wtorek, 5 listopada 2013

otwierać?

wczoraj miałam małą przygodę
w biały dzień, do moich położonych w bardzo spokojnej dzielnicy drzwi zadzwonił do drzwi jakiś młody człowiek, nie tubylec, poprosił o butelke wody, bo samochód mu sie zepsuł
wszystko wskazuje na to, ze ściemniał
wyglądał na to, że ściemniał

mając przykre doświadczenie włamania do domu kilaka lat wcześniej, poszłam na policję i zgłosiłam, policjant potraktował to profesjonalnie

otwieram drzwi każdemu w dzień
czasem czuję się niepewnie
ale otwieram
nie chcę dać się zastraszyć
czy słusznie?

może jednak lepiej nie otwierać?





205 komentarzy:

  1. ja przeważnie też otwieram.... i nie znam odpowiedzi na to pytanie :/
    \_/) (_)0 |_|)
    podaję kubki z parującymi gorącymi napojami :) kawka? herbatka?
    miłego dnia!
    :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpierw siemię potem szalejem

      Usuń
    2. a o co chodzi z tym siemieniem?

      Usuń
    3. osłania żołondek :) obrzydliwość

      Usuń
    4. dzięki z kafę - biorę w dużej ilości :)

      Usuń
    5. Dzień dobry :)
      siemię nie tylko osłania żołądek, działa też antynowotworowo
      rewelacyjnie leczy dolegliwości gardła i krtani
      ma mnóstwo dobroczynnych działań, podobnie jak olej lniany,
      jeśli siemię jest mielone, odtłuszczone to wcale nie jest takie paskudne :)
      dzięki za kawkę :)

      Usuń
    6. dzień dobry:)
      ja uwielbiam siemię lniane!

      Usuń
    7. siemię to jest to, co wyglonda jak glut? :PPP

      dzień dobry wszystkim:)))

      Usuń
    8. Luszka, jak zdrówko?

      Usuń
    9. duuużo lepiej, ale do czwartku powinnam pić siemię
      ale nie daję rady temu glutowi :p

      Usuń
    10. pamietam ze cos mozna temu zaradzic, temu smakowi, poszperam

      Usuń
    11. Glut. Jeśli jednak widzi sie sens to można przywyknąć i polubić pamietam jak nie lubiłam czerwonej herbaty- smierdziala mułem, ale odchudzała... Och jaka wyśmienita sie stała :))

      Usuń
    12. nie przyglondaj siem glutowi,wlej troszku soki i pij...same dobrodziejstwa...cholesterol też obniża,nie żebym tu kogoś i skleroze....sama ją mam;D

      Usuń
    13. kisiel lniany zmiksowac
      z miodem i bananem pol starcz
      albo
      miod i cytryna
      smacznego!

      Usuń
    14. czyli przecif raku czeba pic?
      obofionskowo?
      czy wystarczy olej dodawac do salatek?

      Usuń
    15. Luszka, masz ziarna, czy mielone?

      Usuń
    16. olej lniany na zimno tłoczony jest bardzo zdrowy (tzw. Budwigowy)
      http://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/1,101460,14230805,Olej_lniany___zloto_wsrod_olejow.html

      http://skarbnicawiedzy.blox.pl/2009/04/OLEJ-LNIANY-I-JEGO-WLASCIWOSCI.html

      siemię lniane:
      http://skarbnicawiedzy.blox.pl/2009/05/Wlasciwosci-zdrowotne-siemienia-lnianego.html
      albo delikatniejszy olej rydzowy
      wbrew nazwie nie jest z grzybów :)
      http://zdrowosfera.pl/suplementy-diety/olej-rydzowy/

      Usuń
    17. Olga, cudowna jesteś

      ale czy czasem nie dobija cie ogrom rzeczy, któe są zdrowe i powinno się spożywać, żeby..?

