sobota, 17 marca 2018

przychodzi pijak do kawiarni

i prosi o alkohol
pani grzecznie mówi - nie mamy alkoholu, alkohol można kupić po sąsiedzku
pan zdębiał i krzyknął - JAK TO NIE MACIE ALKOHOLU????
-nie nie mamy - odpowiada grzecznie pani

to w takim razie poprosze piwo - spkojnie poprosił pan

kurtyna 1

pani grzecznie odpowiada - nie mamy piwa, alkohol można kupić po sąsiedzku
to kawę poproszę odpowiada zrezygnowany pan, z wielkim trudem stojący na nogach

kurtyna 2

mam niejasne poczucie, że znowu gdzieś wyjeżdżam i kurcze nie wiem, czy ja dożyję kolejnych urodzin w takim tempie ;)



41 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście,że piwo,to nie alkohol🤣

    Rybko,ale że niby ja szlachtuje muzyką?Padłam 🤣
    Uwielbiam te rymowanki😁

    Rybko,szerokiego nieba/drogi.
    Milych spotkań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uwielbiasz, to jazda do mnie!

      Usuń
    2. Czekaj Pani,musze sie ogarnąć czasowo i bede u Ciebie

      Usuń
    3. Owoce czego to człowiek dla rymu nie wymysli:pp

      Usuń
  3. latawiec! to pakowanie i rozpakowanie walizki musi być męczące, masz jakiś system? 10 walizek z podróżnym zestawem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie mam
      A dziś kombinuję czy nie wziąć korduy

      Usuń
    2. Na lodowcu będziesz spac?

      Usuń
    3. kto wie co sie po drodze moze wydarzyc
      znasz te droge he he he

      Usuń
    4. Jesli to sroga mozna bylo nazwac... przeciez to las byl😎auto zatankuj

      Usuń
  4. Cos o piwie,
    kilka lat temu, moze i 10,
    australijska firma wyprodukowala piwo z najczystsza woda z lodowca Antarktyki. Byla to limitowana seria i piwo sprzedawano tylko na aukcjach a ceny byly ponad tysiac dolarow za butelke. Dochod przeznaczono na ochrone przyrody morskiej i walke z wielorybownictwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluczko i alkohol będzie dostępny tylko pokątnie.Zakaz picia ,nie rozpijamy społeczeństwa.
      Tak ,ze obrazek z postu realny..,realny.

      Usuń
    2. Liiviia, maluczko??, alez skadze, 1600 dolarow.

      Usuń
    3. Na dobre cele to świetny pomysł!!

      Usuń
  5. A piwo to alkohol? :))) Przeciez to popitka.

    OdpowiedzUsuń
  6. A miod pitny to alkohol? tak, i do tego 10procentowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i słodki niestety dośc, ale zdarzajom siem fajne, choć daaawnooo nie degustowałam

      Usuń
    2. a ja nigdy nie pilam tego, zreszta nigdy nie nadawalam sie do picia

      Usuń
  7. A u mnie znow gorąco.
    Trzeci raz w tym roku takie upaly..:(

    OdpowiedzUsuń
  8. no przecież piwo to nie alkohol jak bez alkoholu jest!

    jak masz zamiar umrzeć wcześniej, to daj znać! Imprezkę zrobimy... ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Cię nosi po świecie!! :D Jeśli zmierzasz w kierunku PL uważaj na śnieżyce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmierzam przez Ardeny ale to też nie jest dobra decyzja:p
      śnieg na pewno bedzie, kradnę meżu dobrzejszy samochód

      Usuń
    2. To szerokich dróg i niewielu zasp ! :D

      Usuń
    3. Oby!
      na początku marca 2016 to jak jechałam tamtędy na lotnisko to tak się działo, że posta napisałam:)))

      Usuń
    4. Oj pamietam ta marcowa sniezyce....

      Usuń
    5. i 50 lat temu 15 marca byla biala zima, duzo sniegu, pamietam bdobrze

      Usuń
    6. To byl rok 1968, bralam udzial w strajku okupacyjnym w glownym gmachu Politechniki Wroclawskiej i byla noc, a na zewnatrz jasno od ulicznych lamp i sniegu i przyjechala pod gmach furmanka, bo przywiezli nam zywnosc ze wsi.

      Usuń
    7. marigold Ty nie masz swojego bloga? Bo nie mogę znaleźć, a gdybyś tak zechciała to opisać i ja bym zamieściła tę opowieść u siebie, bo to kawał historii, bardzo ciekawej!

      Usuń
    8. Klarka, ja nie mam bloga, ale tez nie czuje sie na silal zeby opisywac, glownie dlatego ze moja pamiec moze zawodzic, poza tym ja nie bylam politycznie zaangazowana jak inni, bylam tam na tym strajku, bo wierzylam ze walka o prawde i wolnosc jest wazna.
      Pamietam fragmenty z tego dnia i nocy, w zasadzie gubie sie ile czasu tam bylam, bo koniec byl taki ze zmuszono nas do opuszczenia gmachu, chyba zrobil to rektor. Najbardziej pamietam jak bylismy w auli, bylo nas bardzo duzo i ktos, utalentowany student gram utwory Fryderyka Szopena, siedzialysmy, ja i moja ukochana przyjaciolka, przytulone i zafascynowane wspaniala muzyka i tak bardzo polska.

      Usuń
  10. to ruszam
    anonimy pardą ale musze zamknąć

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę
    Ale czasem rozmowy bywają trudne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powody moga byc rozne,
      czasami dlatego ze nie chce sie kogos zranic.

      Usuń