środa, 22 sierpnia 2018

szczerze mówiąc zaskoczyło mnie to

wiadomo, że inteligentni inaczej antyszczepionkowcy doprowadzają do tego, że dzieci więcej chorują
Odra jest coraz częstszą chorobą
ale nie spodziewałam się, że aż tyle osób umiera
w ciągu pół roku w Eurpie zmarło 37 osób!!

 Ponad 41 tysięcy zachorowań na odrę w pierwszym półroczu tego roku doprowadziło do 37 zgonów w Europie.

Z danych Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób wynika, że w 12-miesięcznym okresie od 1 marca 2017 do końca lutego 2018 roku w ramach europejskiego systemu nadzoru zgłoszono blisko 15 tys. przypadków odry. Z innych dostępnych danych wynika z kolei, że 86 procent chorych nie było zaszczepionych.

Polska jeszcze jakoś się trzyma, zachorowało raptem 95 osób, ale obawiam się, że będzie to trend rosnący, zwłaszcza, że rządzący stoją na stanowisku, że rodzic wie lepiej
i jak ma ochotę sprać pociechę ( klaps to też bicie!) to ma prawo
i ma prawo decydować o tym, czy dziecko musi być szczepione

a najgorsze jest to, że to może zabić niewinnego
nie  szczepienie dzieci to jak pozwolenie pijanemu jeździć autem

TO ŻRÓDŁO KLIK 


PS Mela translejt , czyli kto zgadnie co znaczy Sama straciuam Wojtek bo misio byc fuuzsze ??

:DDD

122 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione ale najlepsze życzenia dla synka Roksy! :)

    I witaj Ataner :)
    Nooo, przebrnąć przez wszystkie komentarze... szacun! ;))))

    "Sama straciłam wątek, bo miało być dłuższe"
    Mela chyba swój wierszyk miała na myśli :))))

    I miłego dnia Dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu, przebrnełam przez komentarze z wielką przyjemnością:)

      Usuń
    2. no, w sumie, często gęsto lepsiejsze od postów:pp

      Usuń
  3. Parę dni temu czytałam na FB dramatyczny apel pewnej lekarki pediatry w sprawie braku szczepień i śmiertelnego zagrożenia dla dzieci!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trzeba mieć nasrane w głowie żeby tak dziecko własne narażać 😲😲😲

      Usuń
    2. Wczoraj byłam z Olciem ma na szczepieniu i pielęgniarka w naszej przychodni jest moja koleżanka.
      Mówiła mi że w naszej przychodni nie szczepi dzieci 20 godzin . W tym dwie rodziny nie zaszczepiły dzieci nawet w szpitalu. Myślę że to dużo , bo mieszkam na wsi. W miastach i większych miejscowościach pewnie jeszcze więcej .

      Usuń
    3. Statystyki są zatrważające😲😲😲

      Usuń
  4. sama stracilam watek ,bo mialo byc dluzsze - zgadalam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prawdopodobnie
      Choć sama Mela wczoraj nie wiedziała😁

      Usuń
    2. Gdybym się skupiła i sprawdziła w jakim kontekście to było to może tesz bym fojszla do takich fnioskuf jak Olga i Eva 😁

      Usuń
    3. Nie mogłaś się skupić bo ryczałaś że śmiechu

      Usuń
    4. No coś tam mię rozśmieszyło 😉

      Usuń
    5. Ten komentarz mial być pod wczorajszym postem ale zasięg poszedł się kąpać do jeziora. Mela przez Cię wieczorem musiałam b4ac drugi raz prysznic bo się posikałam. Lawju Cię.

      Usuń
    6. ach jakże ubogi byłby ten blog bez komentarzy Meli:DD

      Usuń
    7. Marzycielko, nie odzywasz się, bałam się że cię pokonały na obozie te potfory ;)

      Usuń
    8. No co Ty. Ja bym się dała ? Zasięg słaby i trochę roboty.

      Usuń
  5. Jeszcze raz wielkie DZIEKUJEMY za wspaniałe życzenia.
    Mela kochana moja pamiętała!❤
    Mój Szymcio też jest wymagającym dzieckiem. Energii ma za troje, ciągle chce być za placu zabaw i zaczyna się bunt :-) oczywiście ma swoje zdanie i często mówi:Mamo! Nie!Nie!Nie! - co oznacza- nie te buty, nie ten kubeczek, nie to autko....Cudowny jest. A ja robię wszystko co w mojej mocy żeby był Po prostu szczęśliwy. Choć mnóstwo ludzi z mojego otoczenia uważa że powinno się inaczej wychowywać( szczególnie ten kto nie ma dzieci).

