niedziela, 10 listopada 2013

sen

mnóstwo ludzi ma problemy ze snem
niektórym przychodzi ten problem z wiekiem, ale koleżanka mi dzis powiedziałą, że daje swojemu 11 letniemu synkowi syrop na sen, tak się stresuje, że ma kłopot  z zasypianiem

moja mama miała ten kłopot, ale ona latami pracowała w systemie zmianowym, więc kompletnie rozregulowany miała system

ja kocham spać
oczywiście niejedną noc nie przespałam
Antek zaczął przesypiac noce mając 3,5 roku!!!

ale teraz śpię dobrze
nawet w trudnych momemntach świadomie tak sobie ustawiam świat, żeby spać
bo w moim przypadku wszystko jest w głowie

mało tego
jak moja mama ciężko chorowała, ja spałam po 11 godzin na dobę
reszte spedzałam w szpitalu
tak mi działa organizm

ale to chyba dobrze


ps
ale czasem sen jest smutny, wymuszony przez straszliwego wroga
to zły sen
my możemy pomóc go rozproszyć
wejdżcie TAM, DO MAGDY    i zróbcie coś , jeśli możecie
a na pewno możecie    

175 komentarzy:

  1. mało śpię, 5-6 godzin na dobę,
    więc nie mam z tym kłopotów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :)
      \o/>
      ja też mało śpię, tak jak Viki, tyle snu mi wystarcza, jednak czasem kiedy coś mi siedzi z tyłu głowy, śpię jeszcze mniej i wtedy bardzo potrzebuję mocnej, czarnej, gorącej kawusi
      dobrego dnia Dziefczyny :)

      Usuń
    2. Olga wzrusza mnie Twoj apel \o/>

      Usuń
    3. "Cichutko płaczę, mój smutek wielki,
      już nic nie znaczę, ach, pękły szelki!
      Od rana nie mam już procy
      a sklepy zamknięte po nocy -
      i jak tu teraz iść na wróbelki?!"
      Asocjacja Hagaw to była
      Kto pamięta?

      Usuń
    4. ekhm
      no nie moge sobie przypomniec

      Usuń
    5. bo Ty smarkula jesteś :)))))

      Usuń
    6. a i ja nie znam ale się mnie podobywuje bardzo

      Usuń
    7. ten wiersz jest okrutnu dla wrobelkow

      Usuń
    8. http://www.youtube.com/watch?v=_hdUyRPISdU
      około 5 min

      Usuń
  2. \o/=
    (_)?
    [_]~
    {_}>
    ("")?
    ze sranko, bez sranki, latte, cappucino, espresso, zielona herbata
    @@@@@@
    •••••
    ◘◘◘
    ○○○○
    ~~~~~~
    ~O~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo
      pobuszowac!
      capucino, ciastko
      a to kolko co to?
      wieksze ciastko?

      Usuń
    2. ma jakieś dwa ogonki :)
      to chyba nie ciastko
      mnie się skojarzyło z rzodkiewką, ale do kawy? nieeee...

      Usuń
    3. cukiernica
      tylko ze cukru tu do wyboru
      cukier w kostkach w kulkach
      a moze to taca?

      Usuń
    4. :)))
      wiecie co, to jest jajko na bekonie ;PPPP

      Usuń
    5. a tamto to ciasteczka do kawy i herbaty;P

      Usuń
    6. sniadanie do lozka????
      jak to aLusia zobaczy to na pewno bedzie ci sie oswiadczac

      Usuń
    7. :) :) a nawet podzielę się śniadankiem :) :) chętnie odstąpię bekon :) jestem żoną idealną :) :)

      Usuń
  3. A ja ostatnio kiepsko śpie, myslalam ze tu zmeczona fizycznie bedzie latwiej a tu dupa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po duuuużym zmęczeniu fizycznym, paradoksalnie, wcale nie mogę zasnąć

      Usuń
    2. dziefczynki bo duze zmeczenie dziala odwrotnie
      ja spie jak dziecko
      ale jak mnie jaki nerw sie przyplacze to moge pasc ze zmeczenia dopoero 3 godz przed budzikiem koszmar

      Usuń
    3. czasem jestem zmęczona, zasypiam szybko przed 23, a potem budzę się wyspana po 1
      koszmar

      Usuń
    4. dobrze ze wyspana
      a potem juz do rana nie?

      Usuń
    5. potem się meczę do 3
      w końcu zasypiam

      Usuń
    6. Olga, mam tak samo, ja Ty :)

      Usuń
    7. nie mecz sie tylko moze poczytaj
      to tez usypia

      Usuń
    8. czytam, włączam tv, wstaję, kładę się
      ale nie jest tak codziennie - na szczęście :)))
      gdynianka :*

      Usuń
  4. To dobrze rybenka ze organizm wspolpracuje
    ja mam zawsze chlodniej w sypialni ze wzgledu na meza, a on ma ciemno ze wzgledu na mnie:)
    taka kombinacja dobrze nam robi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my oboje lubimy ciemno i zimno
      ale mąż mniej śpi

      Usuń
    2. jak za ciepło to trudno spać

      Usuń
    3. olga jak za zimno tez:D

      Usuń
    4. ja nie mogę mieć za zimno, bo od razu mam chore gardło... to jakieś chore... w związku z tym kolega małżonek prawie nie używa kołdry i jest cała moja :) :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. zależy jak spojrzeć na wczorajszą imprę :PP

      Usuń
    2. jesli to jest zaspanie, to ja nawet na mękach nei wyznam, o której dziś wstałam :) :) ale usprawiedliwiam sama siebie, że chyba do 4 czytałam książkę, mam taką straszną o Chinach...

