

      Usuń
    2. normarnie zawrut guowy :p

      Usuń
    3. to może po koleju, łyk tego, łyk śmego??

      Usuń
    4. taaaa
      a jutro kac gigant :p

      Usuń
    5. Ja proponuję zieloną herbatą. Może jutro odrobiną białego wina 😁

      Usuń
    6. Gaga
      Dużo wody pij pomiędzy😉

      Usuń
    7. Marzycielka
      Dobre i to
      Ja jutro idę na babski😄

      Usuń
    8. Ja też- babski - nauczycielski. 😁

      Usuń
    9. ja babski księgowo inżyniersko krawiecki:))

      Usuń
    10. To u Was Rybeńko różne tematy będą, u nas szkola , szkoła, szkoła, no i może sex😂😂😂

      Usuń
    11. Marzycielko sama wiesz że szkoła to temat rzeka 😝

      Usuń
    12. Oj Tak!I będziemy opijać " cudowną reformę " I cieszyć się z nagród 😁

      Usuń
    13. Ja nie mam czego opijać bo nie dostałam nagrody ;)

      Usuń
    14. Opij powrót do pracy i Twoje maluchy 😁

      Usuń
  15. 21 stopni
    O tej porze w październiku
    Normalnie nie wię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas byl upal dzisiaj
      A dzieci nadal w zimowych kurtkach, mokre i przepocone

      Usuń
    2. Rano 4 stopnie , po południu 23. Zimowe kurtki u mnie w szkole też są " hitem"

      Usuń
    3. ja naprawdę nie rozumiem tych rodziców...

      Usuń
    4. Marzycielko, przed 9 szliśmy do parku i było już bardzo ciepło

      Usuń
    5. Większość ludzi jakich znam tak ubierają dzieci

      Usuń
    6. odbierałabym parwa rodzicielskie

      Usuń
    7. No ja wlasnie o tym, ze rodzice choc jest szalenstwo pogodowe, to rodzice nie mysla

      Usuń
    8. powinni podpisywac cyrograf, że nauczyciel decyduje

      u nas w szkole było tak, że jak rodzic chciał zwolnić dziecko z wuefu ( obowiązkowo na zewnątrz) to pisali - jeśli dziecko jest w stanie przyjść do szkoły to jest w stanie ćiczyć na wfie...

      Usuń
    9. A weź spróbuj zdjąć dziecku tę zimową karteczkę ( ryk - mamusia kazała). Albo prośby, żeby nie wychodziło na przerwie na boisko, bo przeziębione. Kiedyś dziecię poproszone o wyjście na boisko, bo przecież pogoda super, odparło, że jest na antybiotyku i mamusia nie kazała.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. i jakie to ma konsekfencje??:p

      Usuń
    2. parapety założyli, jeszcze rok i remont się skończy :p

      Usuń
    3. ooooo
      remoncik!!
      Najszczersze kondolencje!!

      Usuń
    4. Piontunio, ale trzecie wino próbuje i mi nie smakują! Masakra jakaś! Nie wiem, co się dzieje. Oraz pojawiły się grzyby i jutro muszę mężowi zrobić przyjemność i z nim pojechać.

      Usuń
    5. Grzyby??!!!!
      OOOO

      my też wylaliśmy wczoraj jedno wino, a nie było tanie:((

      Usuń
    6. Wina niby dobre, ale mój smak nie taki. A grzyby są podobno, sprawdzimy jutro. Dam znać.

      Usuń
    7. przypomina mi się, że rok temu na cmentarzu zbieraliśmy koźlaki:))

      Usuń
  17. dokładnie 7 lat temu umarła moja mama.
    Wierzyć trudno, ze trafiła do szpitala, bo nie mogli wyleczyć zapalenia oskrzeli:(((

    Jak ja się cieszę, że jesteś!:**

    OdpowiedzUsuń