      Usuń
    18. nie, podchodzę do tego spokojnie :)
      nie jestem jakąś purystką żywieniową, ale smakują mi rzeczy, które okazują się być zdrowe, więc się nie katuję i nie cierpię :))))
      mogłabym żyć bez mięsa, nigdy nie lubiłam tłustych dań, uwielbiam warzywa i owoce, a po radio dość skutecznie odrzuciło mnie od alkoholu
      ale może to nic nie znaczy, to całe zdrowe żywienie, jak czytałyśmy ostatnio...
      moja koleżanka całe życie aż do przesady dbała o zdrowe żywienie, wszystko z własnego gospodarstwa, nic kupionego w sklepie i co, i agresywny szpiczak mnogi, a krótko potem kolejno jej trzy siostry, każda inny rodzaj raka... geny

      Usuń
    19. ano ja sie podpisuje pod tym co piszesz
      zawsze lubialam zdrowo jeść, wielka moja slaboscia byly slodycze, ktore bez bólu odrzuciłąm

      a wczoraj gdzies przeczytalam, ze twórca diety makrobiotycznej, ktory cale zycie poswiecil zdrowemu trybowi zycia stracil zone, ktora umarla na raka
      no i mam przyjaciółkę wegetarianke z bialaczka

      zgadzam sie, trzeba zyc zdrowo, zdrowo sie odzywiac
      na pewno umrzemy zdrowsi wtedy :PP

      Usuń
    20. no właśnie o tym mówiłam,
      to było w wywiadzie z MP :)

      Usuń
    21. Umrzemy na pewno na smierc i wszyscy, ale ja jeszcze o tym siemieniu, ktorego jako dziecko tez nienawidzilam serdecznie.
      Teraz troche uroslam i robie inaczej;))
      Wyczytalam mianowicie, ze siemie wcale nie musi byc glutem, mozna go uzywac w ziarenkach tylko musza byc zmielone. Mam wiec w jednym mlynku siemie, w drugim ziarenka chia i w pojemniku ziarenka hemp. Te trzy rzeczy dodaje do prawie wszystkiego, czyli do platkow sniadaniowych lub shake, albo yogurtu z owocami bo to najczesciej jem na sniadania. Posypuje tez tym salaty, swoje wlasne tylko, bo Wspanialy nie lubi jak mu cos chrzesci pod zebami. I tak spozywam siemie, ponoc ono w ten sposob ma takie same wlasciwosci jak glut.

      Usuń
    22. właśnie Star! można i tak, a nawet trzeba
      ale np. na chorą krtań trzeba wypić, ale uwierzcie, że zaparzone zmielone ziarenka nie są obrzydliwe

      Usuń
    23. mogem zmielić sobie ziarna?
      bo postać glutowana jest nie do przyjęcia i powoduje zuy odruch :)

      Usuń
    24. a ja robiłam tak, że kupowałam zmielone, zalewałam gorącą wodą i piłam jeszcze ciepłe, póki się fest glut nie wyklarował. Było delikatnie śliskie i rzeczywiście na skancerowany lekami żołąd pomagało bardziej niż leki. Nie,zeby mi smakowało, ale piłam bez wstrętu

      Usuń
    25. polecam sposób alusi,gdzieś(moja skleroza się kłania)czytałam,że surowe ziarenka to jednak coś nie teges,muszą byc parzone.....podobno można też zalac gorącą wodą i to wypic na drugi dzień,nie ma glutka...nie wiem,piję glutka z sokiem

      Usuń
    26. Lucha, można kupić w aptece zmielone i odtłuszczone
      w aptece są tańsze niż w sklepie
      można zemleć samemu, ale potem młynek pachnie oleiście

      Usuń
    27. Mam osobny mlynek tylko do siemienia. Nie wiem co z tym glutem, ale w calej Ameryce nikt nie pije gluta:)) Zmielone ziarenka na surowo zalane jakimkolwiek plynem pecznieja i wydzielaja to samo co parzone tyle, ze forma jest przyjemniejsza bo nie ma gluta.

