piątek, 21 września 2018

przypadkowa lampeczka

na pewno znacie to uczucie
zupełnie nieprzemyślany i niezaplanowany zakup staje się czymś, bez czego już nie można się obejść
tak było z moim niebieskim kuferkiem
i tak jest z lampką w łazience zapalającą się na ruch na kilkadziesiąt sekund

wkłada się toto w gniazdko i jak się np w nocy wchodzi do łazienki to się zapala dyskretne światełko
ja nienawidzę dużego światła w nocy, bo mnie rozbudza, a sikanie po ciemku też może się skończyć tragedią
samo się zapala, samo gaśnie
cuda panie, cuda:)))

no a ze smutniejszych wieści, wczoraj rano o 7 weszłąm do łazienki i to światełko się zapalało:((((
ech, jedyne, czego zimą nie lubię z całego serca to tej ciemnicy


78 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ciemna jesień i zima zbliżają się nieuchronnie, choć jeszcze upały w ciągu dnia i tyyyyle słońca, to ranki i wieczory już zmuszają do zapalania światła!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj Tata ma taka lampeczke, ktora reaguja na ruch. Stoi sobie na podlodze. Swietna rzecz w nocy.
    Ładuje sie ją jak komórke:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o tym nie słyszałam!

      Mnie potrzebna tylko w łazience. Ale będę pamiętała!

      Usuń
    2. Ja tez tego nie znałam, mozna ja postawic w kazdym miejscu tylko nisko. Fajna sprawa. I ulatwia dojscie w nocy:)

      Usuń
    3. Wlasnie nie wiem ale jak stała wyzej to sie nie zapalała. Taki model. To prezent więc uzytkowane jest tak jak powiedziano.😄Widocznie to lampeczka podlogowa😁😁😁

      Usuń
    4. zastanawiam się , jak to może być, że tak działą, jaki trik techniczny odgaduje, że to nie podłoga - i szczerze móiąc, ja prosty inżynier nie pojmuję

      Usuń
    5. takie lampki bywają w Lidlu
      w sklepach elektrycznych można kupić bez problemu

      Usuń
    6. Że świecą tylko kiedy stoją na podłodze????

      Usuń
  4. Moja Mamuś miala taką w lazience,Ona miala b.wrazliwe oczy na swiatło..
    A ja mam okno poddaszowe w lazience i nawet w nocy nie ma tej nieprzeniknionej czerni..

    Brat chce wynająć mieszkanie po Rodzicach,pomagam mu w tym....Ludzie,którzy odpowiedzieli na ogloszenie to 90% oszołomów,bez grama kultury,szkoda słów...Mogłabym referat o tym napisac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój🤤😈

      A ta lampka to świetny patent!

      Usuń
    2. Kaawyy
      O lampeczce miało być do Margo😃

      Usuń
  5. Ja juz od dluzszego czasu musze wstawac po cmoku. Rzadko bo rzadko, ale czasem wstaje w nocy na siusiu i jakos daje rade, bo z ulicy mam latarniany poblask.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam żaluzje i zasłaniam wieczorem wolec w nocy jest B ciemno

      Usuń
    2. No to w sypialni mam szczelnie zasloniete, a w lazience poswiate. :)

      Usuń
    3. Jaki wolec??🤤

      Ja w sypialni też ciemniutko

      Usuń
    4. Aniu po cmoku? To musi Cię ktoś pocałować, żebyś wstała? Jak Śpiąca królewna ? 😁😁😁

      Usuń
    5. a nie mówi się ćmok? Że ciemno?

      Usuń
    6. Nie znałam ale juz znam 😁 Ja tak od strony romantycznej pomyślałam 😁

      Usuń
  6. A ja myślałam ,ze chodzi o lampeczke winka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niezaplanowanie i nieoczekiwanie, pod wpływem impulsu kupiuam odkurzacz, co sam jeździ i spszonta... pomauu staje sie członkiem rodziny :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ulubiona zabawka mojego wnuka.

