poniedziałek, 15 stycznia 2018

dekoracje

20 lat temu światełka pozawieszona w okresie świątecznym na drzewach a Lux zachwycały mnie niepomiernie
w Pl nie za bardzo dekorowano wtedy miasta
po 20 latach w Lux ciągle te same skromne światełka a w Warszawie - dekoracje są bajeczne!
zrobilismy sobie długi spacer, Aleje Ujazdowskie oszałamiały po prostu urodą i elegancją!
zrobiłam kilka zdjęć, które oczywiście nie oddają tej urody ale może zachęcą kogoś do odwiedzenia stolicy zimą?
naprawdę, dla samych dekoracji warto!!








to ostatnie jest koło pomnika Kopernika, stąd taki wzór

ale juz czas świateczny za nami, a do wiosny daleko

133 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biore goraca w duzym wiaderku z mlekiem i cukierem.
      Zostawiam ciacho🍰🍰🥞🥞

      Usuń
  2. Paw piękny. Toruń też ozdobiony super. Nie mogę spać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzycielko,u Olgi na pewno znajdziesz ziółka na sen.
      Współczuję...

      Usuń
    2. Ja też źle dzisiaj spałam
      A w dodatku mam spotkanie z osobą co ma zryty beret. I nie lubi WOSP

      Usuń
    3. Ja też źle i od trzech dni boli mnie głowa

      Usuń
    4. O matko wczoraj emocje+wspomnienia+dziś emocje i nocka z głowy. U nas -11° zima!tylko śniegu brakuje .

      Usuń
    5. Rybko...ja juz nie mam cierpliwości do dziecka małego, a co dopiero do osoby ze zrytym beretem....
      Podziwiam i kciuki trzymam:)

      Usuń
    6. Rybko a musisz się spotykać ? Szkoda życia

      Usuń
    7. No wlasnie, moze nie musisz,?

      Usuń
    8. Było dobrze!
      Nie poruszylam trudnych tematów:)))

      Usuń
    9. Ja też dziś nie mogłam spać, usnęłam około 2. jakaś epidemia?

      Usuń
    10. Ja mam rzuty beret. A się nie spotykamy.
      I też źle spałam

      Usuń
    11. rzuty beret i srajfona:pp

      Usuń
  3. A ja myslalam, ze to ostatnie to zabka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne! A u nas juz pierwsze zwiastuny wiosny, wiec blisko, a nie daleko. :)
    Pobilismy rekord WOSP !!!!!!!!!!!! Tralala!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rybko, dekoracje piękne. Tylko doczytalam i nie rozumiem, kto cię nie wpuszcza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że pobiliśmy rekord WOŚP!!

      Usuń
    2. Tak, Polacy mogą być dumni z siebie. Mimo wszystko!

      Usuń
    3. Brawo dla Owsiaka i wszystkich wspierajacych❤

      Usuń
    4. A kto nie wspiera, bo przecież nie ma przymusu, niech przynajmniej nie obrzuca błotem.
      „Nie jestem za WOŚP, bo pieniądze ze zbiórki idą też na organizację Woodstock, gdzie promuje się politykę śmierci- między innymi aborcję dzieci chorych na Downa. Hipokryci! Gdyby stosować Waszą ideologie z czarnych marszów moje dziecko by sie nigdy nie urodziło!” - chyba wiemy, czyje to słowa.

      Usuń
    5. Nie rozumiem, co ma WOŚP do czarnych marszów i ustawy aborcyjnej. A poza tym, to pierwsze słyszę, aby aborcja była przymusowa.

      Usuń
    6. wiemy
      i to jest kłamstwo w dodatku
      i to jego dziecko było na 100% leczone sprzetem z serduszkiem
      hipokryta to on

      Usuń
    7. zagotwałam się, nienawidzę tego, nienawidzę!