      Usuń
  2. biorę herbatkę bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  3. nie otfieram z innego powodu
    jak widać susznie:)
    dzień dobry

    OdpowiedzUsuń
  4. dla udowodnienia sobie chyba nie warto, zlodziej nie bedzie "pod wrazeniem" tylko "zadowolony" ze mu sie tak drzwi otwarly;)
    gorzej gdy ktos jest tak zdeterminowany by skrzywdzic a wyglada normalnie, do tego wlasciciel go zna bo mu pomaga np.
    mialas duzo szczescia ze nie wtargnal gdy mu otworzylas
    dzien dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba bede robic jak Ty
      mam okno w korzystnym miejscu

      Usuń
  5. ja nie każdemu otwieram
    mogę przecież bardzo zajęta być, albo spać!

    jak coś bardzo będzie potrzebne, to przyjdzie jeszcze raz, albo karteczkę zostawi

    OdpowiedzUsuń
  6. nie otwieraj Rybeńka,jeśli jesteś sama w domu....nawet w dzien

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie otwieram, zanim nie dowiem się kto stoi za bramą. A w drzwiach dobrze mieć łańcuszek, wtedy obawa, że wtargnie jest znacznie mniejsza.
    Myślę, że to nie kwestia strachu, tylko dobrze pojętej ostrożności.
    Nie patrz tak na to, że będziesz się czuła zastraszona, po prostu sprawdzaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzień dobry - mieszkam w bloku, sąsiadka nie zamyka drzwi z domofonem;/
    Głupio tak przez drzwi pytać kto tam (Obserwując wstępnie przez judasza) ale mam dość akwizytorów, świadków itd ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla własnego bezpieczeństwa wcale nie jest głupio pytać :)

      Usuń
    2. chyba kupię sobie łańcuch:)))

      Usuń
    3. widziałam na filmach, że kopią w ten łańcuch ;/
      znaczy siem zbiry, a nie domofnicy;P

      Usuń
    4. i jeszcze wyciongajom taki wieelkieee nozyce i ciach!! tnom

      Usuń
    5. są takie specjalne zamki z blokadami, które działają jak łańcuszek, ale są sztywne. Znaczy - te blokady :)

      Usuń
  9. Kochane siefsinki!wczoraj nie miałam możliwości, więc pisze dziś..

    O G Ł O S Z E N I E !!!

    Wczoraj nasza Małgosiak - piękna Polka mieszkająca we Francji skończyła 50 lat!
    Wiek ten, jakże wspaniały, gdy kobieta nic nie musi , a wszystko może!:)
    Gosiaczka położyło do łożka lumbago (albo inne cholerstwo) nie pisze, więc pewnie nie może doczołgać się do kompa!
    ale gdyby dostała spirytus do pocierania to jeszcze mogłaby ewentualnie polać, co nie?;P

    Gosiu - najserdeczniejsze życzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sie dolaczam w kolejnosci
      do zyczen
      do butelki
      ;)

      ZDRUFFKA

      Usuń
    2. pijemy spirtem sdruffko maugosi:PPP
      sto lat i witam f siontkach:PPP
      ♥♥♥♥♥

      Usuń
    3. sto lat f sdrufku
      ale od kiedy kaca nazywa się lumbago?:PP

      Usuń
    4. No to impra bez impry była?

      Usuń
    5. i ja ślę najlepsze życzenia :) 100 lat Małgosiu!!!!!!!!!!!

      Usuń
    6. Małgosiu, jedna 50-ka jeszcze nikomu nie zaszkodziła :-) sięgaj po następną!
      Zdrowia!

      Usuń
    7. i ja się do życzeń dołączam! Serdeczne naj naj naj na następne 100 lat!! :)))

      Usuń
    8. pienknie napisauaś;):P

      jako, że zbiżam siem do tej magicznej 50 to już siem cieszem:)))

      Usuń
    9. Michalina ma racjem nafet sfientom racjem!!! Ja juz prawie 20% z drugiej piecdziesiontki skosumofalam i mi dopsze:))

      Usuń
    10. Miśka, nie wychodź przed szereg, pierfsza JA

      Usuń
    11. Rybciu! Zapomniałaś, że każde dziecko dodaje 5 lat??
      wyprzedzam Cię;)

      Usuń
    12. "miałam 50-kę i miałam 60-kę.
      I wiecie co wam powiem?
      50-ka była lepsza :-)"
      cytat z "Klimakterium i już"

      Usuń
    13. no akurat tego nie załapałam:)
      ale np moja 45 jest lepsza,niż 30:)

