czwartek, 23 sierpnia 2018

nie oceniam, ale odmawiam prawa do oceniania

taka pani
pierwszy mąż, zdradzony przez panią eM, efektem jest dziecko, mąż uznaje za swoje, i tkwi w tym przekonaniu do momentu, kiedy żona mówi mu prawdę ( kurestwo? )
drugi mąż
dwoje dzieci w tym to, któremu trzeba było zmienić metrykę
rozwód i z nim
kolejna ciąża
"rozwód" kościelny - żenada, żenada - z pierwszym panem -chyba się panu należało unieważnienie sakramentu, wszak byuł oszukiwany od samego początku
ślub z panem, co już ma 3 dzieci, nie wiadomo do końca, z iloma partnerkami ( ach te plotkarskie portale, jak człowiek chce coś wiedzieć to nie mają człowiekowi nic do zaoferowania:PP)
trzecie dziecko

i ta pani poucza inne panie, że powinno się żyć wg przykazań Bożych
nosz jakem moherowy beret - nie znam takich, co pasują do schematu!!!



55 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak sobie czasem myślę o jej mamie którą bardzo szanowałam
      .. To chyba dobrze że tego nie dozyla...

      Usuń
  3. Przeciez to takie typowe dla tych poboznych na pokaz, z klerem na czele. Jeszcze sie nie przyzwyczailas?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rybko,tej pani z "buzi"(mam w glowie duzo gorsze określenie)jedzie już hipokryzją..a ciekawa jestem czy ten monsz to ostatni na liscie?🤔Wiesz ona mlodo jezd😉

    I nie w temacie,ponoc kolejna nawiedzona mama zrezygnowala z leczenia chemią swojej córki...bo uwierzyla w metody Dzordza...KURŁA...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręce mi opadają
      A to tylko to co jest nagłośnione !!!
      A ile tego jest...

      Usuń
    2. Dokładnie....wyczytalam,że na swoich preparatach za rok zarobil ponad 27 mln...wit C kapusta kiszona w tabketkach itp 🙈

      Usuń
    3. A to przecież chemia jest taka drogą i dlatego jej nie chcemy żeby koncerny farmaceutyczne się nie bogacily!!

      Usuń
  5. Jak tej pani brak rozumu a zaspokaja tylko instynkt,
    to jak ona moze pouczac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak niektórzy w sutannie...na ambonie co innego.w zyciu totalne dno,zboczenia i znieczulica....

      Usuń
    2. I to bez żadnej skruchy
      Bo błądzić jest rzeczą ludzką

      Usuń
    3. Dokładnie Rybko....

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jak tam dzisiaj forma komentatorska?

      Usuń
    2. No widzisz jak ładnie i poprawnie napisałam ;)
      A tak ogólnie to spać mi się chce , mało spałam , w dodatku rano byłam zrobić badania do pracy
      I w ogóle ;)

      Usuń
    3. No widzę że nie jest dobrze😲😲☹☹☠

      Usuń
    4. i to martfi mię najbardziej!!!

      Usuń
  7. Dziewczyny, poszukuję taniego noclegu w Gdyni (albo w ogóle z Trójmieście) od 29 sierpnia do 1 września (trzy noce). Może coś wiecie, znacie jakieś dobre miejsca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nic nie wiem, ale może ktoś coś?

      Usuń
    2. Wiem, ze w Gdansku sa przy plazy akademiki i wynajmuja latem pokoje goscinne, ale wiecej szczegolow nie znam. Nie bylam.

      Usuń
    3. Już znalazłam! I to w samej Gdyni - akademik Akademii Morskiej!

      Usuń
    4. Kiedyś pracowałam w takim akademiku latem. Warunki przaśne. Ale to było 30 lat temu

      Fajnie że już coś masz
      Wakacje czy praca?

      Usuń
  8. Czytałam gdzieś wypowiedź dr. Dębskiego (ten, pod którego pikietują przedstawiciele organizacji pro-life), w której mówił, że przerywał ciąże parze (tam chodziło o poważną wadę płodu), która bardzo mocno działa w mediach w obronie życia poczętego. Gdy ich o to zapytał, odpowiedzieli, że to "wyjątkowa sytuacja".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to prawda jest
      każda sytuacja jest wyjątkowa
      i tylko idioci tego nie rozumieją, każąc innym żyć na swoją modłę

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. słyszałąm wypowiedzi wielu par, które mówią, że mają dziecko tylko dzięki temu profesorowi...

      Usuń
  10. Dziś chyba ostatni upalny dzień w Lux
    Jesień idzie, nie ma na to rady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też podobno. W zwionsku z tym pozdrawiam znad jeziora 😉

      Usuń
    2. No a Futi tam nie ma przypadkiem?

      Usuń
    3. A łona nad tym samym jeziorem? Czekaj, rozejrze się 😁

      Usuń
    4. A nie wię
      Zresztom muzę być dla niej za ciepło😆

      Usuń
    5. I u nas ma być 19 stopni w niedziele, ale przez najbliższe dwa dni jeszcze upał!

      Usuń
    6. No to u mnie te 19 jutro

      Usuń
    7. To już kożuchy trzeba wdziać :P

      Usuń
    8. Ja też kiwam znad jeziora !

      Usuń

    9. Rany

      A ja po prostu z tarasiku

      Usuń
    10. Na bank dla futi było za ciepło bo jej nie spotkałam ;)

      Usuń
    11. Może była inkognito??:pp

      Usuń
  11. Nic mnie nie obchodzi kto z kim i dlaczego, niech ma i dwóch mężów jednocześnie, ale że nie widzi, że to kiepsko pasuje do bycia Najświętsza Marią Ponownie Dziewicą to już jest chyba jakiś komentarz do jej IQ. No bo jak to można inaczej rozumieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałąbym raczej - IE
      Inteligencji emocjonalnej

      Usuń
    2. Masz rację, bo pewnie ogólnego rozeznania w świecie jej nie brakuje, ale na poziomie tego jak jest odbierana i co inni ludzie w jej otoczeniu czują chyba niewiele kapuje.

      Usuń
  12. nie lubiem
    ale kto bogatemu zabroni mieć tych co nie lubiom :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Za bardzo sie tym Pani ekscytuje...Jest tyle bardziej interesujacych tematow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu z ust mi to wyjelas. Wyjatkowa hipokryzja.
    No iich ialam powiedziec, ze madera to podobno wyspa wiecznej wiosny taa... a my trafilismy na heat wave, lokalsi nam sie zala jak jest goraco (29)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 29 i narzekają??
      HELLO!!!!

      Usuń
    2. mam wrażenie, że na hipokryzję coraz bardziej się wyczulam...

      Usuń