środa, 19 września 2018

przypomniało mi się, choć nie zapomniałam;))

otóż poznałam tego lata szarą eminencję mojego bloga
domniemaną postać fikcyjną
facetaz zarostem na twarzy
Fariatkę jak się patrzy
jak się nie patrzy to nie wię do końca

wyobrażacie sobie poranek tutaj bez kawki od Olgi??

co roku prawie poznaję jakąś nową czytaczkę osobiście
i mimo, że zwykle się znamy z literek i to osobistych, zawsze to spotkanie jest pewnego rodzaju zaskoczeniem
Olga też na żywo okazała się trochę inna niż myślałam - choć nie umiem nazwać tej różnicy

może po prostu jest realna?? ;)))

a tymczasem chcąc zrobić konkurencję juchowej pani domu zrobiłam takie oto placki z cukinii




nie poddałam się łatwo i tadaammm 



jak myślicie, jakim cudem takie na koniec były ładne??




112 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie było super, tylko bardzo za krótkie!
    Ale wzruszeń przyniosło mi mnóstwo
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżbyś zapomniała o jajku? ;))))
    Ja robię najpierw ciasto bardziej gęste niż na naleśniki, ciasto na mleku, często na kefirze lub maślance. Dopiero potem wsypuję utartą cukinię i resztę składników. Czasem drobniutko pokrojoną paprykę, natkę pietruszki itp. Zawsze się udają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo
      To mi nieznane!
      Ja wszystko razem ciap

      Usuń
    2. Chyba zbyt mokra cukinia była i nie odlałam nadmiaru

      Usuń
    3. Mniam mniam, już chcę :)

      Usuń
    4. Też na początku mieszałam wszystko razem i bywało różnie :))

      Usuń
  4. Mnie zawsze pierwszy nalesnik nie wychodzi, a nastepne tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nawet jest takie powiedzenie że pierwsze małżeństwo jak pierwszy naleśnik nigdy się nie udaje😎

      Usuń
    2. Rybko, ja to znam od Michaliny i zawsze przy nalesnikach pamiętam ;)

      Usuń
    3. Mój syn dzisiaj powiedział że tak samo o pierwszym dziecku😆

      Ja się teraz baaardzooo staram smażąc naleśniki😎

      Usuń
    4. I o pierwszym seksie :p

      Usuń
  5. Nie, nie wyobrażam sobie tego blogu bez Olgi!:)))

    Ty też jesteś inna na zywo niż sobie wyobrażałam! Dużo młodsza!😁

    Oraz drugie placki pienkne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za ciapciaja na pierwszym zdjeciu?
    czy mam sie domyslac ze to Twoje placki?
    Piekne placusie na drugim zdjeciu zrobil maz albo syn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje placki
      A te drugie to też ja
      Zagadka tylko jakim cudem pierwszych nie wrzuciłam tylko zamieniły się w takie ładne

      Usuń
    2. Bardzo mi przypiminają placki ziemniaczane z jakimś zielonym dodatkiem. Pudło?

      Usuń
    3. No nie
      Tylko cukinia jajka i mąka

      Usuń
  7. Tytuł szarej eminencji trafiony w punkt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie?
      Normalnie dumna jestem żem na to sama wpadła:))

      Usuń
    2. O matko!
      Taki tytuł często jest pejoratywny ;)

      Usuń
    3. Tak?
      No może w przypadku złech ludziow

      Usuń
    4. Uffff....to nie o mnie ;))

      Usuń
    5. Przynajmniej wg Klarki😎

      Usuń
    6. Choć jedna we mnie wierzy!! ;))
      tylko mi tu nie pisz, że to dlatego, że mnie nie zna ;pppp

      Usuń
    7. he he he
      jakby co - to nie ja powiedziałam:ppp

      Usuń
    8. idę zamknąć się w sobie! ;p

      Usuń
    9. to już w ogóle nikt Cię nie pozna:pp

      Usuń
  8. Wymuszony bez Olgi? Nie, nie wyobrazam sobie!!!
    Placki jak placki-te pierwsze to wariacje nt. plackow, te drugie zwyczajne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie dałam nawet tym zwariowanym się zmarnować👍

      Usuń
  9. Też chciałabym poznać Olgę, jest pięknym człowiekiem.
    Odlałaś wodę i dałaś coś zbrylającego, jakąś mąkę, jajko albo trochę kociego żwirku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odlałam
      Nie mam kota
      Reszta się zgadza
      Do tego dorzuciłam te nieudane i wuala!!

      Usuń
    2. Klarka, uwielbiam Cię :)))
      Ella-5

      Usuń
    3. Klarka! Zarumieniłam się:)
      I tak, byłoby super!
      I uwielbiam Cię i Twoje pisanie!!