      Usuń
    14. kazdy cytat z Klimakterium rozwala mi gębe do banana!!:DD

      Usuń
  10. dzienkujem za kafem :)

    co do otwierania - nie mam zdania...
    chyba zależy od sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z zasady (leniwca) nie otwieram drzwi nikomu, kto wczesniej nie zadzwonil i nie wyrazil ochoty przyjscia oraz ta ochota musi sie tez spotkac z moja aprobata.
    A wiec jesli nie bylo telefonu z ochota i moja aprobata to mozna sobie dzwonic do moich drzwi do samej usmiechnietej smierci.
    Nawet mi to nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo pomyślałam;)

      Usuń
    2. Listonosz ma skrzynke przed domem, a paczki przychodzom do mnie do pracy. Sasiadka mi kiedys powiedziala, ze dzwonila do drzwi, ale nas chyba nie bylo. Odpowiedzialam zupelnie szczerze, ze tak sobie moze dzwonic do konca swiata i jeszcze jeden dzien dluzej, na co Debbie wpadla mi w slowo "powinnam najpierw zadzwonic telefonem".
      Eureka!!! No wychowuje kogo sie da:)))

      Usuń
    3. czyli ja mam najłatwiej - skoro mnei nie ma w domu, to nie mam rozterek :) a jak jestem, to na pewno nikomu nie otwieram, bo jestem wtedy zbyt rozmemłana, żeby się komuś pokazywać :) :)

      Usuń
  12. Do wszyskich fariatek:)
    dziekuje za zyczenia.Piszem do was z glebokosci i czelusci lozkowych.
    Dobrze nie jest i chyba tak naprwde mam 80 lat.Pisac dlugo nie bede bo komp mi ugniata i tak bolaca miednice:) Ale jedno wam powiem;
    Rybenko :) jak juz wyzdrowieje i wstane to przyjade do Luxa i osobiscie nastukam ci mojom laskom!!!!po plecach ; TO nie KAC! :::)))
    A impreza byla ...ino w sobota kiedy jeszcze bylam na nogach ale z laska.
    caluje wszyskich .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małosia, gdybyś wiedziała, jaka tu pogoda to by ci żadna rządza zemsty nie przyszła do głowy :PPP

      Usuń
    2. LO matku bosku, a poczemu Ty miednice do lozka zaciagnelas? Jednak kac;)))) bo przeciem miednica sluszy ino do szygania:)))
      Wyszuc tem miednicem i zalegaj fygodnie, bendzie lepiej, bo przeca nie mosze byc goszej.
      Najlepszego Malgosiu!!!!!!!!!!!
      Laski som tez dobre, zwracajom ufage i czlofiekofi od razu powodzenie i procent atrakcyjnosci wzrasta. Wiem, praktykowalam:)))

      Usuń
    3. Stard , Ty przestan:) blagam ,leze w lozku i kwicze ze smiechu a jak kwicze to boli;Miednice wyrzucilam,przesunelam kompa na kolana.::))
      Dzieki za zyczenia.
      Kurcze zebym to ja taka atrakcyjna byla jak mnie boli:::)))

      Usuń
    4. Do życzeń i ja siem dołanczam:
      sfłąszcza okrągłych :)

      I jeszcze jeden, i jeszcze raz!

      Usuń
  13. Rybenka;;;;u mnie wczoraj lalo przez caly dzien; Niebo oplakiwalo mojom odchodzacom mlodosc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierfsze primo, młodość jest przereklamowana
      po drugie, chyba nie masz pogody pt odczuwalana temperatura 2 stopnie????

      Usuń
    2. wedlug tubylcow zla pogoda zaczyna sie od temperatury 14° C i jak pada dluzej niz dobe:::))
      Przypomina mi sie takie porzekadlo:"gdyby mlodosc wiedziala; gdyby starosc mogla:::)))

      co ty tam robisz w tym syberyskim Luxie?? przyjedz do mnie , u mnie nawet jak jest nieladnie to jest ladnie he he.

      Usuń
    3. czekaj, wylecz sie, a ja w tym czasie spakuje walizki

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. ja już nie wiem czy się przyznawac że mam zawsze otwarte,bywa że zapomni się i na noc zamknąc.

      Usuń
    2. adresu na wszelki wypadek nie podawaj :PPP

      Usuń
    3. ale ja uwielbiam fariatki:D.....by wpadły może:D

      Usuń
    4. hesed:)))
      skoro jusz nas ufielbiasz, to niniejszym pasujem ciem na kolejnom faroatkie!!!

