sobota, 11 lipca 2015

obrazki :)





86 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocku, fajnie mi się słuchało :)
      dzięki :)

      Usuń
    2. Dzien dobry:-)
      Milej soboty,ja zaraz zaczynam pracę

      Usuń
    3. Misia:*
      Olguś,przez chwilę nie wiedzialam o czem do mnie piszesz :)To przez te porę chyba :) Ciesze się ze Ci podeszło,juz niedługo zobacze ich koncert na żywo.Jakos bardzo,bardzo poruszała i nadal poruszają mnie ich muzyka.Wokalisto-gitarzysta cudem wywinął się śmierci Mial jakąś ostrą odmianę białaczki,leczył sie ponad rok,ponoć rodzina i przyjaciele myśleli już o najgorszym,a tymczasem wyzdrowiał!

      Usuń
    4. Ziółka, leki, spanie, a rano kawa.
      Dla wszystkich zainteresowanych: czekam z wymytymi i gotowymi kubkami dla wszystkich :))))
      Kaszdy po sobie kubek może wymyć :)

      Usuń
    5. Izuniu,spóźniłaś się Pani dzisiaj:))))Olga już skoro kur zapiał byla na posterunku z kubkami,garnuszkami,filizankami ziółkami,herbatą i aromatyczną kawą:)
      Muszę się przyznac,ze "mam" takie moje "dziecko"25 letnie,które nie lubi kawy...zawsze powtarza "jedynie twoją,bo jak ty zrobisz..."mowiuła tak,bo nie znaua Olgowej kawki!!

      Usuń
    6. dzień dobry.
      wczoraj sen zmorzył mnie dość szybko, więc niby powinnam być wyspana, ale jakoś nie mogę się dobudzić. może kawa pomoże?

      Usuń
    7. kawa z powiewem wiatru z sawanny może lodowa tym razem.
      pamietam ze kawa na wakacjach smakuje mi najlepiej!

      Usuń
    8. Dzien dobry! Dla mnie niedobry. Autko zrobilo mi dzis psikusa. Rano chcialam jechac do pracy,a tu bunt...nie odpalio.Sprawdzilam klemy na akumulatorze i ok. Moze rozrusznik? Nid wiem. Maz w pracy. Ja juz cala w nerwach. Obudzilam tate i przyjechal z innej miejscowosci. Kochany! Zawiozl mnie do pracy i nawet przyjedzie po mnie
      Olgus pije twoja kawke i odstresowuje sie!

      Usuń
    9. Ja się boję czy moje ruszy. Po tygodniu stania. Coś ostatnio z akumulatorem miałam problem. ..
      nie ma to jak kochany tata

      Usuń
    10. Rybenko zebys wiedziala. Na mojego zawsze moge liczyc. Jeszcze obiecal zajrzec do autka. Siedze w pracy i sie denerwuje,bo teraz bez samochodu to zycie troszke utrudnione. Odliczam dni do urlopu
      Milego weekendu !

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tesz się zaczęłam zastanawiać, gdzie ta Rybcia wywędrowała. zmieniła kontynent czy co?

      Usuń
    2. Tak to jest na wakacjach z dzieckiem; )

      Usuń
  3. Dzień Dobry :)
    Safari we Włoszech?Pani ,to jaja :p
    Żyrafa chyba chciała komuś dać buziaka,zebry prześliczne,majestateczny słonik z oddali,tez robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pikczery to mało włoskie. Zażalenie składam!

    Na Fl jest piekne zoo safari, co to zwierzaki se chodzom luzem, ale jako florydziańskich bym nie serwowała :))
    A lokalnie mamy zoo, gdzie można żyrafy karmić sałatom, te to majom jenzory!!!
    I widziałam na własne oczy żyrafi pokaz umiejentności. Np. Rospoznawały kolory (za banany, bo to dla nich rarytas), szczenki pozbierać nie umiałam po pokazie. Muj pies tak nie potrafi :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza,popatrz jakie toto mondre....a szęsy długie chyba majom tesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Ty na pewno nie zajechalas za daleko na poludnie? Bo jakos fauna mi sie nie zgadza. :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry,
    ruszamy w drogę, za 3 dnie będziemy w Lourdes
    Będę pamietać o wszystkich Fariatkach
    A oprócz tego ocen , morze i ziemia włoska na końcu
    A dziecko właśnie dowiedziało się, że dostało się na psychologię stosowaną na UJ
    Dzięki za moce i pozdrowienia dla wszystkich ****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!
      Szerokiej, bezpiecznej drogi i udanego, błogiego wypoczynku.
      :*

      Usuń
    2. tak
      wakacje z dobrymi wieściami przed muszą się udać

      Usuń
    3. Gratulacje!
      Cudnych wrażeń.
      Właśnie rozmawiałam z mężem o podróży do Lourdes. :)
      Może za rok?

      Usuń
    4. Gratulacje!
      Dobrego wypoczynku :)

      Usuń
  8. Dzień dobry
    to ja zaczynam odliczanie do wakacji
    365,...

    OdpowiedzUsuń
  9. czy uwierzycie, że nie śpię przynajmniej od 7???? nie wiem, co ten mój organizm wyprawia, ale naprawde mnie juz wqurrfiaaa...

    cóż za śliczna, typowo włoska fauna!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aLusia a uwierzysz, że ja poszłam spać o 5-ej?

