poniedziałek, 11 listopada 2013

nie wesoło czyli smutno

roi się blogosfera od różnych blogów

jeden jest mi szczególnie bliski
śledzę losy jego Bohaterki odkąd w ogóle weszłam w ten świat
dane mi było nawet zetknąć się z NIĄ osobiście

dlatego proszę was dzisiaj, tych, którzy tam jeszcze nie byli
zróbcie co w Waszej mocy, żeby dzielna Wojowniczka miałą oręż do walki

wiem, że wiele z Was się zawiodło czytając fałszywe blogi i ulegając urokowi oszustów

ale ta historia to nie ściema, niestety, niestety
...

a TUTAJ do posłuchania historia niezwykłego zwycięstwa z rakiem !!!!!


54 komentarze:

  1. dzień dobry
    Lucha!!!
    A czemu ty nie spałaś o 1 w nocy???
    Nie wypada tak w poście o tytule sen robić!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tablet nie posiadawszy pionowej dolnej kreski. Kubek bez podstawy raczej się nie sprawdzi :-)
    Przesylam wiec buziaki :****************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poziomej od korze a nie pionowej :-)

      Usuń
    2. Nie jestem pijana wbrew pozorom tylko tablet nie jest moim ulubionym narzędziem komunikacji :-)

      Usuń
    3. Emuś :))))))))))
      :***************

      Usuń
    4. no właśnie.... zmienia słowa wg własnego uznania.... to samo mi robi fajfon-srajfon...... wysyłam czasem sms-y o zdumiewającej treści :)

      Usuń
  3. Cześć Dziewczyny
    \o/>
    (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)>

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzien dobry, biorę
      Miśka

      Usuń
    2. Cześć Fszystkim :)
      Posfolem siem sobie poczenstofać.
      Dzienkujem!

      Usuń
    3. Olga jak dobrze ze ktoś wreszcie opodal te napoje! Bardzo mi się juz kawy kcialo :-) :-) :-) :-)
      Biore i znikam! Mil ego dzionka dla fszystkich :-)

      Usuń
    4. olga s robieniem kafy- niezawodna:)
      biere i nie znikam :PPPPPPPPPPP

      Usuń
    5. a gdzie znowu zapodziała się Lucha?
      pojawiła się jak nocna mara i co??

      Usuń
    6. tak trzymaj Gaguniu :)
      własnie, gdzie Luszka????
      a mnie od wczoraj boli ucho :(((
      epidemia jakaś

      Usuń
    7. Luszce siem dzień s nocom pomylili

      Usuń
    8. olguś, fsac geranium

      bardzo boli?

      Usuń
    9. już dziś lepiej :)
      wczoraj używałam geranium

      Usuń
    10. :((
      to do ucha
      gówno po prostu

      Usuń
  4. Ksena...To też jeden z pierwszych, czytanych przeze mnie blogów. Byłam, co mogłam zrobiłam.
    Rybenko, pamiętam, jak zostałaś ,,przymuszona" do założenia bloga :) Zastanawiałam się, kiedy ,,ulegniesz".
    Wydaje się, że to było tak niedawno.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdynianka!!!!
      powaliłaś mnie ta pamięcią!!
      tak było!!!

      Usuń
    2. Było, było...u mnie było jeszcze więcej :) chciałam Ci wysłać torebki, ale stwierdziłam, że się nie nadają i wszystkie wylądowały w koszu :)A jaki rozgardiasz był przy tym.. A że jestem ,,maniaczką" torebek i butów, to trochę przeszukiwań było, ale przynajmniej porządek zrobiłam.

      Usuń
  5. Magdzie pomoglam ale chciałoby się mieć znacznie większą moc..

    OdpowiedzUsuń
  6. jak miło włączyć radio polskie w dniu niepodległości
    martwić sie o dziecko, któe mieszka w centrum?
    Czy jeszcze nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee
      najwyszej bendzie Jej śmierdzieć we f mieszkaniu petardamy :P

      Usuń
    2. aaaa
      to i ja zapach gazu łzawiącego pamientam
      tylko w lepszej sprawie sie walczyło

      Usuń
    3. tylko tu nie jest walka, a chuligańskie rozróby

      Usuń
    4. bronione przez organizatorów, co najgorsze

      Usuń
    5. nie dziwota, jak się popatrzy, kto marsz organizował

      Usuń
    6. jakim trzeba być cyniczdnym draniem, żeby ustawiać się w pozycji jedynego sprawiedliwego i dopuszczać do takich wydarzeń
      mnie to brzydzi zwyczajnie

      Usuń
    7. rozmawiam ze starszym - a propos naszego marszu, jak takie święta mają przebieg np. w Ameryce.
      tam ludzie stę cieszą, bawią, uczestniczą całymi rodzinami...
      echchch :(

      Usuń
    8. byłam w Kanadzie na ich swięcie
      sama zaczełam się czuć jak Kanadyjka, tak to wszystko fane i radosne bylo, i dla WSZYSTKICH

      Usuń
    9. taaaa
      łza się w oku kręci...

      Usuń
    10. W Poznaniu podobno "inaczej" bo tradycyjne obchody sw.Marcina przebiegaja w zupelnie innym klimacie. A ja tesknie za rogalami marcinskimi...

      Usuń
  7. Ja poznam przez Chustke i wiernie wspieram na ile moge.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrej nocy będziemy próbować spac

    OdpowiedzUsuń