środa, 6 listopada 2013

dzień futrzaka

tutuł przypomina mi geniealny film "Dzień świstaka"
a nasz Futrzak lubi dobre filmy i się na nich zna, więc pasi:)

poznałam owo dziewczę  w pewnym pustostanie jadąc do Warszawy drogą na Bydgoszcz
ale tak naprawdę poznałam ją przez jej bloga
fajną, dowcipną, inteligentną wielbicielkę dobrego kina

ale wiecie, w czym jest najlepsza?
w byciu Mamą
to co teraz robi dla swoich dzieci - czapki spadaja
 a jedno z jej dziecków dzis ma swoje święto
Futi, życzę ci, żebyś przez następne 10 lat była blisko swoich najbliższych

i wracaj , bo nie tylko rodzina za Toba tęskni!!!!



64 komentarze:

  1. Domyślam się że impreza będzie u Ciebie więc w razie czego mogę upiec ciasto :)
    :****

    OdpowiedzUsuń
  2. tak,wielbicielka dobrego kina
    nigdy sie nie zawiodlam
    buziaki dla corki i mamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyciongam niedzielnom zastawe

      (_)&. (_)&. (_)&.
      \_/}. \/) maua czarna
      {O}?
      [^]> s piankom
      {%}> po irlandzku
      |_|}. herbata zwykla
      [%]> po goralsku
      @@@@@@@@@ ciastka bel cytryna
      ••••••••••••••••• cukier
      /////// lyzeczki

      Usuń
    2. przydałaby się meliska i jakaś wzmocniona;)))
      chętnie wypiję czarną -buźka;))
      oraz dzień dobry bardzo w ten fuczakofy dzień;))

      Usuń
    3. Biorę z [^]>
      dzięki :*

      Usuń
    4. dzień dobry :)
      dziękuję za kawkę, biorę czarną :)
      a Futrzaczek fajna Babka jest!
      Lepiej z Futi film oglądać
      niźli ciągać się po sądach :)))))

      Usuń
    5. lepiej wierszy nie zaczynac
      bo nie mozna sie powszczymac
      :D

      Usuń
    6. Lamia, Ty poetka całą gembom :)

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Lamia!
      ależ przyjęcie!

      Usuń
    9. ja poproszę zieloną z melisą i cytrynką :)
      a ja zawsze kiedy myślę o Futi widzę boa i siem uśmiecham :::))))

      Usuń
    10. To chyba klauna nie widziaś w moim wydaniu,:)))))))

      Usuń
    11. no nie widziałam, fakt...
      jest jeszcze szansa, że zobaczem? :)

      Usuń
    12. póki życia,póty nadziei:)))

      Usuń
  3. świetna mama świetnych dzieciaków, super dziewczyna :-)
    buziaki dla E ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, świetana mama świetnych dzieciaków, super dziewczyna!

      Tu też buziaki dla Ewelinki :***

      Usuń
    2. podpisuję się także :***

      Usuń
  4. Witam uparta siostrę. Uparta siostra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale że nie wiem o co chodzi to prawdopodobniem nie uprta tylko jakas malo kumata :P

      Usuń
  5. Najlepszego dla Jubilatki i jej Mamy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego dla Futisiowej Córci i dla Futi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszonam wielce pragne podziękować,

    Jestescie niesamowite, wszystkie! :********************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łez tam nie roń wielka damo
      tylko z nami pij za darmo!

      rybeńka stawia hehehhehehheheh

      Usuń
    2. futrzak, pobiaj po fszystkich! blogach:)))

      Usuń
    3. to akurat żadna nowina;)

      Usuń
    4. Futi, ostre się nie aktualizuje, ale wleżnij no i tam;P

      Usuń
    5. No właśnie wlazłam,:)))))))) te buty i ja w nich,:))))) hehe i boa,:)

      Usuń
  8. Przyznam, ze niefiele snam Fuczaka, ale lubiem bardzo, moze jeszcze posnam fiencej... kiedys:)))
    Najlepszego Fuczaku!!! Tobie i Twojej corci!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ups
    rano zapomnialam siem stosownie przebrac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO NIE WYCZYMIE
      Ja tez wkleilam nowy imadz

      Usuń
    2. to chyba ja nie wyczymie:PPPPP
      :DDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    3. kciauoby siem zapytac - i kto da fiencej??

      Usuń
    4. do gożdzików dorzucam rajstopy

      http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,122003,14132088,Wlochate_rajstopy_i_biustonosz_z_paralizatorem__Azjaci.html

      Usuń
    5. AAAA! te rajstopy! :)))

      to rano kobiety bendom goloc nogi a wieczorem zakladac rajstopy. :P

      Usuń
  10. Futi, samych radosci dla Eweli. Wpisujem gdzie sie da, bo widze, ze impreza wielopoziomowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Futrzaku
    dolaczam sie do zyczen.Wszyskiego naj naj dla twojej dziefczynki:)
    Juz niedlugo przyjedziesz i znow pojdziesz do Starego Browaru z Michalina i Miska. I znow beda zdjecia od krorych slinka ciekne.
    sciskam cie i was wszyskie
    sflaczala Malgosia po przecenie...PPPP

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na wino i co ino. Chyba że świetujemy u Rybeńki to przyniose,:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, to nie moje śfiento!!!
      lecem do ciem!!
      wezne zdrowom sauatkie owocowom!

      Usuń
    2. Widocznie Rybenka ty masz sposobna chate na taka impreze i barek zapelniony po brzegi;
      Futrzak jest za granicom i nie moze balowac tak ja by kciala.
      Padlas ofiarom sfojej goscinnosci:PP

      Usuń
  13. czy ktos gdzieś dzisiaj widziau gagie??

    OdpowiedzUsuń
  14. tu trol, szukam trola na litere G. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadawaj trollu, nadawaj :)

      Usuń
    2. i zeby nie bylo, ja nie jest na G, ja jestem na L. trol L. ;)

      Usuń
    3. hmmm Lucha?
      ja Wam wczoraj mówiłam, ja Was wczoraj ostrzegałam- wirtual to ściema!!!
      ;P

      Usuń
    4. a Ty, Lucha, byłaś z imienia wymieniona, czy w "innych"? bo nei pamiętam?

      Usuń
    5. no ja, to nie ja
      nie wiem

      Usuń
  15. do trola z sercami? fstyd!

    OdpowiedzUsuń