niedziela, 14 stycznia 2018

klan

różne człowiek ma grupy przynależności
ze względu na zainteresowania, pracę, środowisko, takie tam
ale sa tez śmiesznostkowe klany
ja np noszę od prawie zawsze zegarek na prawej ręce i jak widze , że ktoś inny tez to podświadomie czuje do niego sympatie na dzień dobry
wczoraj w telewizji no zobaczyłam Marcina Mellera z czasomierzem na prawicy, co tylko mi potwierdziło, że jest fajnym gostkiem

co nie znaczy że leworękozegarkowi nie są:)))

a taki dostałam na gwiazdke w tym roku fajny zegareczek:))




ps


Zdjęcie użytkownika skoQ.pl.




135 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry.
      Córka mnie zawstydziła, więc wzięłam się ostro za nadrabianie zaległości w czytaniu. Tylko że teraz ciężko wstać. Dużą kawę poproszę.

      Usuń
  2. Ja też na prawej :)))
    Zegarek świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez na prawej. Od pierwszego zegarka. Tak samo bransoletki:)

      Usuń
    2. No proszę. Większość na prawej:)

      Usuń
    3. Ja tylko na lewej!!!! I nie kumam jak można nosić zegarek na prawej😁 😁.

      Usuń
    4. Moja psiapiółka nosi na prawej zegarek i bransoletki i jej nie przeszkadzają 😁 Mi brzęczą jak macham ręką i hałas w klasie robię 😁😁😁

      Usuń
    5. o, jai ładny awatarek!!

      Usuń
    6. Brawo JA. Naumiałam się 😁

      Usuń
    7. No przecie :), wiem, że nosi się normalnie, ale nie kumam dalej:)).

      Usuń
    8. No chyba że tak 😁😁😁.

      Usuń
  3. Śliczny. Ja mój nowy zegarek już dwa razy wykąpałam- odzwyczaiłam się od noszenia i siup pod prysznic. Noszę na lewej ale też jestem fajna.⌚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale działa 😁Na lewej noszę moją bransoletkę aniołkowej mamy i jej nie zdejmuję więc zmyłka była.

      Usuń
  4. Jak nosiłam,to zawsze na lewej:)
    A ten taki tęczowy,fajny.
    Nigdy nie rozumiem za bardzo co mowi Meller,tzn.muszę się skoncentrować,co nie zmienia faktu,ze facet jest sympatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię śniadanie mistrzów i dyskusje fajnych osób

      Usuń
  5. Od kiedy zaczelam nosic komorkem to przestalam nosic zegarek. Ale bransoletki noszem na prawej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lolku,dokladnie bylo u mnie:)

      Usuń
    2. No ja tez własnie przestalam. Zwlaszcza,ze jestem uczulona na metal i zawsze miałam problemy po kilku dniach. Takze ten....:))

      Usuń
    3. To są przecież piękne plastikowe zegarki!

      Usuń
  6. Lata cale nosilam na prawej, ale kiedy dorabialam w knajpie, musialam przelozyc na lewa, bo mi sie moczyl. Teraz prawie w ogole nie nosze, ale mam go w torebce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w torebce. Nie wiem po co, bo moge sprawdzac godzine na telefonie, ale mam, a co!

      Usuń
    2. Dobrze że sama nie wiesz po co: ppp

      Usuń
  7. Zegarek noszę tylko w pracy i tylko na lewej. A Twoj zegarek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczny, uwielbiam zegarki na rękę (noszę na lewej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny i kolory mu się cały czas zmieniają:))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cyfry som przreklamowane!🤣

      Usuń
    2. Zaraz, zaraz przecież on ma cyfry tylko takie malutkie ( na srebrnej obudowie). Czy ja dobrze pacze?

      Usuń
    3. Ma:)
      Ale dla mnie kompletnie niewidoczne;))

      Usuń
    4. Ja muszę mieć cyfry albo chociaż jakieś kropeczki żeby dokładny czas mieć ( w szkole każda minuta na wagę złota😁).Na prawej nic nie noszę , przeszkadza w pisaniu np na tablicy ( taka to wrażliwa jestem 😁😁😁😁).

      Usuń
    5. a moja syna kupiua se taki zegarek, że jak siem pacza, ktura godzina, to widac bebechi !

