środa, 30 maja 2018

to kto leci w tym roku do Japonii?

lubiecie planować wakacje na długi czas naprzód?
czy raczej ogólnie last minyt?
macie już ogarnięty temat na to lato?

ja się przyznaję, lubię mieć zaplanowane na długo naprzód, nauczyłam się że wcześniej jest łatwiej zarezerwować coś taniej i ładniej

a tak serio - może jakieś wsparciontko dla Klarki?
Jakieś ma trudne chwile, może rozgonimy chmury złego nastroju?

ja spróbuję w ten sposób




takie sobie buciki w PL kupiłam, hue hue hue







89 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Klarki całe wagony dobrej, pozytywnej energii! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Klarko całe miliony dobrych myśli❤

    OdpowiedzUsuń
  4. A moze te czólenka byly po prostu czule i tak na skroty napisali? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że jak to zobaczyłam to nie Byłam pewna czy to dobrze napisane czy źle. No bo dlaczego niby ma być to od czółka??

      Usuń
    2. Klarko droga, Klarko miła
      wagon mocy Ci wysyłam 😘

      Usuń
    3. Rybenka, nie od czólka, ale od czólna. ;)

      Usuń
    4. e tam... to pewnie jest od czocia :))

      Usuń
  5. na pięćdziesiątkę dostałam voucher na fajny wyjazd - planuję, że jak tylko moja druga połówka będzie mieć wolne bierzemy Gzubka i odpoczywamy;D
    mam czas do 31 sierpnia, więc mam dużo czasu na radość;D

    dobre myśli dla Klarki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwilowo jadę na północ

    OdpowiedzUsuń
  7. Klarko! Dwa koty trafiły na pustynię. Jeden mówi do drugiego: - Nie ogarniam tej kuwety! (Stare, ale o kotach)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj kolezanka przyomniala mi stary dowcip:
    - dlaczego kobieta ma trudności z ogarnianiem wszyskiego?
    -bo śpi w nocy !
    Klarko kochana niech ci się jak najszybciej rozchmurzy niebo,kochamy Cię😃😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet mam taki rysunkowy żart i miał być dzisiaj w poście, ale czułenka wygrali:p

      Usuń
  9. Klarko,
    są dni kiedy wszystko dzieje się wbrew jakby na złość...
    ale to mija, bo wszystko mija, a zostaje miłość, przyjaźń, życzliwość bliskich i nie tylko ich. Pamiętaj o tym! Codziennie Cię kochamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie planowałam i nie planuję, bo na swoim, to nigdy nie wiadomo co wyskoczy i kiedy wolne.
    Raz tylko jak do Kanady na dłużej to musiałam, bo i wiza i dziecię szybciej zabrałam ze szkoły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, inaczej jak trzeba urlop w pracy wziąć na aś , wtedy można dopasować inne rzeczy

      Usuń
    2. a teraz jeszcze co 4 tyg wizyta w szpitalu, która wszystko może wywrócić do góry nogami

      Usuń
    3. kiedyś jak miałąm co 3 tygodnie wlewy z Herceptyny to wracałam z wakacji, ale teraz to nawet dobzre wspominam,
      bo WSPOMINAM a nie jest to moja rzeczywistość:**

      Usuń
    4. pomiędzy wlewami to ja byłam nieżywa, zdolna tylko do rzygania, tak że lofciam moje piguły, bo dzięki nim trzymam pion a nie poziom ;D i mogę się również wakacjować pomiędzy, tyle że nie mam z kim :( wszyscy pracują! albo co innego...dlatego planów niet, ale liczę, że coś się wykluje spontanicznie, bardziej na jesień, bo upalne dni nie są moim sprzymierzeńcem ;p

