czwartek, 20 września 2018

Jak poznać drugiego człowieka

uświadomiłam sobie, że pisząc wczoraj, że poznałam Olgę nie napisałam, jaka jest
ale myślę, że to każdy widzi
mądra, inteligentna, dobra, gościnna, do tego bardzo serdeczna i taka uważna na drugiego człowieka
trochę mnie przeraża jej pamięć, ale cóż;))

(czasem literki oszukują i ktoś, kto wzbudza zaufanie w prawdziwym życiu niekoniecznie okazuje się tym, za kogo chciałby uchodzić, niestety, zwłąszcza,ze ja wyjątkowo łatwo daję się oszukiwać)

ale Olga jest jeszcze fajniesza niż na to wygląda:))

potrzebuję trochę mocy dla wujka w ciężkim stanie
za wujkiem nie bardzo przepadam, pijak i despota
ale jego rodzina jest mi bardzo bliska, więc jestem z nimi



104 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo! Zaniemówiłam! Jaka laurka z rana!!!!
    Nie będę pisać jaka jest Rybeńka, bo to wiedzą wszyscy - CUDOWNA!!! :**

    A dla wujka MOCE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,nie mialam szczęścia poznać Olgi w realu,ale w tym przypadku jestem pewna,ze w realu jest jeszcze wspanialsza niz w swiecie wirtualnym....
      Wg.mnie to Osoba z Klasą pod każdym względem😊

      Usuń
    2. Serdeczności dla Olgi!
      Codzienna poranna kawa z koniaczkiem daje mi kopa do wstania z łóżka.

      Usuń
    3. tak, tak, mogą być dzióbasy, Olgem pokochałam od pierwszej literki :)
      Moce dla wujka
      Macham z wydluzonego łikendziku u syny. Przez 10 godz klnęłam że do Niemiec jadę pierwszy i ostatni raz :)A tu jest miło, uroczo i z widokami :) Tylko uwierzyć nie mogę że dzieci wiją sobie własne gniazdko, że takie dorosłe:)

      Usuń
  3. Kazdy zasluguje na jeszcze jedna szanse, a wiec dobre mysli wujkowi i jego rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się czy ciocia też chce mu dać te drugą szansę. Czy by nie wolała trochę we wdowienstwie pożyc

      Usuń
  4. Rybko,tylko pozazdrościć takiego wspaniałego spotkania....
    A za wujkiem i rodziną bede trzymala kciuki,wiesz,ze choroba często zmienia ludzi na plus...(mam przyklad w rodzinie).

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko! Jaki sen miałam! Wariatki zrobiły mi niespodziewany nalot na chatę. Nie chciały powiedzieć, kto jest kto ani jak mnie znalazły. Robiły zdjęcia w moim nieposprzatanym mieszkaniu i wrzucały na blogi foty. Nie powiem, że się świetnie bawiłam! Acha, wszystkie były szczupłe! Masakra jakaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia🤣🤣🤣🤣
      Ju mejd maj dej!!
      Bałam się włączyć dziś komórkę A tu zamiast się martwić się śmieję 😁😁😁

      Usuń
    2. Wierz mi, że obudziłam się zlana potem jeszcze przed budzikiem...

      Usuń
    3. Ale co było gorsze?
      Że masz bałagan czy że jesteśmy szczupłe??😉😉

      Usuń
    4. Chyba że nie wiedziałam, kto jest kto.

      Usuń
    5. Jak szczupłe, to musiałam być tylko ja, a ty, pijana, widziałaś mnie aż tyle! :D

      Usuń
    6. Mamma!!
      Znienawidzim Cię!!

      Usuń
    7. Ja nie będę zazdrościć A co ! Przynajmniej teraz mam cycki porządne i jest czym zakręcić ( tylek). Kto szczupły- super, kto nie też super!