      Usuń
    5. i adres na priv:))

      dobry wieczór wpadłam urobiona po pachy:)
      siedzę i kwiczę;)
      Miśka

      Usuń
    6. dla takich dni warto tego bloga ciągnąć

      Usuń
    7. ja tam PISZĘ, a nie CIĄGNĘ;pp

      Usuń
    8. to siem fsruszyuam,naprafdem....amen
      Miśka,nie kumam,masz adres,pisuauam do ciem

      Usuń
    9. nono! wiem, że Ja mam adres:)
      Napisz do innych Fariatek -zrobiemy zlot;)

      Usuń
  15. Rodzina siedzi przy obiedzie. Syn pyta ojca:
    -Tato, ile jest rodzajów biustów?
    Ojciec nieco zaskoczony :
    -Właściwie to trzy, zależnie od wieku kobiety:
    jak mają 20 lat, są jak melony- twarde i okrągłe
    jak mają 30-40 lat są jak gruszki- wciąż ładne, ale nieco wydłużone
    jak mają 50 lat i więcej są jak cebule
    - Jak to jak cebule?- pyta zaskoczony syn
    -No cóż, patrzysz i płaczesz , synu.
    Wkurzyło to żonę i córkę i ta ostatnia pyta:
    -Mamo, a ile jest rodzajów ptaszków?
    -Również trzy, córeczko, zaleznie od wieku mężczyzny:
    jak ma 20 lat jest twardy i mocny jak dąb
    jak ma 30-40 lat jest jak brzoza- elastyczny, ale niezawodny
    jak ma 50 i więcej lat jest jak choinka.
    -Jak to, jak choinka?- pyta zaskoczona córka
    -Tak, drzewko jest martwe, a bombki wiszą tylko dla ozdoby- odpowiada mama, smutno spoglądając na tatę

    :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Viki
      a wiesz jak jest roznica miedzy wrozka i czarownica????
      40 lat roznicy:PPP

      Usuń
    2. Wszystkiego Naj, Naj :)
      viki- czarownica;P

      Usuń
    3. dzieki Viki:) czaro.....dziejko:)

      Usuń
    4. Wszystkiego Najlepszego Małgosiu :)

      Usuń
    5. Dziekuje Luszko czaruszko:)

      Usuń
    6. Rybenko::)) sorry, nic mi sie z toba nie rymuje...na razie:)
      moze wierszyk
      Niech zyje Rybenka co nigdy nie steka:
      kawe robi wino pije i z wzyskimi w zgodzie zyje
      Niech ci w sloncu blyszcza luski , przysylamy ci caluski:)

      Usuń
    7. czy ja przegapilam pół roku i to są MOJE urodziny???

      Usuń
    8. to nie jest wiersz na urodziny Rybeńko
      to pean na twoją cześć!
      z okazji że jesteś i użyczasz gościny
      prawda, Małgosiu?

      Usuń
    9. ojeju
      tera siem rumieniem
      dziekujem
      ale f przecifienstwie do michaliny jestem skromna i wypraszam sobie :PPP

      Usuń
    10. Tak wlasnie tak Michalino:) za goscine i ciepelko:)
      Jak sie jeszcze bedziesz rumienic to wymysle snof jakis poemat:::))PPP

      Usuń
    11. na fszelki fypadek znikam ochłodzic rospalone emocje w chlorowanej basenowej wodzie :P

      Usuń
    12. Małgosiu, jeszcze raz sto lat! Bo dobrych życzeń nigdy nie za wiele :)
      i zdrowiej szybko :)
      pięknie rymujesz!

      Usuń
    13. życzenia życzeniami, a jak się wam kawał z życia wzienty spodobau????