      Usuń
    5. i niech zostanie już tylko wspomnieniem!!!!:***

      Usuń
    6. herceptyna to lajcik, teraz zresztą jest w zastrzykach, więc wogle

      Usuń
  11. wzruszyłam się dziewczyny dziękuję i nie wiem co dalej powiedzieć, rzeczywiście nie jest ten czas dla mnie dobry i nawet nie mogę o tym pisać bo blog otwarty i chętnie odwiedzany, taki paradoks - pisz, ale nie o tym co się dzieje w życiu prywatnym i zawodowym, rób z siebie idiotkę to się pośmiejemy ale poważnych problemów nie poruszaj. Dlatego też milczę. Pracuję, drętwieją mi ręce przez lesera i obiboka, za trzy tygodnie koniec roku szkolnego więc będzie trochę inaczej, może po prostu poproszę lekarza o tydzień czy dwa zwolnienia. Nie mogę absolutnie rzucić tej pracy bo jest ona moim jedynym pewnym źródłem dochodu a jednocześnie jest dla mnie za ciężka, to aż 1200 m do sprzątania i wszystko ręcznie, nie jestem ani silna ani zdrowa, dlatego proszę Was o zrozumienie, po prostu nie mam sił na nic. Taka pułapka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc na to pudełko z cudnym napisem i przypominając sobie różne sklepowe sytuacje tak sobie myślę, że może praca w sklepie byłaby lżejsza i w ogóle?
      wymandrzam się, a pewnie wszędzie szukałaś.
      Po prostu szlag mnie trafia na nies[rawiedliwość dziejową...

      Usuń
    2. lesera mopem pogonić do roboty!
      a tak serio, bo się nie orientuję jesteście codziennie we dwie? bo jak tak, to może podzielić na rewiry, która odpowiada za co.
      też się wymądrzam, ale kurcze nie można wiecznie za kogoś robić, nie mówiąc już o sprzęcie ułatwiającym pracę.
      Że się rozglądasz za inną w międzyczasie to biorę za pewnik.

      Usuń
    3. Klarko Kochana posylam wagony mocy i duzo cieplych mysli. Niech bedzie lepiej!❤

      Usuń
    4. roksanno a właśnie nie rozglądam się, bo gdyby nie tragiczna organizacja pracy to tu byłoby całkiem dobrze i najpierw postaram się to zmienić a dopiero gdy się nie uda to zmienię firmę, teraz dyrektorka ma na głowie koniec roku więc nie chcę jej dokładać, do tej pory udało mi się wprowadzić kilka zmian (na przykład zawalczyłam o drzwi do męskiego wc i udało się) i parę innych rzeczy, tak to właśnie wygląda że każda kobieta pracująca z tym leserem po 2-3 miesiącach odchodzi a ja się zawzięłam (smaruję na noc dłonie żelem przeciwbólowym) bo to jest całkiem dobra praca gdyby ją podzielić na dwie i kupić mechaniczną myjkę, gmina jest bogata, znają mnie i w gminie i w stowarzyszeniach lokalnych i jak nie znajdę innej drogi to poszukam sponsora ale to musi się odbyć za zgodą dyrektorki a na pralkę się nie zgodziła bo nie, i ja piorę to cholerne mopy i ściery ręcznie, ech, dużo by pisać

      Usuń
    5. teraz rozumiem
      ciekawe, czy ten leser to nie jakiś znajomy królika...

      Usuń
    6. Klarko, na kupno się nie zgodziła, ale gdybyś znalazła jakiegoś darczyńcę, że za friko jest pralka? Do jakiegoś Indesitu czy sieci AGD zwrócić się trzeba :) j.

      Usuń
    7. właśnie na sponsora się nie zgodziła, ale wydaje mi się że to było za wcześnie, nie powinnam była wyskakiwać z taką propozycją będąc nowym pracownikiem

      Usuń
    8. U nas jest podział na rewiry i każda pani odpowiada za swoj. Jeśli chodzi o metraż mają mniej więcej po równo ale i tak jedna ma więcej pracy , druga mniej bo np łatwiej sprzątać po szóstych klasach niż po zerowkach, albo mieć wszystkie klasy w jednym budynku a nie w trzech. W związku z tym że jest niespraeiedliwie, panie mają zal jedną do drugiej, że ta ma łatwiej a tamta trudniej. A największy Zal mają gdy jedna zachoruje bo trzeba za nią sprzątać. A niestety nie jest to w żaden sposób uregulowane finansowo tzn czy sprzątają tylko swoje czy jeszcze za kogoś , dostają taką samą wypłatę .

      Usuń
    9. a nie powinien być system rotacyjny?