      Usuń
    6. Też pienkny i oryginalny lubię takie!

      Usuń
  10. Teraz nie noszę, ale kiedys tylko na prawej. Jakoś takie logiczne i wygodniejsze mnie się to wydawało, jak coś np. pisałam, to tylko zerkłam i wiedziałam, a lewa ręka gdzieś tam ukryta zazwyczaj pod stołem była i ją wyciagać - strata czasu. Teraz bransoletki oczywiście na prawej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie ze względu na pisanie nosze na lewej :D

      Usuń
    2. No pacz. Rozumiem, że lewa ręka Ci współtowarzyszy na ławce?
      Pamietam, jak robiłam prawo jazdy, instruktor się wkurzał, że kierownicę jedną, właśnie prawą ręką tylko trzymam, a ta lewa gdzieś tam niepotrzebna.

      Usuń
    3. Aaaa. Już Marzycielka wyżej wytłumaczyła - na prawej przeszkadza w pisaniu.

      Usuń
  11. Ja to nawet spie z zegarkiem. .na lewej
    Ale moja cora na prawej

    OdpowiedzUsuń
  12. Od wieków nie noszę zegarka. Ale jak nosiłam to właśnie po prawej stronie! teraz wszystko mnie uczula. Nawet GPSa ( czyli obrączkę) zdjęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie noszę zegarka. OM też. Od zawsze. Szczęśliwi czasu nie liczą! O!
    No dobra, miałam kiedyś jako nastolatka męską DOXE i jak ją posiałam, to już żaden inny nie skradł mojego serca.

    Ale tak po prawdzie, to zegarek musiałabym ściągać i zakładać wiecznie, a ja jak już coś ściągnę to długo zapominam założyć.

    A bransoletki noszę na obu. I nie ściągam, chyba że jak idę na TK to muszę ;ppp

    Mellera bardzo lubię, i jak poleci jakąś książkę, to mogę w ciemno kupować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z lewą od wycięcia węzłów mam problem. I tylko czasem noszę bransoletki. I muszą być szerokie

      Usuń
  14. Bylam do puchy dalam,serducho otrzymałam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też - u nas przed kościołem stali!!! I wiele osób na mszy miało serduszka !!!

      Usuń
    2. Ks nic nie wspomniał nawet ale też nie zakazał.

      Usuń
    3. U nas tez :)dziecięta \młodzież stala z puszkami przed kościołem:)

      Rybko,oczywiście,ze można...

      Usuń
    4. ale to dobrze, że tak jak Owsiak mówi, ta orkiestra o wiele bardziej łączy niż dzieli
      i tak powinno byc:))

      Usuń
  15. kicha ten mbank i wośp :((( podwajajom tylko kwoty do 100 zł i to tylko raz, tzn że jakbym chciała drugi raz to jusz nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ktoś mógłby mi załatwić serduszko?
    Żebym za rok miała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź to odstąpię 💟

      Usuń
    2. No jak to gdzie? do mnie 😘

      Usuń
    3. aaaa, no chyba ze tak!!:p

      Usuń
    4. dzieś mam cauy arkusik

      Usuń
    5. to go najdź i mie przywieś!!

      Usuń
    6. w zamianę kupię Ci limonkie:p

      Usuń
    7. że o soli nie fspomne :p

      Usuń
    8. sul siem pozycza od somsiatki:p

      Usuń
    9. Nie można pożyczać od somsiadki bo się wtedy z niom pokłocisz ( nie wiesz o tym?)😜😁

      Usuń
    10. tylko jak rossypiem, nie wiesz o tym??:pp

      Usuń
    11. No co ty? A ja myślałam że przez to, że pozyczylam sól od somsiadki ( czyli teściowej) to się z niom poklocilam. A może po drodze mi się rozsypala. Pacz człowiek całe życie się uczy a i tak głupi umrze. 😘

      Usuń
  17. My też już mamy serduszka:)
    Dziewczynka stała z puszką niedaleko kościoła. Brakowało mi chociaż jednego zdania na mszy... Tym bardziej, że księża wydawało mi się, że są sensowni... No, ale cóż....
    Ważne, że Orkiestra gra i pomaga!
    Zegarki lubię, ale rzadko noszę. Jak już, to na prawej ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smutne, może sie boją ?
      Nie wiem

      ja zaraz idę na mszę za uchodźców, w polskim kościele nawet nie wspomniano o tym ważnym w ux wydarzeniu...