      Usuń
    8. I tylko nadmienię, że nie chcę tu rozpoczynać burzy i dyskusji na temat aborcji. Chodzi mi o zestawienie tych dwóch odrębnych spraw.
      I może się mylę, ale raczej nie, wydaje mi się, że syn pana wypowiadającego się powyżej, ze sprzetu zakupionego przez WOŚP korzystał pewnie niejednokrotnie.

      Usuń
    9. nie możesz się mylić, serduszka sa wszędzie

      nie ma po co gadać o aboorcji, wiadomo, że czarne protesty wbrew temu co gadaja prawicowcy wcale nie sa akcjami mającymi promowac i popierać aborcję,,,

      Usuń
    10. właśnie usłyszałam, że na Woodstock zbiera się 1500 litrów krwi!!!

      Usuń
    11. Albo słyszę, że kolejny fanatyk "religijny" zastrzegł sobie, że nie chce być leczony, ratowany sprzętem z WOŚPupod groźbą skierowania sprawy do sądu. Przecież to jest chore!!!

      Usuń
    12. Rybcia - ale to pewnie pogańska krew. A może i szatańska.

      Usuń
    13. oczywiście!
      ja uważam, że powinien nie pozwolić swwojego dziecka leczyć
      to bardziej przemawia...

      Usuń
    14. Ruda to chory facet. Czytałam i proponuję, żeby sobie tatuaż na czole zrobił. Bo nie daj co nie znajdą przy nim kartki i uratują. Facet nie ma pojęcia o życiu. Żeby nigdy nie żałował tych słów. A dziecko ma? I co też powie nie ratujcie......

      Usuń
    15. bo wszystko trzeba chcieć zrozumieć!
      a dzięki tegorocznemu Finałowi, każdy oddział neonatologiczny będzie wyposażony w najnowszy sprzęt, nie tylko te najbardziej specjalistyczne, czyli Orkiestra kolejny raz umożliwi ratowanie i opiekę dzieciom w całej Polsce, nawet tym, a może szczególnie tym, o które tak PIS i organizacje pro-life walczą. I to się tak kłóci z tym co niektórzy głoszą, że ...szkoda słów. Sami siebie obnażają...

      Usuń
    16. Roksana masz rację . Ratować dzieci, tylko czym? Walczyć o chore dzieci , czym? Trzęsie mnie

      Usuń
    17. a tu komentarz księdza do innego oszołoma w sprawie KLIK

      Usuń
  6. Piekne te dekoracje. Paw-cudowny!
    Swieta minely. Teraz czekamy na ferie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. A właśnie, że nie daleko :)
    Cześć Rybko :* Cześć Dziewczynki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!
      Indyk
      I to w poniedziałek😆😆😆

      Usuń
    2. Uciekł przed niedzielą i to nie jedną ;pp
      a ja właśnie rosół gotuję
      z kaczki ;)
      cześć :*

      Usuń
    3. ja tez dziś drób na obiadek mam:)

      Usuń
    4. Owocku,
      powstrzymaj swą cieknącą ślinkę,
      bo znowu Indyk się schowa na wiele tygodni ;ppp

      Usuń
    5. a może to on co chwile pzrechodzi reinkarnację po prostu??

      Usuń
    6. ja zrobiłam matce karmiącej indyka w galarecie bo lubi, ale rybka w galarecie też jest pyszna!

      Usuń
    7. nuszki śfinskie tyż ;p
      Klarka sprezentowałabym Ci takiego wiejskiego ekologicznego indyka :))
      na zdrowie!

      Usuń
    8. rypka czasem jest po prostu galaretą...

      Usuń
  8. U mnie też mnóstwo świecących dekoracji. Chyba Orlen postanowił coś zrobic dla mieszkańców swojego miasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prosze
      u nas samo miasto bogate, tak że tego
      mam nadzieje, że nie nadejdzie oszołomski gospdarz żaden w tych wyborach....