      Usuń
    8. Bogusiu! Przebiłaś wszystko! :))))

      Usuń
  6. Zdrowia dla wujka!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie poznalam jeszcze Olgi osobiscie, namacalnie ;)
    Ale jest dokładnie taka jak opisujesz, do tego umie być wielkim wsparciem, czego osobiscie doswiadczyłam🍀

    A co do wczorajszego wieczornego zapytania, Rybenko, to jedna taka Fariatka umożliwiła mi/ nam , Te przezycia😄😄😄
    😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Wujkowi duzo dobrych mysli ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak wiadomości to dobra wiadomość chyba...

      Usuń
    2. Moce dla rodziny Wujka. A co do osób to trzeba je pogonić ( czy z życia czy z bloga). Niestety ja doświadczam takich sytuacji , jest ok, niuniu, niuniu dopóki nie padnie pewne pytanie i odpowiedz i już nie jest fajnie. Jestem wrogiem.

      Usuń
    3. no włąśnie
      to taka toksyczność
      że lubi się człowieka pod warunkiem, że zachowuje się i mówi, tak jak komuś się podoba

      Usuń
    4. Albo co robi... Przykre ale trzeba i z tym dac sobie radę .

      Usuń
    5. albo robi, oczywiście
      to jest przykre, nie zawsze jest oczywiste, że można zerwać kontakty - jak to w rodzinie rodzic lub teściowa...

      Usuń
    6. To prawda nie zawsze rodzinę można pogonić ( A chciałoby się niektorych).

      Usuń
  9. Olga...
    Nie umiem ubrać w słowa, jak bardzo dla mnie stała się ważna. Jest ze mną codziennie, martwi się moimi kłopotami i cieszy moimi radościami.
    Rybcia! Super, że ta podróż nam się tak udała i że mogłyśmy poznać Olgę w świecie rzeczywistym. Chcę jeszcze i chcę częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę tylko pretekst dobry mieć i ruszamy:)))

      Usuń
    2. Wzruszylam się i nie mogę pisać ....
      Ale Wy wiecie! :-*

      Usuń
    3. Wybrałabym konkurs bo czułam po kościach że to Anika była z rybką u Olgi :)

      Usuń
    4. :))))
      Brawo Mela!!!
      Kocham Was wszystkie!
      I kocham to miejsce!

      Usuń
    5. Ja też Was kocham i mi smutno że mam teraz mniej czasu dla Was. Komentarze czytam co drugi a wpis rybci co dziesionty 😂😝😎😘😘😘😘

      Usuń
    6. I kocham popołudniowe zmiany w pracy 😉

      Usuń
    7. czyli czytasz więcej niż kiedyś postów:ppp

      Usuń
    8. i znowu spijanie z dzióbkóf!

      Usuń
    9. Widac sie umiem dobrze czasowo zorganizować 😝

      Usuń
    10. Podpisuje sie pod słowami Aniki!!!

      Usuń
    11. z krzesła spadłam! Dopiero dotarło do mnie kto to jest Anika :D Za długo mnie tu nie było :(

      Usuń
    12. Basia, mocno się potłuklaś?!?

      Usuń
    13. Basia
      Dobrze że wróciłaś:))

      Usuń
    14. Ja tez bym wygrala konkurs, bo powiedziala mi taka jedna czytaczka (tez b.sympatyczna, empatyczna itp.)

      Usuń
    15. Tak to jest jak znajomości przechodzą z bloga do realu, a jak ktoś został tylko na blogu, to czasem nie wie, o co chodzi.

      Usuń
    16. To może to zmienimy ??😎

      Usuń
    17. No właśnie, ja jestem tak mało kumata , że szkoda gadać 😁

      Usuń
  10. Rybka, napisalas taki post ze trudno mi sie nie odniesc do niego,
    jest cos w tym ze poprzez blogi poznajemy sie,
    i tak widze Olge jak piszesz, dodam jeszcze ze przy wszystkich tych zaletach widze tez ze jest skromna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo!!
      Powinnam była to też napisać
      ona w ogóle nie chciała tego ujawniać, bo nie lubi być w centrum zainteresowania, ale ją przekonałam:))