      Usuń
    2. Rybka,
      to dziwne bo Caritas Wojska Polowego dziś kwestuje na rzecz uchodźców i nawet Jurek o tym wspomniał.
      Mam wrażenie, że niektórzy się już pogubili w tej poprawności politycznej- również księża- o czym mówić a o czym nie... Gdyby tak uruchomili swe serca to od razu by wiedzieli, że wszystko można ze sobą pogodzić...

      Usuń
    3. to bardzo dziwne, bo tutaj akurat mamy bardzo duzo uchodźców
      i księża mają bardzo daleko do polskich zwierzchników
      za to parafianie to coraz częsciej oszołomy dewockie, przykro mi to mówic, ja po prostu unikam, mam inną parafię...

      Usuń
  18. W ,,Teleexpresie" dwa zdania na temat WOŚP były. Widocznie nie chcą się narażać ludziom, że nie mówią o takim wydarzeniu, które na świecie jest przecież dostrzegane już od dawna.

    Też już serduszka są u mnie czyli tak jak należy wszystko jest.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie mamy serduszek buuuu

      Usuń
    2. Miałaś przyjechać . Nawet avatarka dla Ciebie specjalnego zrobiłam. A teraz 🎆🎆🎆🎇🎇🎇🎉🎉🎉🎊🎊🎊do nieba

      Usuń
  19. Pamientam pierfszom orkiestrem, w liceum bylam. Wzdech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba w ciąży bylam😀😀

      Usuń
    2. Ja nie pamiętam. Bo mam sklerozę

      Usuń
    3. Lola, jaka ty młoda jesteś! Ja miałam już dwójkę małych dzieci!

      Usuń
    4. Lola,ja tez wtedy w Liceum bylam :-)
      Z kumpela organizowałyśmy zbiórkę w szkole na WOŚP.

      Usuń
    5. No to mnie Bogusia odmlodzilas. ;PP

      Usuń
  20. Teras mowiem mojemu dziecku o orkistrze a ona jest
    ja pierniczem
    tak jak ja wtedy- w drugiej klasie liceum!
    i czujem siem jak moja prababcia gdy mowila o wojnie :P

    I prawie glos mi siem uamie :)
    I obie uwazamy ze nie ma drugiej takiej zarombistej akcji

    I oglondamy na zywo na youtubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej akcji!
      Dziś zbierały na wosp dzieci mojej kuzynki. Spotykają marne z kilkoma dzieciakami. Jeden podbiega żeby poprosić o serduszko. Mama się czerwieni i mówi że nie ma pieniędzy. To ten chłopiec co zbierał wyjął te naklejki i wszystkim dzieciom tej pani ponaklejal. Beczec się chciało wszystkim dorosłym

      Usuń
    2. Z WOŚP wiążą się różne ciekawe wspomnienia i anegdoty. Nie ma co moim zdaniem, to jest akcja na medal i już.

      Usuń
  21. ha! mBank dodaje 7 baniek,
    klienci tego banku som fspanaili!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaką sobie robi wspaniałom reklamem!

      Usuń
    2. a niech robi :DDD
      i się promuje, a co!
      grunt, że piniondze płynom! na dobry cel!

      Usuń
    3. Wszyscy korzystają na czymś takim. A jeszcze chyba licytacja serduszek została? Tam też firmy prześcigają się w ofertach, zostały inne aukcje.

      Usuń
    4. Znalazłem w Sieci i śledzę jednym uchem i okiem. :)

      Usuń
    5. I kwoty za serduszka zacne. A pan Roman R. chyba rok temu też licytował, coś mi się kojarzy.

      A suma też duża już jest na koncie WOŚP.

      Usuń
    6. serce mi rośnie
      i jakem moher, to pomodlę się za wszystkich ludzi z otwrtym sercem dzisaj...

      Usuń
    7. no i jak tu nie kochać ROMANA!!! :D

      Usuń
    8. :) No nie ma wyjścia, należy uwielbiać wszystkich co licytowali te karty i serduszka.

      Usuń
    9. a jeszcze o 17 cena za serduszko była 10 000!!

      Usuń
  22. Ja to tylko końcówkę widziałem licytacji.

    OdpowiedzUsuń