      Usuń
  9. i onfo od aluchy, ciąża jest donoszona wszystko jest dobrze dziecina już się może bezpiecznie rodzić

    co mi przyomina Kas i żołądek mam zaciśnięty...
    może ktoś coś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie,ze u Aluchy wszystko dobrze. Czekamy na Malenstwo:***

      Kas...ta cisza jest niepokojaca

      Usuń
    2. Czekamy czekamy :)) jemy ananasy, pikantne, dużo łazimy itd. ;)

      Ogromnie Wam wszystkim dziękuję za falę wsparcia, która ma wielką moc! :*:*:*:*:*:*

      A ja dodatkowo cieszę się, że już bez jakichkolwiek leków noszę maleństwo w sobie. Dobry organizm :))

      Usuń
    3. aaaaaa:))))))
      to widzę że mondra dziefczynka:p

      Usuń
    4. Jak to jest ze najpierw trzeba leżeć, brac leki żeby maluch się za wcześniej nie urodził, a później uparciuch siedzi i ani myśli wyjść :))

      Usuń
    5. też to pzrerabiałam:))

      Usuń
    6. Ja w pierwszej ciąży brałam od szóstego miesiąca leki a urodziłam tydzień przed wyznaczonym terminem. No a Olka to trzeba było na siłę za uszy wyciągać 😂

      Usuń
    7. Olka to nigdy nie zapomnimy!!

      Usuń
    8. ja leżałam z jednym dzieckiem kilka miesięcy plackiem, a potem sie urodziło po terminie, jak moje wszystkie

      Usuń
    9. W ostatnim dniu leżenia przeczytałam na mamaginekolog.pl, że nie ma żadnych naukowych dowodów na to, że leżenie pomaga w utrzymaniu ciąży (wymieniła kilka schorzeń przy których to leżenie się zaleca). Dobrze, że trafiłam na ten artykuł w takim momencie a nie wcześniej ;))
      No a leki też brałam od początku i teraz jestem dumna z mojego ciała.

      Usuń
    10. ciekawe, co piszesz
      jakoś wydaje się intuicyjnie, że przy otwierającej się szyjce to może byc pomocne, to leżenie
      ale w sumie nie jestem lekarzem

      no i faktem jest, że tutaj lekarze dużo dużo rzadziej zalecaja leżenie, a pzreciez nie maja gorszych wyników leczenia

      Usuń
    11. No właśnie mój W.też stwierdził, że przecież jak się leży to grawitacja nie działa i dziecko nie pcha się w dół. No logiczne.

      W każdym razie bardziej chodzi o oszczędny tryb życia niż leżenie plackiem. Co ciekawe moja gin nie kazała leżeć mi non stop a położna już tak... Posłuchałam położnej;)

      Usuń
    12. ja tam tez wolę dmuchać na zimne:)

      Usuń
    13. alucha !
      ♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    14. Alucha brawo Ty , a w zasadzie Wy. 🚼👶🚼👶🚼👶

      Usuń
    15. Teraz już spokojnie do terminu :)

      Usuń
    16. Alucha, super!! To czekamy na niega/ na nia :)))

      Usuń
  10. A ja mam akurat do tego pawia blisko. I do autobusu ze światełek też. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem miały stać do 6 stycznia jakoś.

      Usuń
    2. to już nie stoją
      za rok znowu będą świeciły
      cudna jest Warszawa, prawda?

      Usuń
    3. No pewnie, za rok znów można się będzie nacieszyć tymi dekoracjami. :) Mam nadzieję, że śnieg będzie. Bo w tym roku to zima jakaś taka licha.


      No ba. Zwłaszcza jak się mieszka tak jak ja od urodzenia w Warszawie. Jak wracam skądś i wjeżdżam to zachwycam się tym moim miastem.