      Usuń
  11. Jednym suowem wiedźma😁😆

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja musze powiedziec, ze tez od pierwszego wejscia na Wymuszony odbieram Olge tak, jak wyzej piszecie (I to nie jest zadne spijaniez dziubkow). Czuje sympatie do Olgi i wcale nie dlatego, ze serwuje kawusie:-) Pozdrawiam Cie, Olgo.
    Moce dla wujka i rodziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekarze mówią że rzadko się spotyka takie ciężkie przypadki. Ale cuda się zdarzają

      Usuń
    2. :(
      Oczywiscie mialo byc dziobkow, zreszta niewazne jaka pisownia, wiadomo o co chodzi:-)

      Usuń
    3. wiadomo, o jakie dziubki chodzi
      swoją drogą ciekawe, że ludzie mogą mieć o to za złe, że inni się lubią
      jakby zło miało być prawdziwsze od dobra

      Usuń
  13. Dziubki, czy dzióbki, nieważne przecie
    Ważne, że dobro jest wciąż na świecie!!!

    Dziękuję pięknie za dobre słowo
    Kawki dorobię, dzisiaj musowo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, masz dzisiaj drugie urodziny ;)
      I oczywiście tez cię lubię! Jak nie jak tak ;))

      Usuń
    2. Poproszę melisę! Dużo! Ciśnienie szaleje od wczoraj. Siedzę u lekarza! Ciekawa jestem czy mnie do szpitala nie wyśle- cholerka jasna

      Usuń
    3. Marzycielka, i jak???!!!

      Usuń
  14. Bogusia, paduam! :P co za stres!
    Mamma „To musiałam być tylko ja” tez paduam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niie podpięlo! A cieszę się ze przeszło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez niektóre poznałam i bosz, co za szczęście ze żadna nie okazała się mordercom! ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Olga 😍😍 Aż zazdroszczę Rybce spotkania! ☺

    Rybka moce dla wujka!

    Ps. Zaliczyłam dzisiaj pierwszy dzień w nowej pracy 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się bardzo cieszę:))

      Usuń
    2. I ja też :)


      A ja po pierwszym spotkaniu z rodzicami. Pierwszy raz w życiu miałam 100% frekwencję. I w ogóle jestem miło zaskoczona

      Usuń
    3. kolejne miłe zaskoczenie tego roku:)

      Usuń
    4. W przedszkolu jeszcze wszyscy przychodzą na zebrania :D

      Usuń
    5. No ale chyba nie ,aka,dym razem?bez przesady 😝

      Usuń
    6. zrozumiałam aka dym od razu ha!

      Usuń
    7. Mózg mi już nie pracuje. Mela- nie wiem o co Ci chodzi :P

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. przeczytaj co drugi komentarz!
      18 08

      Usuń
    2. Jezdem, dostałam leki jest trochę lepiej. I zmiana leków, które brałam i zalecenie żeby się nie denerwowac i odpoczywać ( dobre sobie - weekend praca i impreza dziecków ). Może to na zmianę pogody. Widać, że Mela nie czyta komentarzy.😁

      Usuń
    3. ojej, ale to niedobrze, że masz takie kłopoty z ciśnieniem Marzycielka!

      Usuń
    4. No już przeczytałam , co się czepiajom?!

      Usuń
    5. Co się dziwisz że ma kłopoty z ciśnieniem, w szkole pracuje 😜

      Usuń
    6. Tak się porobiło jakis czas temu 😭😭😭 Biorę leki ale chyba przestały działać 😭

      Usuń
    7. ja też biorę leki, ale raczej wszystko jest stabilne

      Usuń
    8. My się nie czepiamy, no co Ty Mela - w życiu 😁😁😁😁 Tym razem w szkole mnie nikt nie .....Ale trochę się zdenerwowałam inna sprawa.

      Usuń
    9. Marzycielka weź to swoje ciśnienie spacyfikuj! Co ono sobie myśli?!

      Usuń
    10. Właśnie czytam dobry kryminał, może ciśnienie się uspokoi ?!😁

      Usuń
    11. Oczywiście kryminał jest do tego odpowiedni :D

      Usuń
    12. Nic mnie tak nie relaksuje jak dobry kryminał!!

      Usuń