    Zaszczepiłam moje dziecko według kalendarza szczepień- szczepionka 5w1. Oraz na pneumokoki i rotawirusy. Jak również z racji tego że chodzi do żłobka na darmowa ospe. Nie żałuję- uważam że to była jedyna dobra decyzja podyktowana miłością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ten Szymus:))

      Nie przejmuj się opiniami ludzi. Kiedyś przeczytałam apropos wychowywania dzieci- dziecko wystarczy kochać. A jak się kocha to się stawia granice które też się przestawia;))

      Sama się niedawno zaszczepilam i się coraz bardziej cieszę. W ciągu 2 lat zachorowalność na ospę w Europie wzrosła z 5000 do 42000😲😲😲

      Usuń
    2. Roksaa 😘 Fajny chłopak!!!:)))

      Na ospe zaszczepiłam starszego w tym roku. Młodszego też planuje.


      Usuń
  6. Moze to i lepiej? Taka selekcja naturalna madrych inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko gorzej jak wynikiem choroby bedzie stale kalectwo i pózniej trzeba takiego jeszcze utrzymac. Ale co poniektórzy odpadna, to fakt.

      Usuń
    2. Pantera
      Niestety to nie takie proste
      Chory może zarazić nawet osobę która była szczepiona. Albo np takiego Marcelka który z powodu swojej niepełnosprawności nie może być zaszczepiony

      Dlatego porównałam antyszczepionkowców do pijanych kierowców. Mogą zabijać innych.

      Usuń
    3. Poza tym to nie dzieci decydują że nie chcą być szczepieni tylko ich rodzice , a cuerpia niewinni.

      Usuń
    4. Apel tej lekarki dotyczył sytuacji, kiedy nieszczepione chore dziecko zaraża np. w poczekalni dziecko zdrowe, które jeszcze nie zdążyło być zaszczepione, bo nie nadszedł stosowny termin. A matka z chorym dzieckiem zamiast iść do poczekalni dla dzieci chorych, przychodzi do ogólnej...
      choroba którą starsze dziecko być może zniesie bez powikłań, może być śmiertelnym zagrożeniem dla niemowlaka!

      Usuń
    5. Absolutnie
      Albo dla starszej osoby
      Albo dla kogoś po chemii. .

      Usuń
  7. Bo lepiej wierzyc oszolomom-znachorom-samozwancom niz doswiadczeniom pokolen lekarzy i dekadom statystyk, pewnie. Tacy wlasnie ludzie wierza ze ziemai jest plaska itp. To jest przerazajace.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ja musze byc stara, az strach sie bac, bo chyba za moich niemowlecych lat nie bylo szczepien na odre, pamietam jak moja mama czesto wspominala jak ja ciezko przechodzilam odre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!
      Mój brat mało nie umarł. Mama bardzo źle to wspomniała

      Odra jest szalenie zaraźliwa
      Jedna osoba z grypą zaraza 1-3 osoby
      Jedna z Odra 10-15!!

      Usuń
  9. Nieuki, bo to brak rzetelnej wiedzy. Ale jest też w tym dużo winy pediatrów, którzy nie potrafią albo nie chcą rozmawiać z rodzicami, bo rodzic ma prawo do obaw i pytań.

    A czytałaś o kandydatce pisowskiej na rzecznika Praw Dziecka? Skąd oni biorą takich kandydatów? Mam wrażenie, że do nich lgnie jak muchy do (gówna!)miodu same zuo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam
      Wszak to mój ukochany tygodnik umieścił. Może innemu źródłu bym nie uwierzyła.
      Jestem przerażona😯😯

      Usuń
    2. Też czytałam i szczerze mówiąc nie uwierzyłam

      Usuń
    3. mamy długą ławkę fachowców...
      tak słychać było w kampanii

      Usuń
    4. Może by tak ja trochę podpilowac????

      Usuń
  10. Już kiedyś tu chyba wspominałam że mam koleżankę w pracy, która nie szczepi córki i zaluje że szczepilam starszego syna. Kiedyś mi powiedziała że nie dość że robię krzywdę szczepiąc , to jeszcze szczepie skojarzonymi i funduje dziecku autyzm. Jest tez fanką wyśmiewanego przez nas dzordza 😱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn ona zaluje że szczepilam, nie ja 😋

      Usuń
    2. Się pośmiałam troszkę bardzo:D

      A tak serio
      Co ona zrobi jak jej dziecko zarazi kilkoro dzieci Odrą

      Prof. Grzesiowski powiedział że szerszenie szkodliwych teorii medycznych powinno być ścigane z urzędu. I ma rację

      Usuń
    3. Szerszenie sa baaardzo zjadliwe :)))))
      Ma racje ten prof!