      Usuń
    2. Chciałabym :)

      Usuń
    3. Czyli to nie seks był przyczyną?

      Usuń
    4. No, nie ale trochę przez męża. Wymyślił, że o 3-ej wyjedzie,,żeby szkolić młodych.
      Jakby się kto pytał, to na urlopie jest i szkoli społecznie:))

      Usuń
    5. To ja widzę że niektórzy mają rację że on jest ten tego:pp

      Usuń
    6. Wygląda na to, że mi zawsze było po drodze z wariatami;)

      Usuń
    7. sollet, skoro muszę to uwierzę :) a Ty szkoliłaś wraz z nim, że też nie spałaś?

      Usuń
  10. Byłam w podobnym parku w Anglii. Tam Pawiany namiętnie korzystały z podwózki na masce naszego samochodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pawiany som okropne:ppp

      do zoo nie znoszę chodzić. Takich safari jest sporo w Europie. I tam lubię. Pamiętam we Francji takie z ogromnym stadem różowych flamingów:)

      Usuń
  11. To zależy czy stoją do Ciebie przodem czy tyłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Takie w paski też tam byli :p

      Usuń
    2. Ale koty
      że tygrysy
      i misie
      brązowe

      Usuń
    3. białe tygrysy mają różowe poduszeczki na stopach :)
      rozczulające!

      Usuń
    4. maua pod siersciom tesz ma wszystko ruszowe :)

      Usuń
    5. dlatego mnie tak rozczulił ten tygrys, bo miał łapy jak jasno umaszczony kot, tylko wielkie :)

      Usuń
    6. Ja bym chciała kiedyś się do małego tygryska przytulić; )

      Usuń
  13. Już odpowiadam. Akurat dyżur dziś miał lekarz, który Mamę operował, więc wybraliśmy się na rozmowę. Guz był olbrzymi, ale udało się go wyłuskać w całości (hura!). Kręgu nie wymieniano, tylko usunięto zajętą część (1/2) i wstawiono w 5 miejscach tytanowe stabilizatory. W pn-wt gorset i próby wstawania z rehabilitantem, do tej pory leżenie. Boli potwornie, nawet morfina do końca nie pomaga. Ale mamy nadzieję, że z dnia na dzień będzie coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruda
      oby bolało coraz mniej
      bo reszta wieści bardzo dobra!

      Usuń
    2. tak bardzo bałam się złych wieści, że gdy w gabinecie dowiedziaam się, że wszystko przebiegło zgodnie z planem i onkologicznie jest czysto, w tym gabinecie nie mogłam powstrzymać łez.
      dziś jest lepiej niż wczoraj, więc chyba jutro będzie lepiej niż dziś - i tego sie trzymajmy.

      Usuń
    3. ja myślę, że onkolodzy często widzą łzy
      pamiętam, jak rozmawiałam z onkologiem w sprawie mojej mamy i on nie dał mi żadnej nadziei, ryczałam, przepraszałam, że płaczę, a on mi na to - niech pani płacze jeśli to pani pomaga
      lepiej płakać z radości!!

      Usuń
    4. trzymajmy się lepszych wieści
      jutro będzie lepiej
      :**

      Usuń
    5. Cieszę się :))
      Mam nadzieję, że i bul się zmniejszy :*

      Usuń
    6. Ruda bardzo sie cieszę !
      Bardzo:**

      Usuń
    7. Ruda,ciesze sie razem z Wami!Ucaluj Mame!

      Usuń
    8. ruda, to trzymam dalej bezustannie :)

      Usuń
    9. Ruda, mam nadzieje, ze najgorsze za wami. Sle duzo mocy zeby sie mama szybko wygoila.

      Usuń
  14. przeszłam dziś pieszo pokazując przyjaciołom miasto 23,7 km. Uważam, że jak na kalekę z zapaleniem gardła i oskrzeli na antybiotykach i sterydach jest to absolutny rekord świata i nie przyjmują informacji, zę nie :)

    a te jak zwykle śpią!!

    a ja mam jutro powtórkę z rozrywki z najulubieńszą z ulubionych koleżanką z R - kto zgadnie kto to? :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jusz chyba nie jest zagadkom, bo od czech dni o tem gadacie i bardzo mnie tym wnerwiacie. ;))

      to jutro 300 km po miescie na rowerze. ;)

      Usuń
    2. To nie zagadka, wnerfiam siem s Lolkiem !
      Pamientaj, sze jutro ulubiona koleszanka ma wonsy przykleić dla niepoznaki :))

      Usuń
    3. aaaaa, zapomniałam, że nie umiemy utrzymać języka za zębami :) :)

      niestety, Lola, nie mogę jeszcze jeżdzić na rowerze....nad czym szczerze boleję

      Usuń
  15. Ajda, cieszem siem, ze ozdrowiauas. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a że mi lepiej to się nie cieszysz?


      choć mam obawy, czy to nie tylko pod wpływem szczęścia chwilowo, tfu tfu tfu

      Usuń
    2. skoro masz zapalenie gardua i oskszeli to siem jeszcze nie cieszem. Ale cieszem sie, ze lepiej. Moze sie w koncu, jak Ajda pisaua, siem tem zdrowiem zarazisz. ;)

      Usuń