      Usuń
    4. Nie jestem warszawianką,ale też się zachwycam:)Autentycznie.Niezależnie od tego,czy wracałam z Paryża ,czy z Moskwy,zawsze najpiękniejsza wydawała mi się Warszawa:)
      Jakkolwiek kocham Kraków:))

      Usuń
    5. Kraków też jest piekny, inaczej niż warszawa, całe szczęście nikt go nie zrównał z ziemią...
      ja lubię tę warszawską energie przede wszystkim:)

      Usuń
    6. Halo, A Poznan jaki pienkny!! ;))

      Usuń
    7. Moim zdaniem w Polsce jest wiele wspaniałych miast, miasteczek, wsi, przysiółków itd. Problem polega na tym jak takiej masy wybrać cele podróży? Przecież na obejrzenie całej Polski może nie starczyć życia.

      Usuń
    8. może nie starczyć
      ale nie ma się co tym przejmować:)

      Usuń
    9. Ale jak jest okazja warto pozwiedzać. :)

      Usuń
    10. Szczególnie widoki gór robią wrażenie.

      Usuń
  11. Do mnie to nawet zima raczyła przyjść! Bezśnieżna za to mroźna!

    W Lu też sa piękne dekoracje! Zachwycam się za każdym razem gdy przechodzę obok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo polska to super kraj sie zrobił:)
      oby tego nie popsuli niektórzy

      Usuń
  12. Nawet w moim pobliskich 14. tysięcznym Miasteczku na bogato z ozdobnym oświetleniem!

    OdpowiedzUsuń
  13. korzystam s mrozu i rozmrażam lodufkie !
    wreście :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podrzuć tu troszkę minusów!
      mogom być i C i F :ppp

      Usuń
    2. U nas też zimno. Wybrałyśmy się z Młodą z psem na spacer. Pół godziny, wymarzłyśmy potwornie, zawracamy do domu, a pies miał focha, że koniec, zaparł się i nie chciał iść.

      Usuń
    3. u mnie zgnilizna, i żadnych widoków na poprawę:(((

      Usuń
    4. Rybcia, wiater tesz kcesz ?

      Usuń
  14. Dziewczynki, proszę o dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem w pewnym szoku
    mój znajomy z młodości okazuje się byc sławnym bardem prawicy
    śpiewa o komuniźmie jakby sam normalnie walczył z bolszewikami
    a ja go dobrze pamiętam
    jakos nie przypominam sobie, żeby wtedy walczył z komuną.....

    świat nie przestanie mnie zadzwiać

    i wiecie co?
    Juchowo zaczyna się ten rok,,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też trochę juchowo:(

      Usuń
    2. Takich bojowników to teraz coraz więcej. A to że niektórzy nie żyli nawet w tamtych czasach lub dziecmi byli? - żaden problem.

      Usuń
    3. może trzeba założyć jakąś grupę juchowego roku??

      Usuń
    4. ruda, no on rocznik 67 więc...

      i jeszcze oddał order prezydentowi, ja riepdole!
      Bo Antoniego mu tak żal!:ppp

      Usuń
    5. A co prezydent ma do dymisji Antoniego? Fakt, nie był jego faworytem (tak jak większości) ale przecież to Jarosław wszystko przyklepał.
      A ten kolega to może niech maturę odda i jakieś tam dalsze papiery, jak taki honorowy jest.

      Usuń
    6. Gdyby nie najgłębszą niechęć do kontaktów z takimi pebejami bym mu to doradziła!

      Usuń
  16. Dolores O'Riordan z The Cranberries nie żyje. Kurde mać...

    OdpowiedzUsuń
  17. "Na mszę nie przyszli, a doją ludzi na aborcję i na eutanazję - wypalił ks. Piotr Maciejski".
    te słowa padły z ambony o wolontariuszach w Strzelcach Opolskich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardziej bulwersują,
      niż słowa polityka czy bloggera

      Usuń
    2. Marny ksiądz z tego księdza
      Ale byli też tacy co z serduszkami odprawiali msze święte
      No ks. Drozdowicz

      Usuń
    3. Byli też tacy, którzy zebrane na mszy pieniądze wrzucili do puszki WOŚPu. I trochę się o nich boję.

      Usuń