wtorek, 29 maja 2018

kolejny pomysł na biznes funeralny

słuchałam ostatnio  tej piosenki


opowiada o kosmonaucie, który postanawia zostać w kosmosie, tak mu się tam spodobalo

czyż nie jest to piękna śmierć?

może by tak założyć firmę wysyłąjącą ludzi w kosmos z biletem w jedną stronę?
i nie chodzi o wysyłanie tam złych ludzi ( choć kusi, kusi, kusi!)
ale o takich z wyrokiem śmierci, które nie chcą leżeć i czekać na śmierć

zapytałam kilka osób, co o tym sądzą, i najczęściej jednak woleliby żeby ktoś ich trzymał za rękę w ostatniej chwili

no i jest pytanie, czy krążąc wokól ziemi jest się bliżej wrzechświata, czy nie do końca?
bliżej nieba czy dalej?
i na co się ostatecznie zemrze?





88 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieba? Przeciez tam jest nieskonczona nieskonczonosc.
    Na zemrzenie bedzie tam tyle okazji, ze nielatwo wybrac: glodowka, brak tlenu, utoniecie we wlasnych odchodach. No i moze zdarzyc sie atak wyrostka. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam dużych wymagań😁. Przede wszystkim spalić, a wcześniej nie ubrać w sukienkę czy jeszcze gorzej w garsonkę i nie pokazywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to może byś w kierunku słońca podryfowala??;))

      Usuń
    2. Ale że Anonimowa chce zeby ją nago do pieca dali?🤔

      Usuń
    3. Anonimowa piątka;)) te same życzenia.
      Spodnie Owocku,spodnie (no ja przynajmniej)

      Usuń
    4. A moze w stroju kompielowym albo samych rajtuzkach ... A ja w mini ( bo nogi mam zgrabne) 😂

      Usuń
    5. ja mam też jako takie nogi, ale jak będę leżeć to nie wię, czy to będzie widać:p

      Usuń
    6. nie pokazywać!
      ja to nawet nie chcę mieć zdjęcia na nagrobku, jakby co!

      Usuń
    7. A ja chce zdjęcie:)
      Jakieś odjechane najlepiej

      Usuń
    8. Też mam taki plan - spalenia :) Co mnie mają robale zżerać ?! :P

      Usuń
    9. Otwocku, w gaciach chcę być 😁😁

      Usuń
    10. Aaa to luz😁

      Usuń
  4. O widzę,że jedziemy klasykami,brawo Ty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja mam chorobe lokomocyjną. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ossa,to dziecka przewaznie majom
      ,znaczy ze dzieckiem jeszcze jezdeś😁


      Usuń
    2. Trudno
      Nie zarobię siostra na tobie

      Usuń
    3. Dorosłe też mają chorobę lokomocyjną. Moja siostra ma a jest po 50 😁 Rybeńko dasz Ossie Aviomarin i zarobisz albo Lokomotiv 🤣

      Usuń
    4. a w ogóle niech nie narzeka, chemię pzrejszua to taki króciutki lot rakietom też!

      Usuń
  6. ja to bym kciaua wiedzieć, kto pszyjdzie na muj pogrzep

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale, że co ? Gaguniu zapisy zrobisz?

      Usuń
    2. no wuaśnie nie
      kto pszyjdzie tak s siebie

      Usuń
    3. to wiesz, czeba sobie pogrzep zaplanować
      jak na 3 miesionce napszut, to mogę zarezerwować termin w f kalendarzu:p

      Usuń
    4. Tak z pół roku i tańsze bilety na samolot przy okazji się kupi co nie Rybko? Dziś koleżanka odebrała wynik guzka piersi - jest Ok!!! Aż się poplakalam ze szczescia.

      Usuń
    5. !!!
      Bardzo się cieszę:)))

      w styczniu som promocje na bilety do PL w Locie, więc tego:p

      Usuń
  7. Ostatnio zapytałam pewnego młodzienca: ty też będziesz politykiem? (Jego ojciec jest). Odpowiefział: nigdy w życiu! Za słabo płacą i za dużo stresu! Ale że rozmowa zeszła na przyszłość, to powiedział, że na Marsa poleciałby pierwszy! Nawet bez gwarancji powrotu:)
    Kto więc wie Rybciu, może i dałoby się na tym zarobić:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzreba mieć nowoczesno ofertem, no nie?;p

      Usuń
    2. No przecież do tego programu kolonizacji Marsa zapisało się mnóstwo osób z Polski! Były już ponoć jakieś szkolenia i wstępna selekcja

      Usuń
    3. naprawdę były szkolenia??