      Usuń
    2. Na mój odkurzacz wołamy Niuniuś i jest on moim przyjacielem. Programuję go, wracam z pracy i duża część dołu posprzatana. Chwała temu, co wymyślił takie cudo 😁

      Usuń
    3. Rybko, jeszcze działa. 😉

      Usuń
  8. W domu moich rodziców jest taka lampeczka w kontakcie, która świeci cały czas bardzo delikatnym światłem zmieniającym kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a cały czas to nie chciałabym
      każdy ma swoje upodobania:)

      Usuń
  9. Muszę znaleźć ten wynalazek dla mamy. Ja nocom śpiem, nie łażem, na szczęście. I muszę mieć ciemno,żadnych pośfiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w jakimś Lidlu kupiłam chyba
      ale wiele lat temu
      zapewne zresztą są wszędzie

      Usuń
  10. Ksiezyc mi wystarcza do wstawania w nocy, nie zaciagam zaluzji, nie lubie tak zupelnie na amen ciemnosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce być niegrzeczna
      Ale księżyc mnie jest widoczny całą noc iw powinni codziennie😄

      Usuń
    2. Ksiezyca nie widze ale jasnosc widze.

      Usuń
    3. ale wszak wiele razy nie ma go na niebie nigdzie
      a to raczej latarnie czy same gwiazdy tak oświetlają?

      Usuń
    4. akurat go mam ale latarnia tez jest,
      a z gwiazdami prawda, moje niebo ma wiecej jasnych gwiazd niz wasze

      Usuń
    5. zazdroszczę!
      Uwielbiam kosmos, gwiazdy, komety
      chyba muszę do tej Australii jednak polecieć

      Usuń
    6. pamietam ze pasjonujesz sie kosmosem,
      ja raczej nie, niebo kojarzy mi sie romantycznie,
      a ja juz jestem tylko przyziemna

      Usuń
    7. ale to jest bardzo romantyczne!!
      Patrzysz na gwiazdę i nawet nie wiesz, czy istnieje!
      A może wokół tej gwiazdy krążyła jakaś ziemia kiedyś? Żyli jacyś ludzie?
      Poczucie, że się jest tylko pyłemw kosmosie bardzo mnie uspokaja

      Usuń
  11. Piątunio!

    Przydałaby mi się taka lampeczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie lubię tej ciemnicy!!
    I tak w ogóle to liście są już jesienne!
    I piątek dzisiaj! 😄😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YEYEYEYEY!!

      no, liście się nagle ocknęły i zaczęły żółknąć

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja nie spalam w nocy cale 2 godz wiec chyba nie dam rady, 😑

      Usuń
    2. To znaczy wlasnie tylko 2 spalams😁

      Usuń
    3. sąsiadka pożyczyła korkociąg;D

      Usuń
    4. Niech bóg błogosławi somsiatkom!!

      Usuń
    5. zastanawiałąm się, czy ją nie poczęstować, ale...uznałam , że dziękuję wystarczy, co to jest jedno wino?:D

      Usuń
    6. Jak będziesz szla oddawac kup winko i razem wypijecie 😁😁😁

      Usuń
    7. Paduam!!!!
      Jak widzę, będzie musiała kupić dwa:PPP

      Usuń
    8. Od razu krzynkę, bo jak przyjedziemy z wizytą to będzie jak znalazł. My korkociągi , Miśka wino, Olga kawę i inne napoje...

      Usuń
    9. Zrobimy zapisy kto jedzie, żeby krzynków nie zabrakło. 😘

      Usuń
    10. dawać znać wcześniej, wyekspediuję Gzuba do Sołtysa i będziemy szaleć;D

      Usuń
    11. No tak przeca przy dziecku pić nie będziemy 😘😘😘

      Usuń
    12. Chętnie się na jakąs skrzynkę zapiszę 😄😄

      Usuń
  14. wypiłam druga szklankę(nie mam kieliszków) troszke mi szumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa to i kieliszki od nas dostaniesz 😍

      Usuń
    2. Nic nie ma
      Otwieracza
      Kieliszków
      Tylko chęć szczera wielga😆

      Usuń
    3. Jak jest chęć to wystarczy A my resztę przywieziemy. Koniec dobrego mego humoru niestety 😭

      Usuń
    4. Jutro minie szybko
      A potem już niedziela

      Usuń
    5. Koleżanki mama odeszła ( kolejny szkolny pogrzeb)😭

      Usuń