      Usuń
    14. kawał dobry :)
      wersję męską widziałam na jakimś wesołym prezentowym kubku :)
      było też coś o markach samochodowych :)

      Usuń
  16. Ja jako, że jestem podejrzliwa E :) napiszę Ci - nie otwierać! :)
    A tu jeśli jeszcze ktoś zechce poczytać: http://uszyjjasia.blogspot.com/

    Pozdro, E.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać wszystkie E. są podejrzliwe;)
      viki też E(wa) :P

      Usuń
    2. ryba- cała blogosfera to ściema
      ja to nie viki
      Ty to nie ryba
      Lucha, to nie Lucha
      ostra to M
      futrzak to A
      michalina to nie michalina
      Miska to nie babcia a mama
      Baba to nie baba a Dorusia
      eNNk to nie eNNka;P
      emka to znana malkontentka
      Lamia to wcale nie bogini, chociaż jest boska
      Star to Polka udająca Hamerykankę
      aLusia to uszukująca Zus małpusia
      aLutek to bałagan a nie nieład malutki
      itd
      itp
      sama widzisz

      :P

      Usuń
    3. viki, paduam:PP

      inna Ewa - zachowaj czujność czekisty
      jak ktos na liście viki jest podejrzany - dawaj!

      Usuń
    4. a niektórzy się mi dziwili, że pewnego latowego dnia na hazardowej bałam śię, że do mnie przyjedzie jakaś psychopatka!!

      Usuń
    5. ja się nie dziwiłam, ja się bałam i dlatego nie przyjechałam ;)

      Usuń
    6. :DDD
      tylko posłąńcsa przysłąłaś
      teraz myślę, że mogłaby być bomba f kfiatku :PP

      Usuń
    7. tylko Dosia jest Dosia ;P

      Usuń
    8. no fłaśnie
      przez takich, jak Fy, ućciwemu człofiekowi siem nie ufa

      Usuń
    9. a ty na cos będziesz zbierać czy tylko fariatka jesteś?

      Usuń
    10. ja tylko skromna fariatka Dosia z Fariatkowa jestem,

      Usuń
    11. ale nie przesadź, proszę i nie umieraj, bo zaczyna to byc nudne;)

      Usuń
    12. nie mam zamiaru
      życie to wyzwanie!

      Usuń
    13. gdzie ci tak źle będzie jak z nami:)))

      Usuń
    14. Powiem Ci, że "itp" oraz" itd" w liście u viki są wielce podejrzani :)))))
      E.

      Usuń
    15. :DDD
      to na te blogi nie fchodzimy!!!

      Usuń
    16. viki, miałaś być dyskretna, a Ty wszystkie tajemnice na publicznym wypaplałaś !!!! :) :)

      Usuń
    17. aLusia, wszystkie E rozpoczęly WielkąBlogową Lustrację

      Usuń
    18. taaaak ci itd i itp majom zakazane gemby!!!
      źle im z oczu paczy:P

      Usuń
    19. zaraz szczelem focha! gaga przylonczysz siem?

      Usuń
    20. że z oczu źle??????
      no foch, foch
      Lola solidaryzujem siem s Tobom

      Usuń
    21. dzienkujem Olga. :*
      zaras tu zrobimy zadymem. ;)

      Usuń
    22. no uffff, jak to dobrze, że zostałam wymieniona z imienia :) :)

      nawiasem - czułam, że się coś kroi, bo mi się, viki, śniłaś :) :)

      Usuń
    23. lola, jak nie jak tak:)
      przecież ja fśrut podejrzanych!

      Usuń
    24. to dawaj gaga.
      na ras, dwa czy foch

      Usuń
    25. lola, poczekaj
      musimy siem umufić, jak jego demąstrujemy?

      Usuń
    26. srobimy coś, co fszczonśnie cauym blogowiskiem!:)
      coś extra :PPP

      Usuń
    27. cauym blogowiskiem! ja myslalam, ze bedziemy tupac nuszkom. to nam popszeczke ustawilas! gdzie jest Olga, ona jest w naszej druzynie, moze pomoze?
      masz jakies pomysly?

      Usuń
    28. chyba musicie oguosić, że nie żyjecie a potem stwierdzić pomyukę!

      Usuń
    29. fiem fiem fiem
      bendziemy paskudnymi trollamy! :P

      Usuń
    30. cicho trolle przebrzydłe, kurtury trochę na tem blogu!

      Usuń
    31. a Ty siem, viki, nie otsyfaj!
      jakbyś nie namięszaua, byuby spokuj!
      :PPP

      Usuń
    32. ty sie viki lepiej w tom tfojom jendrnom piers udesz! :)

      Usuń
    33. ja siem dołonczam Lola do Was!!!

      Usuń
    34. to jusz som nas cztery!