      Ale fajne komentarze dzisiaj :) szajsfony wygrywaja! :)))))

      Usuń
    4. Ona nic nie zrobi...
      Jak słyszę/czytam tekst: ja się nie szczepiłam (przynajmniej nie na wszystko) i żyję, a moje dziecko/ wnuk nieszczepione ma się dobrze, he he- to mi wszystko opada. No, ale to są inteligentni inaczej i empatyczni również.

      Usuń
    5. Mela,
      a zapytałaś się dlaczego żałuje? Coś się synowi z tego powodu działo?

      Usuń
    6. Tak, ona uważa że Adaś się często przeziębił od szczepionek i dopiero jak zaczęła zagłębiać się w "ukryte terapię" to jest ok 😱😎

      Usuń
    7. ten dżordż to ma moc! ;p

      Usuń
    8. Ja się właśnie pokłóciłam z moją rehabilitantką o chemię
      Ech...

      Usuń
    9. Chciałabym dożyć Dżordża za kratami równie bardzo jak upadku pisu

      Usuń
    10. Jesooo
      Dopiero zauważyłam te szerszenie😲
      Mela jest zaraźliwa!
      To na pewno przez szczepionki

      Usuń
  11. Idę się lepiej wxionc za jakom robotę bo komentofankr mi nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam ze złością. Nie wiem, może ta pierdołowatość rodziców to jest indukowana naturalnie, żeby ograniczyć populację? :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest nowe zjawisko
      wyobraź sobie, że jakiś czas po wprowadzeniu szczepień na czarną ospę też rodzice się zbuntowali i nie chcieli szczepić
      dopiero śmierć kilku przywołała rozum do głowy

      chyba coś jest w ludzkiej naturze takiego, co nie pozwala widzieć że 2 plus 2 to cztery

      Usuń
  13. Ja chorowałam i mało nie umarłam potem już zawsze byłam inna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcesz powiedzieć, że tak Ci zostało?;)

      Usuń
    2. tak,np
      jeśli mnie coś boli to bardziej niż innych

      Usuń
    3. ojej
      tzw próg bólu
      ale nie dotyczy zimna w głowę:pp

      Usuń
    4. byłam niemowlęciem, matka przez miesiąc trzymała mnie gołą na stole bo darłam się jak upiór, bolało mnie nawet ubranie, woziła po lekarzach itd

      Usuń
  14. Ludzie pozbawieni są instynktu. Powinni poczytać o epidemiach. A te wrócą. Przez bezmyślnych rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  15. Średniowiecze i zacofanie, to jakiś koszmar co te młode matki mają w głowach. Robią wielką krzywdę swoim dzieciom i jeszcze narażają inne.
    Ta moda na naturalność, ekologię co niektórym wypaczyła mózgownicę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do statystyk, to trzeba wziac pod uwage, ze do Europy naplynely miliony nieszczepionych ludzi i nosicieli z Afryki i Bliskiego wschodu. Nic dziwnego,ze wzrasta ilosc chorob. A u nas nawet nie bada sie pod tym katem Ukraincow pracujacych przy spozywce. A na Ukrainie podobno epidemia ospy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ospie nie wiem, na pewno jest epidemia Odry

      A jak wytłumaczysz małą ilość zachorowań w GB czy w Niemczech?
      tam wszak dużo uchodźców

      Usuń
    2. tym bardziej rodzice powinni szczepić swoje dzieci, skoro ci straszni Afrykanie przynoszą ją nam w niechcianym prezencie

      Usuń
  17. jeju
    czemu ja się robię taka agresywna jak widzę anonima??!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się boisz że znowu więzieniem będzie Cię straszył?;)

      Usuń
    2. w sumie nie musi straszyć
      w więzieniu już byłam:ppp

      Usuń
    3. No tak ls to ty odwiozlas a my naci odwidz ciebie 😁

      Usuń
    4. no, ten tego, może i tak , na ten odwidz zwlaszcza:pp

      Usuń
    5. No gdzie tam agresywna, jesteś oazą spokoju rybko.

      Usuń
    6. oooo, to chyba nieuważnie te komentarze czytałaś:PPP

      Usuń
    7. Uważnie, uważnie. Grzeczna jesteś bardzo.