      Usuń
  8. ja bym zemrala pewno z tęsknoty za bliskimi, zapachami mego serca
    kiedy na mnie przyjdzie czas - zostaje bom na kosmos i wzlotną przestrzeń jestem jeszcze niedojrzała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. należysz do większości chyba
      pamiętam, jak sobie konkretnie myślałam o tym momencie - zawsze chciałam mieć dużo ludzi wokół wtedy

      Usuń
    2. o TAK :) gatunek pospolity z sercem wielkim jak wszechświat ;)

      Usuń
    3. to fakt, nie wiem, jak się w ciele Twym mieści:))

      Usuń
    4. Widocznie ma serce na dłoni😘

      Usuń
  9. Nie mam głowy na myślenie o śmierci 😂 leżę nad jeziorkiem😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam wole eutanazje i za zadne skarby trzymania za raczke,
    jestem dzielna, wybieram wolnosc od wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystrzał w kosmos to w gruncie rzeczy taka eutanazja:0
      tylko bardziej romantyczna niż środki nasenne

      Usuń
    2. dla mnie kosmos widzi sie zdecydowanie ponuro
      a umieranie chyba dluzsze i moze bolesne

      Usuń
    3. Wybuchniecie chyba za krótkie na cierpienie:))
      Kurczę czarno widzę ten biznes!;))

      Usuń
    4. Mari,
      też eutanazja,
      ale przeciwnie od Cię, zrobiłabym najpierw imprę dla wszystkich ;)

      Rypka, w kosmos to ja nie chcę, żadną gwiazdą nie jestem, wiec ten tego, wolałabym już moje prochy w takim lesie na przykład...

      Usuń
    5. Roksanna, jak zrobisz huczna impreze to zabraknie Ci sily na eutanazje, a wszyscy beda sie tak cieszyc ze bedzie musiala byc nastepna impreza.

      Usuń
    6. ja też bym taką imprezę zrobiła, he he

      Usuń
  11. Rybka Ty to masz łeb do interesów! :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem miszczem startapuf bez przyszłości😜😜😜

      Usuń
    2. Bo większość dotyczy biznesów funeralnych! Tam już nikomu na przyszłości nie zależy :D

      Usuń
    3. Ja juz mam utwor jaki chce zeby zapodali na moim pogrzebie;)Nie chcę zostać spalona,niech mnie robale zjedzą,oj będą mieć wyżerkę,chyba ze zemre wychodzona.

      Usuń
    4. Wychudzona 🤣Mela zaraża 🤣

      Usuń
    5. Wychodzonana brzmi co najmniej interesująco😄

      Usuń
    6. No fakt wychodzona brzmi jakos bardziej "żywo"😂

      Usuń
    7. Nie dokarmiam robali, bo ich nie lubię :P
      Nie oddam im moich wdzięków :P

      Usuń
  12. moja ciemna strona mocy czyta i się rehocze

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/posel-stanislaw-pieta-porzucil-kochanke/rnmb20e

    co za drań i hipokryta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🤣miala dobrą budowe ciala pod 6 dzieci 🤣

      Usuń
    2. Boże na jakie głupoty my kobiety umiemy śpią nabrać 😨😨😨

      Usuń
  13. ja tam jestem z ekologią, w kosmosie jest wystarczajonco dużo śmieci :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może jakaś tfoja czonstka dałaby poczontek życiu na jakiejś planecie??

      Usuń
    2. yhy, nowa twarz Obcego :p

      Usuń
    3. życie to życie, każde się liczy, ot poczencia!!:p

      Usuń
    4. a potem mie zostawiom w tem kosmosie z 500+ i piórnikowym i gdzie kupie kredki? :p

      Usuń
    5. a po co Cie kretki??
      trudno w rękawicach kosmosowych je czymieć!!

      Usuń
    6. premier da Ci pieluchomajty na otarcie ues :p

      Usuń
    7. wuzek!
      jak znalas w kosmosie:pp

      Usuń
    8. premier szystko umi :p

      Usuń
  14. Anonimowa Izo, rejestruj się, czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja umarne od uoaluf, nie czeba nie w midmob wysyłać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko:DD
      znam flashmoby
      Ale midmobuf jeszcze nie
      To takie poou flaszmoba może??

      I jeszcze jestem zainteresowana temu uolafami 😜

      Usuń
    2. Kcesz się doksztaucać nofych jenzykuf?😁🤣😂.
      A miało być tak: HA UMARNE OD TYCH UPALOW, NIE CZEBA MNIE W KOSMOS WYSYLAĆ

      Usuń
    3. No ten Melowy język jest lepszy niż czeski!!!:DD

      Usuń
    4. Nawet lepszy niż węgierski 😂

      Usuń
    5. Gorzej że ja czasem zapomnę co chciałam napisać a z mojego fpisu nie wynika i czasem asz mi głupio

      Usuń
    6. A ja jakbym mogła zamówić taki wpis Meli co wieczór to wery chętnie:))

      Usuń
    7. Przez chwile pomyslalam ze mam posty za Cie pisać! 😱
      To wina upaluf!!!!!

      Usuń
    8. Wino powiadasz Melu🤔Jednak ruszyłas to od śfagra

      Usuń
    9. cytuję
      Ja umarne od uoaluf, nie czeba nie w midmob wysyłać

      Usuń
    10. słownik ponoć poprawia, Mela, jaki jenzyk masz ustawiony? :p

      Usuń