      Usuń
    35. PORYCZALAM SIEN NAJPRAWDZIEWSZYMI UZAMI ZE SMIECHU :PPPPP
      :DDDDDDDDD

      Usuń
    36. ryba, Ty siem im nie pacz w oczy, bo to som harpie i hydry;P
      oraz modliszki;P

      Usuń
    37. hhihi,taka hydra jak my to wyjątkowa bo aż 4 głowa:PP

      Usuń
    38. viki ty dzemionca ABW

      a ja... a ja podpisywalam na gajowego z wonsami !

      Usuń
    39. ales nas zdekonspirowaua
      i jak tu tera zmyslac na blogu

      Usuń
    40. taki czterogłowy troll - tego chyba jeszcze nie było :)

      Usuń
    41. viki, my jusz tobie f oczy nie spojrzemy.
      margo! piontka.i te guowy odrastajom jak sie je utnie.

      Usuń
    42. zarty zartami, ale chyba nowa sciema byla, ale ucietą ma głowę w samym początku

      Usuń
    43. a gajowy pisze po naszemu! :P
      nada siem?:p

      Usuń
    44. no właśnie widzem, że coś niezniszczalne som te nasze hdrotrolle

      Usuń
    45. ja sciema???
      to nie my! my sie dopiero gotujemy do boju. :P

      Usuń
  17. Na skutek blogowych podejrzeń sama poczułam się nie sobą- tylko ściemą.
    Nikt nikomu nie ufa. Czyżby to był już koniec naszego świata ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dopiero początek
      nastała Era Wielkiej Ściemy
      to następny etap po Wielkim Wybuchu
      chociaż Wielkie Sruuu jest wpisane w każdą erę
      :P

      Usuń
    2. No nie przesadzajmy, Nasz świat taki własnie jest :)

      Usuń
    3. a ja mam intuicje i tylko czasem sie nabieram
      Zofi ja Ci fierze

      Usuń
    4. a ja fierze fszystkim fariatkom

      Usuń
    5. oo, chodzonca naifności!!:P

      Usuń
    6. uwaszaj, bo zaras uruchomiem parszyfe trolle ! :P

      Usuń
    7. balam się, ze powiesz, że suabo hodzonce :P

      Usuń
    8. jestem w pogotowiu Gaga:))))

      Usuń
    9. margo, czy my som naifne?

      Usuń
    10. f życiu,nie, fszystkie fariatki som godne fiary:P

      Usuń
    11. mi lepiej nie fierzyć ;PPP
      zapytajcie tfu prafnikuff ;)

      Usuń
    12. jeżeli o mnie chodzi to akurat prafnikom nie wierzem za nic!!

      Usuń
    13. nie bendem pytać prafnika, bo nie siengam intelektem...

      Usuń
    14. :DDDDDDDDDD
      gaga!!!
      jak ja ciem fielbiem:))))))

      Usuń
    15. klakieruff lubiem szalenie...
      a reszty? nie, bo nie zmienie

      jakby co, to jest to motto życiofe
      ale nie moje!!! :PPP

      Usuń
    16. A ja nie wierze nawet sibie

      Usuń
    17. dzis mnie mięśnie brzucha bendom boleć!
      chialabys kochana kuamczuchom rakowom być!
      ale niedoczekanie tfoje!
      siostro!!

      Usuń
  18. Otwieram. Ake zawsze czujna jestem. I niekoniecznie wpuszczam za próg domu,

    OdpowiedzUsuń
  19. I nie mam sił na przeczytanie tryliona komentarzy, wybaczycie,?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie
      czytaj, to Ci się humor poprawi ;P

      Usuń
    2. futi, ja siem dzisiaj popuakauam ze śmiecha!
      czytaj!!!!!!!
      mozesz pierwsze pominąc!!

      Usuń
    3. czytaj - najlepszy relaks:))

      Usuń
  20. postanofiuam siem nie narzucać i dlatemu nie spytam o takom jednom osobem!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  21. dla jasności
    nie napisze kolejnego posta :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usuń usunientom gagę, to będzie miejsce dla mnie ;P

      a poza tym u Ciebie się ładuje ;P

      Usuń
    2. wlasnie dlatego nie napisze
      menczcie siem
      idem usunonć:PPP

      Usuń