niedziela, 10 czerwca 2018

cd

ciąg dalszy dnia miał zdecydowanie mniejszy dramatyzm
najtrudniejsze byo to, że musiałam wysadzić dziecko w środku miasta i miał pierwszy raz w życiu samodzielnie wsiąść do miejskiego autobusu i pojechać do domu
próbowałąm nawet w trakcie podróży się z nim kontaktować, ale oczywiście - nie odbierał telefonu, który już był podłączony do powerbanka, więc HEELOOOO!!!!

można się nabijać, że martwiłam się o 14stolatka że do domu nie trafi
ale sami pomyślcie, nawet we własnym kraju dorosły, który jedzie w nowym mieście autobusem to ma stresik, a tu mówimy o dziecku, które akurat w miejscowym języku nie mówi wcale a po francusku się z jakiegoś powodu wstydzi

dał sobie radę, choć miał stres
następnym razem będziemy wszyscy spokojniejsi:)

PS. A jakby kto pytał - owacja na stojąco, dużo radości, fantastyczna publiczność, wiadra pozytywnej energii - tak było wieczorem:)))


115 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!
    A najważniejsze te wiadra pozytywną energią!!!
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli występ się udał,gratuluję!!!!
    Rybko,moj 17 latek też nigdy nie jechal komunikacją miejską,dlatego w pełni rozumiem Twoje "sraczkowanie"😁.Następnym razem będzie już z górki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie
      I pocieszylas mnie owocek😀

      Usuń
    2. Mój od wrzesnia będzie jeździł pksem i później miejskim i jeszcze następnym do drugiej szkoły i wracał pksem ( i 1.5 km do przystanku - kawalek przez las). Jak sobie o tym pomyśle boli mnie brzuch...😭

      Usuń
    3. A i " sraczkowanie" będę mieć codziennie ( znając mnie 😁)

      Usuń
    4. no to dobrze, nie jestem jedyna z bolącym brzuchem:)

      Usuń
    5. Starszy jeździł i jeździ, to i młodszy da radę ale serce Matki fariatki drży jak osika na wietrze 😁

      Usuń
    6. Jak się ma serce to ono ma prawo drżeć!

      Usuń
  4. Moja najstarsza jezdzila do szkoly sama komunikacja miejska juz od drugiej klasy podstawowki.Najpierw chodzila na piechote, a pozniej przeprowadzilismy sie dalej, a nie chcialam zmieniac jej szkoly. Dwa razy z nia pojechalam, a pozniej juz sama. Rybenka, czy Ty aby nie jestes nadopiekuncza?
    Oraz bardzo gratuluje pomyslnego wystepu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nie jestem.
      Właśnie mieliśmy zrobić taką przejażdżkę wspólną ale życie wyprzedziło nasze plany. A gdyby miał komórkę naładowaną to też byłoby inaczej

      Usuń
    2. Kiedy moja do szkoly jezdzila, nie bylo jeszcze komorek. Ja mialam jeszcze dwoje mlodszych w domu i gdybym chciala codziennie ja odwozic do szkoly, musialabym pakowac cala ferajne.

      Usuń
    3. moja mama to chodziła kilka lat 5 km do szkoły piechotą...
      jaoś się nie dziwię, że nie skończyłą studiów...

      Usuń
  5. A filmiku żadnego, choćby króciutkiego nie ma z tego występu? ;)
    I gratulacje rybenko! Wspaniałego występu i tego że te napięte dni przetrwałas;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje,
    dołączam do Meli - może jest coś w sieci z tego występu, plissssss!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo dla zdolnej bestyjjjjjiiiii :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, że tak pięknie udał się koncert, bo to miód na serce artysty jak publiczność żywo i entuzjastycznie reaguje. Ogromna satysfakcja i wzruszenie, zapewne!
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna satysfakcja
      Po wielu miesiącach pracy usłyszeć z widowni takie brawa i Wow to jest coś!!

      Usuń
    2. mogę sobie tylko to wyobrazić,
      nigdy nie stałam na scenie,
      ale zawsze emocjonalnie reaguję na występy, żeby wyrazić swoje uznanie

      Usuń
    3. no ja w młodości to się nawystępowałam, uwielbiałam to, kostiumy, przygotowania i świadomość, że miesiące przygotowań sprawiają, że na scenie zazębiają się wszystkie fragmenty

      Usuń
    4. super, że możesz to kontynuować :))

      co namieszałaś, że zostałam autorką bloga Laili??;P

      Usuń
    5. w ogóle nie rozumiem, ale już nie pierwszy raz mam kłopot z blogiem Laili!

      Usuń
    6. Ja tez mam problem- slyszysz, Laila?
      Nie moge czesto wejsc na blog, a jak pisze komentarz, to mam problem, nie zawsze tez od razu sie publikuje. I za kazdym razem musze wpisywac imie i adres mailo

      Usuń
    7. Podpisuje się pod izom bo mam tak samo plus to że nadal się nie przyzwyczailam 😋

      Usuń
    8. Teraz to ja jestem autorką bloga Laili ( " biedna " Laila ja nie umiem tak ładnie pisać i blog padnie 😁😁😁)

      Usuń
    9. Paduam! Jeszcze tylko brakuje żebym ją była autorem to na pefno fszyscy srosumiejom o czym piszę 😋😁😂

      Usuń
    10. Wstaw u Laili komentarz to staniesz się autorkom i zdejmiesz z mojego serca kamień 😁😁😁

      Usuń
    11. Teraz rybeńka jest autorkom!😂

      Usuń
  9. dzieci powinny miec zakaz posiadania komórek
    bo nie odbierajom
    a ciśnienie rośnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skłaniam się do podpisania takiej petycji!!