      Usuń
    10. Klarko, ciepłe myśli posyłam i siły dodaję ile mogę,
      nie daj się pomimo wszystko, delikatnie po cichu ale goń do roboty obiboka, małymi kroczkami do przodu,
      a że Ty załatwiłaś pralkę darmową a dyrektorka nie chce to dla mnie zagadka ... przedsiębiorczy Pracownik i jeszcze źle?? obłęd ....
      wszystko rozbija się potem o to , czy pracujesz na stałe czy inaczej, wiadomo jak jest, rozumiem Cię i życzę tylko cierpliwości, dasz radę, moce idą do Ciebie!!!!
      Izabela /ma ktoś pomysł na moją "nazwę", bo Iza już jest, pliiis / pomóżcie:)

      Usuń
    11. jak widać po moim nicku nie jestem miszczyniom wymysłów:pp
      No nie wiem, Izadruga? Drugaiza?
      Radzę krókie, nie takie - JAK POZNAŁAM BRADA POTA W KUALLALUMPOUR

      Usuń
    12. brada pita miało być a wyjszuo jak z czułenkami:p

      Usuń
    13. Iza I. pozdrawia Izabele:)

      Usuń
    14. Dzięki Izo!
      to jesteśmy już we dwie sztuki :)))

      Usuń
    15. I dzie ta rejestracja ja się pytam!!

      Usuń
    16. Iza-Bella albo samo Bella ;)

      tak sobie myślę, że Klarkowa Dyrekcja nie zgodziła się, bo pewnie to kłopocik- w ministerstwie nie przewidują takich fanaberii; gdzieś trzeba wstawić, podłączyć, prąd żre, codziennie pranie kilku szmatek, a cały cykl prania...a może Klarka by domowe przynosiła i w niej prała, kto to wie...szkoła to nie pralnia...tak ze tego...Czarno tę zgodę widzę, ale warto próbować.

      Usuń
    17. Roksanno! Też o Belli pomyślałam i Lalce ;)

      Usuń
    18. Bella i Ewdard -Saga Zmierzch,jestem za

      Usuń
  12. Klarko jestem kiepska w dowcipach, ale dobrych myśli posyłam całe tony!

    Rzadko coś planuje. Zależy czy akurat trafię na jakiś tani bilet ;) Do Hiszpanii w marcu poleciałam kupując bilet na tydzień przed. Za to do Włoch kupiłam już na początku marca, a lecę w październiku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no takie wakacje bez dzieci to różnie mogą być planowane, ale jak się z trójką chce pojechać w fajne miejsce latem nie wydając przy tym majątku, to trzeba w styczniu już myśleć

      Usuń
    2. Lailus to tak jak my:czasami dlugie planowanie,a czasem zupelny spontan😁

      Usuń
    3. Martek bo my jak siostry! :)

      Rybka ja z dzieckiem dużo podróżuje. Tyle, że pojedyńczym :D

      Usuń
    4. Laila, ja wię, ale chyba nie w październiku??

      Usuń
    5. Tego jeszcze nie wiemy! :D Bilet dla niej kupiliśmy, ale ostatecznie pozwolimy jej zdecydować. :)
      Skoro jako 2 latka była na 3000 to jako 8 latka też może być, może nawet na 4000 :D

      Usuń
    6. aaa, chodziło mi raczej o tzw obowionzek szkolny!
      chyba że to tylko łykend:)

      Usuń
    7. Uznałam, że w pierwszej czy drugiej klasie kilka dnia absencji jej nie zaszkodzi, a ile w tym czasie dowie się o świecie :D

      Usuń
  13. Dziefczęta poproszę o maciupenkie kciuki dla mojego młodszego- ma dziś bardzo ważny egzamin wstępny z trąbki. Bojam się ( ale jemu tego nie pokazuje ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo s troompki!!
      Mój ma za tydzień trompkowy egzamin, trzymam kciuki mocniutko zatem:))

      Usuń
    2. Dzięki, już po , poszło ok wynik za tydzień, bo reszta jeszcze ma egzamin z kształcenia słuchu ( mój jest zwolniony bo egzamin końcowy w muz.1 stopnia zdał na 97%). Za tydzień ma też egzamin dyplomowy z trąbki. Dziś był wstępny do muz 2 stopnia w Toruniu. Szał muzyczny🎺🎺🎺

      Usuń
    3. To akurat po tatusiu 🎼🎶🎺🎹🥁

      Usuń
    4. Brawo!!!!!! Bardzo lubię wszelkiej maści muzyków :D

      Usuń
    5. Młody: pianino, perkusja i trąbka. Wesoło mam 😁😁😁Ja tez lubię muzyków 🎵🎼🎶🎹🎸🎷🎻🎺🎤