      Usuń
    8. no zobacz
      a som takie, co tak nie uważajom:pp

      Usuń
    9. no f końcu ktoś się na mnie poznał:pp

      Usuń
    10. Ja wczoraj musiałam zapytać o kogo ci chodzi bo już tyle cię znielubiko że miauam fontplifos i 😋

      Usuń
    11. I tej naci do więźnia nawiezie ;)))

      Usuń
    12. Olga muf wyraźniej bo nic nie rozumiem 😁😂😝😘

      Usuń
    13. Kiedyś woziło się do więźnia cebulę 😁

      Usuń
    14. Mela, o 17:56 napisałaś:
      "No tak ls to ty odwiozlas a my naci odwidz ciebie"

      to ja zrozumiałam o naci
      może pietruszki? w końcu witamin ma dużo ;)))))

      Usuń
    15. Mela
      Normalnie szczele Focha
      Ucz się od Atanary kurtury

      Usuń
    16. widzę oczami wyobraźni jak naręcza tej naci wieziemy do więzienia! ;DDDDD

      Usuń
    17. tylko zapomniałam, czy siedzem sama czy f towarzystfie??:P

      Usuń
    18. Rypcia a co ja znofu powiedziałam niekurtutarneho ??

      Olgus, tak, na myśli miałam nać 😝 bo zdrowa😂

      Usuń
    19. Sama! A my przyjedziemy z walufkom. Pamiętam że ja schaboszczaki a Lola kafe i fino a reszta dziewczyn nie pamiętam 🤔

      Usuń
    20. że posondzasz że tyle osub mnie znielubiło!!
      Może one po prostu się w życiu pogubiły??:p

      Usuń
    21. wolauabym mać jakomś koleżankie
      wałufka w więźniu dozwolona tylko ras w miesioncu!!!!

      Usuń
    22. Przepraszam ale chyba pimienszsly się winyli

      Usuń
    23. Aaaaa, to jusz wiem o co foch.
      Nie no, jak ktoś cię z bloga wywala to raczej nie z milości 😝 Ale fakt, może być ten ktoś pogubiony 😉

      Usuń
    24. no bo jak to, takom miuom słodką ugodowom rybkie znielubieć??

      Usuń
    25. Mela, czytam z Twoich komci jak z otwartej księgi ;))))

      Usuń
    26. No wiesz rybko, ja mam troszkę inne zdanie niż anabel 😝😂

      Olga, Ty to jednak jesteś miszcz 😁😘

      Usuń
    27. nie no, ja też lubię Anabel, choc nie znam
      A fakt, że nie mogę się naumieć tego Ataner
      trochę mi się z Awatar kojarzy, ale nie myślę, żeby Ataner chciała, żebyśmy jej nicka zmieniali:p

      Usuń
    28. A mufisz że ja piszę niezrozumiale 😱

      Usuń
    29. MELA!!!
      TO TY PRZECIEŻ NAPISAŁĄŚ O ANABEL!!!
      :DD

      Usuń
    30. Oj tam, czepiasz się! Przecież fszystko zostaje w rodzinie (blogowej)

      Usuń
    31. U Klarki bywa Anabel. Myslalam, ze to o niej mowa. A Ataner czytajcie pd konca, to zapamietacie latwiej...

      Usuń
    32. Bogusia jesteś byszczacha !!!!!

      Usuń
    33. Bogusiu mię chodziło o te Renatę od końca a nie anabel😁

      Usuń
    34. Nie wiem, ale zgaduje...

      Usuń
    35. Bogusia miszcz dedukacji!!

      Usuń
    36. To może na ministre dać jom od edukacji??? Bo ta nasza to szkoda gadać

      Usuń
    37. A łona musi być za czy wystarczy że my będziemy?

      Usuń
  18. Moje szczepiłam
    a Meli opisek nit tak ni jak nie rozgryzłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mondre mamy szczepiom!

      A Mela to bezkonkurencyjna chyba jezd:p

      Usuń
    2. A druga linijka Carpe...😁😂😋

      Usuń
    3. czepiasz się, fszystko skumałam!!

      Usuń
    4. Nie czepiam się! Ja jom bardzo lubię!!

      Usuń
  19. Rybka, czy dostałaś moje maile??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpisałam?????
      ojej

      od czasu do czasu tak mi się zdarza, że sobie pomyślę odpowiedź a jej nie napiszę:(((

      dzięki kochana!!:**

      Usuń
  20. Och dziefczynki, szyfrantki:) jasne ze ataner - to renata, Bogusia szyfrantka odgadła od razu , to ta baba od mebli w Poznaniu, ale to nie ja:)))))

    A anabell, to super babka blogownica, znam ją od lat.

    OdpowiedzUsuń