      Usuń
  10. Zdarza się poznać kogoś z powodu bloga. Ja poznałam i teraz chrapie w pokoju obok :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W przyszłym roku my się Rybka poznamy:)). To dopiero będzie!
    anonimowa72
    ps.
    coś się zalogować nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie to fajne jest spotkać ludzi w realu 😀😀

    Też sobie Ciebie inaczej wyobrażałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez w tym roku poznałam jedną fariatkę . Cudowna Miśka! Od pierwszej chwili poczułam jakbyśmy znały się lata. Cudowne spotkanie z cudowną, ciepłą osobą. 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiecie, jaki dziś dzień? Roczek mojego ulubionego młodzieńca! Ależ ten czas pędzi! To już rok jestem babcia?! 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowia , szczęścia i słoneczka dla młodzieńca🎂

      Usuń
    2. Ojej to już rok! Wszystkiego najlepszego Areczku ❤️

      Usuń
    3. Przecież ślub był przedwczoraj🤤🤤🤤🤤

      Sto lat dla młodzieńca ♥️

      Usuń
    4. Ślub przedwczoraj, porut wczoraj, roczek dzisiaj 😁

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. To teraz czekamy na następne. Może nawet być dziefczynka😉

      Usuń
    2. Może najpierw u Ciebie?

      Usuń
    3. U mnie jeszcze nikt nie mówi o ślubie😁
      Ale mam nadzieję że dożyję i 3 ślubów i 10 wnucząt:))

      Usuń
    4. Ale jesteś świadoma, że to nie musi być ta kolejność? 😀 U nas akurat było po kolei, ale wiesz...

      Usuń
    5. oczywiście, może być różnie, jednak obstawiam starszaki - młodszy ma dopiero 14 lat:))

      Usuń
    6. 😂 Chodziło mi o kolejność ślub, dziecko! 😀

      Usuń
    7. aaa, no tak:)
      choć wtedy wychodzi ze mnie moherowa baba:p
      znaczy jak tworzyć rodzinę, to poprzez małżeństwo, taka konserwa jestem - choć zaakceptuję decyzje moich dzieci

      Usuń
    8. bo przecież Bogusiu Ty masz pojedyncze dziecko zresztą, prawda?

      Usuń
    9. Oczywiście że Bogusia ma dwóch synkuf jak ja 😁

      Usuń
    10. jesooooo

      czas się owijać w to białe prześcieradło!!

      Usuń
    11. A po cholerę Ci owijanie w białe prześcieradło. Ze całun ?

      Usuń
    12. nooo

      taki był dowcip - co zrobić, jak wybuchnie bomba atomowa? Owinąć się w białe prześcieradło i powoli udać się w kierunku najbliższego cmentarza

      Usuń
    13. Tak, mam dwóch. Jeden singiel nadal.

      Usuń
    14. Aaaa muszę kupić białe prześcieradło , przecież w starym na cmentarz nie pójdę 😂

      Usuń
    15. ja mam jedno
      zastanawiam się, czy kremowe też może być??

      Usuń
    16. Ja mam nowe czarne, ale czarne chyba nie bardzo. W czarnym to od razu do piekła😁

      Usuń
    17. może tak być:/
      zastanawiam się, jak z granatowym?

      Usuń
    18. Granatowe do nieba tylko w nocy !A czerwone do czyśćca. 😁😁😁

      Usuń
    19. czerwonych nie mam:/
      ale mam ceglaste!
      i szare!
      ALE JASNO - SZARE!!!

      Usuń
    20. Ale z gumką czy bez ? 😁

      Usuń
    21. a z gumkom to grzech???!!!

      Usuń
    22. Chyba to żenua, ale się śmieję z własnego dowcipu:DDD

      Usuń
    23. Oplułam ekran. To może lepiej bez gumki. To zależy co kto lubi 😁😁😉

      Usuń
    24. W sumie myślę, że kobieta może prześcieradło z gumką, facet bez 😁

      Usuń
    25. Marzycielka
      rzuciłaś mi nowe światło na różnicę płci:PPP

      Usuń
    26. Cieszę się, że się przydałam😁😁😁

      Usuń
    27. posikana chyba pujde spać:ppp

      Usuń
  16. Marzycielka myli mi się teraz z Aniką. Mają podobne kiecki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam kieckę , tylko nie wiem czy ładna 😁

      Usuń
    2. Myślałam że to piesek 😉😁

      Usuń
    3. przecie wiadomo, że to musi być janioł:)

      Usuń
    4. Były dwa , ale ok może teraz lepiej?

      Usuń
    5. A ja cały czas stopeczki moje najsłodsze ❤️

      Usuń
    6. Moje anioły są symbolem mojego aniołka😭Pierwszego dostałam w dniu Jej urodzin ( prezent nie był zamierzony), a potem już poszło- 10 lat zbieram

      Usuń
  17. Fariatki w realu są super!!!!

    OdpowiedzUsuń