piątek, 24 sierpnia 2018

waga piątunia

w czasie wakacji, urlopu, piątek jest jakby inny, nie czeka się na niego z utęsknieniem, wiadomo, każdy dzień to swoisty piąteczek

no niestety zbliża się czas, kiedy znowu zacznę żyć poniekąd od piątku do piątku
ta codzienna rytuna czasem daje poczucie bezpoieczeństwa
czasem dobija
chwilowo na myśl o wrześniu czuję się jak rak widzący zbliżający się wrzątek
choć wiem, że przesadzam to w tym momencie myślę - chwilo trwaj

ale co, pohistreyzować sobie nie można???



a to takie zdjęcie wspomnieniowe
i nie, nie jest to alkohol:))


56 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytalam, ze w Niemczech od poniedzialku szkola. U was tez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas różnie
      Lokalsi dopiero 17go września
      My jeszcze mamy 10 dni

      A w niektórych landach to już od 2 tygodni jest szkoła w Niemczech

      Usuń
  3. Dla mnie piatunio ma znaczenie tylko wtedy gdy pracuje
    Lub gdy za chwilę muszę wrócić do pracy 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie piatek to dzien zakupow z kolezanka,
    jest wesolo bo odwiedzamy polski sklep,
    celowo nie mam okularow do czytania, wiec ona musi mi czytac etykiety, bidulka meczy sie a ja znecam sie poprawiajac ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki układ sado-maso???

      Usuń
    2. Ona jest taka grzeczna, ale mlodsza, wiec nie mam wyrzutow.

      Usuń
    3. Ja tak czasami syna wykorzystuje. Mówię- dziecko. jesteś moimi oczami

      Usuń
  5. w piątki jestem ledwo żywa
    zła jak osa
    bo prawie wszyscy mają weekend najpóźniej od 17 a ja w orce do 20

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na która Klarka chodzisz do pracy ? W czasie wakacji nawet nie zauważam kiedy piątek, w roku szkolnym piątulek kochany ( chyba, że popołudniu są jeszcze zajęcia z uczniami). A nasze poniedziałkowe powiedzenie w pokoju nauczycielskim byle do piątku!😁 Ha młodzież na kajakach, więc mam godzinkę oddechu.😁

      Usuń
    2. Klarka,
      przestaw się na myślenie poniedziałkowe, kiedy większość już od rana pracuje (po ciężkim weekendzie;ppp), a Ty masz wolne przedpołudnie- od razu się lepiej poczujesz ;)

      Usuń
    3. Marzycielka, przeczytałam - młodzież w knajpach:p

      Usuń
    4. Ło matko ! Paduam! Ja już w domku! Teraz pranie i odpoczynek. Jutro kolejny pogrzeb- dobrej koleżanki z pracy mama. 😭

      Usuń
  6. Tymczasem ja właśnie dzisiaj nie pracuję i mam długi weekend - sama będę się obijać po pustym mieszkaniu, nawet bez kota. Ale wczoraj przez internet nudziłam miłemu o szkole, tak jakbym i teraz już zaczynała tęsknić do rozpoczęcia pracy od 1 września. Dziwne to dość, że te rzeczy już mnie nie dotyczą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm,
    często po przebudzeniu muszę pomyśleć jaki dziś dzień tygodnia. No, ale mnie codziennie budzi budzik o tej samej godzinie, więc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano właśnie
      życie z budzikiem, jak dzień świstaka

      Usuń
  8. odkąd nie chodzę do szkoły odmieniło mnie się, nie lubię piątkow, lubię poniedziałki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. To też zamilkne
      Pujde na miasto sobie

      Usuń
    2. Wczoraj bylam na pogrzebie mamy przyjaciolki, dla nas cioci. Byla starsza od mamy o 7 lat, cale zycie chora na rozne choroby, a i tak przezyla mame o 8 lat. Jak to roznie bywa w zyciu. Ten pogrzeb, spotaknie z jej rodzina przywolalo wiele wspomnien...

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Co sie stalo, Anonimowa?

      Usuń
    5. Bogusiu
      nie ma reguł
      na nic...

      Usuń
  10. Dziewczyny jutro mam szansę na bardzo ważne dla mnie spotkanie. Trzymajcie kciuki żeby doszło do skutku. Oj Rybeńko zdziwisz się 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam się zdziwiać:))

      Usuń
    2. Marzycielko, spotkanie brzmi interesujaco.
      U mnie juz niby jutro, wiec powoli zaciskam kciuki.
      Powodzenia!

      Usuń
    3. może Marzycielka b ędzie uczyć w LUX????
      alew by się działo!!!

      Usuń
    4. tez mi dalo do myslenia to "Oj Rybenko zdziwisz sie"

      Usuń
    5. To szalenie intrygujące, no nie???

      Usuń
    6. Bardzo, moja wyobraznia pracuje i jest taka pomieszana.

      Usuń
    7. no ja jednak my ślę, że Australia nie wchodzi w grę
      nie chcę być nie miła, ofkors:))

      ale ciekawa jestem jak prawdziwa Fariatka

      Usuń
    8. Jutro wieczorem mam nadzieję! zaspokoję Waszą ciekawość. Ale dlaczego nie Australia ? Jestem otwarta na propozycje hue hue A może Lux?😁 A może w Toruniu ta niezwykła OSOBA ?

      Usuń
    9. nie jestes niemila ani troche, przeciwnie jestes mila,
      bo ja miedzy innymi ucieklam do Au zeby bylo tak daleko.

      Usuń
    10. Ok do Au za daleko 😁😁😁

      Usuń
    11. Marzycielko do jutrzejszego wieczora daleko,
      ale co tam poczekam.

      Usuń
    12. Bywa roznie, dla jednego daleko do drugiego blisko,
      wiesz pomyslalam ze mozesz i tutaj przyjechac np maz Twoj przyjedzie z chorem na wystepy.

      Usuń
    13. RYDZYK??!!😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲

      Usuń
    14. GEORGE!?!?!?!?
      Torun jest piekny!

      Usuń
    15. Aaaa
      Jak ma na imię RYDZYK???

      Usuń
    16. Doczekasz, najwyzej bedziesz snila, oby nie o tych panach.

      Usuń
    17. Marzycielka juz spi i sni.

      Usuń
    18. No

      Sny mam dobre zwykle
      Choć dzisiaj wkurzył mnie ślubny
      Ale to nic
      Jutro będzie lepiej

      Usuń
    19. jestem obudzona od godziny, jest prawie 8 rano,
      sloneczko juz swieci, bedzie piekny dzien

      Usuń
    20. Kilka slubow w zyciu wizytowalam jako gosc
      i wszystkie mnie wkurzaly.

      Usuń