wtorek, 5 maja 2015

tylko tak, o niczym

czyli jak zwykle

bo tak w komunijnym temacie ( w tym roku więcej wśród czytaczek komunii niż matur)

ja jestem za wolnością
a o nia trudno w społeczeństwie parafialnym

każda rodzina powinna mieć prawo do decydowania, w jakim ubraniu jej dziecko pójdzie do Pierwszej komunii świętej

a najbardziej mnie denerwuje jak sie mówi o tym, że dzięki jednakowemu ubraniu biedne dzieci nie różnią się od zamożniejszych

g. prawda

zwłąszcza że za albę trzeba zapłącić
a to towar jednarazowego uzytku

 a sukienkę czy garniturek można odziedziczyć


i hejka VIKI

 PROSZE, NIE NA TEMAT!!!
JA JUZ WSZYSTKO TAK MĄDRZE WYNURZYŁAM :PP


76 komentarzy:

  1. Tak se wpaduam :) a tu 0 komci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucha!!!1
      Żyjesz!!!

      Dziś w radio mówili o Alei Zwycienstwa!
      W Gdyni!!!

      Usuń
    2. Rybka znowu dałaś Luszce cynka, że nowego posta wypuszczasz ;PPP

      Usuń
    3. nie znam :) w Gdyni byuam ostatnio po kieckie na komuniem 22letniego kszesniaka :p

      Usuń
    4. drogom radiowom :ppp

      Usuń
    5. jak zwykle kumoterstwo :PPP

      Usuń
    6. ja mam takie pojencie o trujmieście jak inni o luksemburgu :ppp

      Usuń
    7. występował w albie??? ;P

      Usuń
    8. kszesniak w garniaczku, syn w albie, pod spodem garniaczek
      bratanica w niedzielem w albie, na zmianem ma kieckem :p

      Usuń
    9. zaraz
      ale co kcesz usuwać???
      helllo???
      GAGA siem nazywasz????

      Usuń
    10. bo na temat... Olga mie sprowokowaua :p

      Usuń
    11. nie przejmaj siem Olgom
      jej mogła się kawa rzucić na głowę!!

      Usuń
    12. mnie się na głowę rzuciły te sukcesy w służbie zdrowia ;)))

      Usuń
    13. oplułam monitor!!!!

      Usuń
  2. a miałam napisać - proszę, tylko nie o albach i sukienkach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. no włąśnie??
      gdzie łona??

      Usuń
    2. jak gdzie? na podium kroi pomarancze :p

      Usuń
    3. ja w bliźniaczym zastępstwie ;)))

      Usuń
    4. wolałabym, żeby prasowała koszule mojego menża:pp

      Usuń
    5. zapomnij, ona prasuje tylko rajstopki na niedzielnom sumem :p

      Usuń
    6. :DDDD

      leżem
      kficzem
      chyba
      \nie
      wierzem :DDD

      Usuń
    7. Lucha, to ona chyba ma manufakturę burdelówek, bo tym żelazkiem po rajstopkach... ;)))

      Usuń
    8. nie, szydeukuje sobie kabaretki :p

      Usuń
  4. no nie, ja myślałam, ze odkryłam nowego posta, a tu 20 komci;)
    Hejka, rybciu i Fariatkom też hejka, a nawet cy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie Ty się podziewasz?

      Usuń
    2. ja siem zastanawiam nad fochem....

      Usuń
    3. aaaa matrix mnie pochunou ;P

      Usuń
    4. nie lubiem tego matrixa

      Usuń
    5. matrixy som zue
      niosom bul!

      Usuń
    6. ja też go nie lubię ;)
      oraz musiałam się zalogować, bo 20-ty raz musiałam weryfikowac swego anonima zdjęciem hamburgera ;)))

      Usuń
    7. nie rozumniem
      ale to nie szkodzi

      Usuń
    8. hamburgery som zue

      Usuń
    9. i baaaardzoooo niezdrowe!!!

      Usuń
    10. rybcia, czyli ok, bo nie na temat, a tak serio- spróbuj wpisywać się bez logowania... to albo cyferki, albo zupa, albo makaron, albo makdonaldsa musisz umieć rozróżnić :)))

      Usuń
    11. a co ja, sroce spot ogona wypaduam że mam tak haniebnie postempować, czy co???
      jusz mi jeden anonim na jakimś blogu przywaliu, ze nie jestem prawdziwa :ppp

      Usuń
    12. no i miał biedaczyna rację, bo ryby nie gadajom, a już na pewno nie piszom ;PPP

      Usuń
    13. biedaczyna???

      ech
      viki nam na anonimy zejszua ..
      chlip
      chlip...

      Usuń
    14. to przez tę absensję. Zupełnie zdizczała :)

      Usuń
    15. rybcia, no biedaczyna, bo jak kto gupi, to i biedny ;)

      Usuń
    16. aLusia, przez grzeczność się nie obrażę ;P

      Usuń
    17. :) :)

      czyli, że niby nie do końca? :)

      Usuń
  5. mam zamiar obejrzeć dokument o rodzinie Hitlera
    tak że tego
    dobranoc Dziefczęta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja już wolę iść spać!!!

      Usuń
    2. a ja włączyłam tiwi i co ja pacze!!! Pulp Fiction!! :)no to chyba sobie obejrze choć kawałek po raz tysiącpińcentyosiemdziesiątydizesiąty :)

      Usuń
    3. ooo, tam gra to co ma nos jak ja ;))

      Usuń
    4. skoro tak mówisz....

      Usuń
  6. nadajem z prezentu komunijnego :)
    jutro możesz o tym post popełnic ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mia załapałaś się na prezent :P

      Usuń
    2. ja tez chcę prezent!!!

      Usuń
    3. sama nie dostałam to podbieram dziecku jak idzie spać :)))

      Usuń
    4. no to prawiejakbyś dostała :)
      amba będzie jak Ci hasło założy :) :)

      Usuń
  7. O właśnie - będzie o prezentach? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. a tak w fogle, to wczoraj mieliśmy 13 lat po ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam uwazam ze powinny wygladac jednolicie, nie trzeba od razu alb ale ladne skromniutkie sukienki
    tak bylo u siostrzenicy meza, jedyne co je odroznialo to wzrost i upiecie wlosow.
    gajerki chlopcow niczym sie nie odroznialy
    ale faceci to maja zawsze latwiej
    a no to ja na temat
    fienc dobranoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Błehehe to ja też bendem niepokorna! Tym bardziej skoro jestem zuodziejkom ;-)
      Mi też się podoba właśnie ta jednolitość i skromność. Mam uczulenie gdy z małych dziewczynek robi się takie stare malutkie panny młode...

      Usuń