      Usuń
  14. Rybko az poszuam sprafdzic czy ja nie mam"czulenek" w sklepie😉😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczenscie nie posiadam takich egzemplaszy😁

      Usuń
    2. Uuuu, ty siem maryla doksztaucaj na blogu i s nofom ofertom fyskakuj, żebyś na biezonco s trendami była!!😂😂😂

      Usuń
    3. a ja już myślałam, że specjalnie jom marylom zwiesz:p

      Usuń
    4. Specjalnie to by było pszesyfanie!

      Usuń
    5. Mogem byc Marylom,a nafet Markiem albo Maryjanem😂

      Usuń
    6. Ale najuadniej bszmi Martusia ❤️😘

      Usuń
  15. Wakacje zaplanowane. Jedziemy w moje urodziny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yey!!
      to pewnie w lipcu!

      Usuń
    2. I to na samym poczonteczku!😁

      Usuń
    3. Ja tesz jadę na poczonteczku ( tylko z menzem w taka podroz poslubna) i jego urodziny będziemy obchodzić na wywczasach...😁

      Usuń
    4. A ja jusz byuam w maju i jeszcze kcem💗

      Usuń
    5. Też już byłam i też już chcę znowu :D

      Usuń
    6. Jesteś na urlopie - jedź na wywczasy 😁😁

      Usuń
  16. I moce oraz ciepłe myśli dla Klarki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. czuwające czułenka z czułkami Aaaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Klarko Wiem, że nie da się tak od razu, jednak Opuść wszystko co Tobie nie służy.Pokłady wszelkich
    Mocy i energii bo przecież tak pięknie dzielisz się sobą ze światem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odganiam od Ciebie smutki, jak tylko mogę. Przesyłam duży uścisk i całą paletę szczęścia... już do Ciebie leci i to przesyłką ekspresową. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Klarko, z dłońmi bardzo Cię rozumiem!
    I oczywiście nie tylko z dłońmi!!
    Z powodu cieśni nadgarstka dobrze wiem, co znaczy nocny mocny ból dłoni i pieczenie i cierpnięcie! W nocy pomaga trochę schładzanie nadgarstków zimną wodą, dobrze też robi usztywnianie ich ortezą, specjalną opaską, albo chociaż bandażem elastycznym.
    A tak na szybko, żeby Cię troszkę uśmiechnąć spécialité de la maison :)))

    Pewna Klarka z grodu Kraka
    Forma u Niej byle jaka :(
    Bolą ręce, cierpną, pieką
    Jak tu radość mieć w człowieku!
    Pogoń lenia do roboty
    Niech zasuwa do soboty!
    I dyrekcję swą zreformuj
    Kręgosłupa nie deformuj!
    Łap dziś Klarko od nas MOCE
    Bierz garściami, niech Ci służą!
    Wolne dni niech wolno płyną
    A pracowe się nie dłużą.
    Kot niech leczy Twe nadgarstki
    Hania niechaj leczy duszę
    Ja Cię dziś najcieplej tulę
    Możesz płakać w mą koszulę
    Ale lepiej zaśpiewajmy
    Albo nućmy tu cichutko
    Jeszcze będzie Klarko pięknie…

    A refren wiadomo jaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Klarke dzis przytulam.
      Calym sercem swym otulam.
      Niechaj Hania, koty, jeze
      Cieszà Klarke jak nalezy.
      Zeby praca nie meczyla,
      Zeby wrescie radosc byla,
      Zeby noce przesypiala
      I wakacji doczekala:)

      Usuń
    2. Ja chwilowo bez weny,ale dla Klarki poprawy sytuacji życzę!!Ten obibok rozumim jest nietykalny i nie mozna tego gdzies zglosic?...Już mnie nerwa bierze....

      Usuń
  21. Taaaak, ja lece do Japonii, a raczej moj palec po mapie/globusie
    W tym roku zadnego planowania, rezerwowania:( zal mi, ale sila wyzsza, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  22. Klarko, przesyłam ciepłe myśli!
    Trzymam kciuki, żeby udało Ci się wszystko ułożyć!

    OdpowiedzUsuń