      Usuń
    2. to nie wina dzieci tylko komórek,
      im się zafsze rozladowujom jak rodzic się dobija ;pp

      Usuń
    3. tym bardziej som im niepoczebne!

      Usuń
    4. Mój ma na ogół naładowana tylko NIE SLYSZAL DZWONKA!!👿

      Usuń
    5. Mela a dzieci i mężowie to w ogóle słyszą dzwonek ?

      Usuń
  10. Nie chcę być nieskromna, ale to te moje i Laili brawa (z tego pierwszego rzędu, co to razem siedziałyśmy, ale ja byłam bardziej widoczna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a któa krzyknęła WOW???;)))

      Usuń
    2. Marzycielka nie kłam!!! My same z Lailą byłyśmy:)). To był rządek dla ważniaków:). Najważniejszych ważniaków... Zaraz się sama zaplątam w tym co piszę:).

      Usuń
    3. Anonimowa że niby przysłoniłaś mnie? :P

      Usuń
    4. Anonimowa, nie same z Laila, nie same, bo byl nas tam caly rzadek! I tylko modl sie teraz, zeby ta nasza gwiazda nie zrobila sie zarozumiala, fochajaca jak nektore gwiazdy:)

      Usuń
    5. To co ? Tylko Ty anonimowa i Laila wazniaki jesteście. Foch !!! Okulary se kupcie i to mocne, bo nas tam dużo było i Iza i Mela i ja i dużo fariatków.

      Usuń
  11. Gratuluje, Rybko, ze koncert udany. Zycze kolejnych rocznic I oblewania ich szampanem.
    A syn sobie poradzil, wiadomo. Dzieciaki sa w tym wzgledzie ji"do przodu".
    Co do komorek, to mam tez mieszane uczucia-dobrze, ze sa (te komorki), ale kiedy nie odbieraja, to odchodzimy od zmyslow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieodbierające się komórki to zuo
      oprócz dzieckuf, jeszcze dochodzą (starsi)rodzice, co to nie noszom ze sobom bo po co? a w tych upałach to dziecka się bojom, jak się czujom...ech...

      Usuń
  12. Wiecie co
    Pomyślałam sobie A co tam. Dzisiaj też wystąpie 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Rybeńko brawo!
    Najlepszosci dla Synka najmlodszego🍨🍨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmłodszy ma dziś urodziny? Wszystkiego najlepszego dla Synka i mamy Rybeńki :)
      To starszy od mojego o 5 miesięcy. Od Starszego czyli 😊

      Usuń
    2. Sto latków dla Syna !!! 🎂

      Usuń
    3. Zdrowotności i szczenśliwości dla SYNKI :***

      Usuń
    4. To i ode mnee, zeby w zyciu byl szczesliwy!

      Usuń
    5. Samych wspaniałości dla Syna! :)

      Usuń
    6. W imiu syny dziękuję ❤❤❤

      Usuń
  14. Nie dziwię się tym owacjom na stojąco!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. po tym poznać gówniarza
      UCIEKAJ!!

      Usuń
    2. jesooo
      jak można nie odróżnić komplementa ot obrazy!!!!

      Usuń
    3. ja tesz
      chociasz nie używam:pp

      Usuń
    4. Komplementy przyjmuj bez miaru,powinnas!
      Ja juz na gowniare liczyc nie moge, wiec Ty sie ciesz, bo czas szybko ucieka!

      Usuń
    5. Jak ja bym chciała żeby ktoś mnie gofniarom przezwał buuuuu

      Usuń
    6. Marzycielka, ty gófniaro!!!! :D :D

      Usuń
    7. Laila Ty to porządna dziewczyna jesteś ( wiedziałam o tym od dawna , ale dziś kolejny raz to potwierdziłaś). 😘😘😘

      Usuń
  16. Wreszcie burza, pierwszy raz chyba od ponad miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie do mnie! I nie wiem Bogusiu czy wreszcie. Niech sobie pada ale bez porywania garaży:(

      Usuń
    2. u mnie było wiele, a dzisiaj miałąm nawet grom z jasnego nieba!!

      Usuń
    3. Już tak susza była i tyle pyłków w powietrzu, że się dusiłam.

      Usuń
    4. Tak jest duszą i niech leje ale boje się burzy. Zeszłam z tarasu bo coś się wichura się zrobiła. I taki mój los: jak nie krabonszcze to burza

      Usuń
    5. ojojoj!

      ja dziś stwierdziłąm, ze chciałąbym być rolnikiem w Lux
      jest ciepło i pada!!
      ciepło i wilgoć dadzą wspaniałe zbiory!

      Usuń
  17. Rozgryzłąm, co się dzieje z blogiem Laili
    się aktualizuje przy każdym komentarzu:DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybeńka bo tam jakoś inaczej trzeba wpisać ten adres- ale nie pamiętam jak :D
      U Roksanny jest dobrze, więc może nam zdradzi jak ma zapisany :D

      Usuń
    2. piersze zdanie mnie rozwaliło:DDDD

      Usuń
    3. bo nawet szukałam dzisiaj czy Ci przypadkiem tego w mailu nie wysłałam, ale coś nie mogę znaleźć :P

      Usuń
    4. ja mogie też poszykać, choć wontpiem:pp

      Usuń
    5. A ja możesz to może zrób dobry uczynek :P

      Usuń
    6. ale nie dzisiaj!!!
      Dzisiaj nawet mówić nie mogie!

      Usuń
    7. A skoro nie możesz mówić to odpuszczę Ci pracę palcami :P

      Usuń