      Usuń
    3. to nie chce znac tytułu!

      Usuń
    4. no to nie podałam :) pisane z perspektywy dziecka - autorka, która uciekła do Stanów pisze o latach 70-tych, a wrażenie jest -biorąc pod uwagę warunki zycia - jakby to było w XIX wieku...+ oczywiście groza komunizmu...skądinąd uważam, że takie książki powinny być lekturą obowiązkową dla jego miłośników..

      Usuń
  6. Witaj Rybeńko.
    Sen to zdrowie i podstawa.
    Śpij kochanie- gwiazdkę z nieba chcesz--dostaniesz, spij, bo właśnie.....
    itd.
    Miłego dnia
    Zofijanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę! od wielu lat mam ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ja sie kasuje w houdzie

      Usuń
    3. a to Ty sie pieknie kasujesz!

      Usuń
    4. aaaa to teraz rozumiem

      to może się wszystkie wykasujmy i gagę zje ciekawość o czym pisałyśmy i zapyta????

      Usuń
  9. Śpię sporo, a mogłabym jeszcze więcej. Właściwie, jakbym zdecydowała, że chcę pospać, mogłabym zasnąć o każdej porze. Chyba mamy to rodzinne. Moje córki są w tym jeszcze lepsze, bo mogą spać w środkach komunikacji - ja nie. Muszę mieć wygodnie, choć raz zasnęłam w Bibliotece Narodowej i obudził mnie dopiero mój własny przestrach, że zacznę chrapać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD
      a to ciekawa cecha, taka umiejętność zasypiania zawsze i wszędzie

      Usuń
    2. zazdroszczę takim osobom.... ja byle gdzie raczej nie usnę.... ale mam koleżankę, która była w stanie usnąć na dyskotece!!! nawet jej stroboskop w oczy jarał, a ta nic!!

      Usuń
    3. może wcześniejsze spożycie zaskutkowało??

      Usuń
    4. niewykluczone :) w sumie chyba miała dość ciężkie wakacje - mało czasu na sen :) :)

      Usuń
    5. znaczy sie - udane:PP
      ja to cienias imprezowy bylam, jak mi sie zachcialo spac, to nie bylo zmiłuj
      dopiero jak sie porzadnie zakochalam, stalam sie wytrwala :PP

      Usuń
    6. ja byłam długodystansowcem... podkreślam czas przeszły wypowiedzi..

      Usuń
  10. zauważyłyście, że blog gaguni się nie odświeża
    notek brak
    komciuff niet
    echhh nuda, panie, nuda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :(
      a Luszka to się solidaryzuje?
      czy jak Mickiewicz w Wilnie?

      Usuń
    2. tak tu smutno, że jak tak dalej pójdzie to nie wiem, nie wiem...

      żeby nie było, bardzo lubię moich wszystkich czytaczy i komenciaczy, ale gaga i Lucha jest tylko jedna
      o!

      Usuń
    3. Lucha i Jej historie :)
      Gaga po prostu niezastąpiona!

      Usuń
    4. nie wstydźmy się tej oczywistej prawdy....

      jak tu ma być tak smutno, to po co ten blog?

      Usuń
    5. Olga, na razie nie podejme tej strasznej decyzji
      ( dla kogo strasznej, dla tego strasznej)
      ZA BARDZO BY MI WAS WSZYSTKICH BRAKOWALO

      Usuń
    6. czy one wzieły i znikły jednocześnie???
      a może je zamknęli w więźniu
      albo wyjechały na miesiąc mniodowy ...
      kurde, niech wracajom!!!

      Usuń
    7. no nie wyobrażam sobie tego

      Usuń
    8. W WIEZIENIU AKURAT ZNALAZL SIE KTOS, OKGO DOBRZE ZNAM
      le to nie łone

      Usuń
    9. jak znikniente parowki...

      Usuń
    10. paróka hrabiego to miała powodzenie:P

      Usuń
  11. normarnie szlag mię trafi s Wamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi siem gembusia cieszy :)))))))))))))))

      Usuń
    2. opowiadaj jak tam w Chinach :)
      a ja zrobiem kawkie
      \o/>

      Usuń
    3. yyyyyyyyeeeeeeeeeaaaaaaaaahhhhggggaaaaaaggggggaaaaaa
      kcesz w uep?

      Usuń
    4. olguś, srup śfieszom, bo ta s rana jusz wystygua:P

      Usuń
    5. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      pistacje i cukier *****************************************

      Usuń
    6. proszem :)
      https://www.google.pl/search?q=r%C3%B3%C5%BCa&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=3bZ_Uq2HLaWu4QTQ8IDwAQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=678

      Usuń
    7. idę połakać osobiście w konciku
      prawdziwemi uzami....

      Usuń
    8. całe dnie puakauam, jak czytauam...

      Usuń
    9. za to, że nas tak porzuciłaś - zasłużyłaś!!!

      ♥♥♥

      Usuń
    10. ale frucila
      marnotrafna ale f domu ;))

      Usuń
    11. to był szantaż emocjonalny!

      Usuń
    12. wszystkie kwyty dosfolone

      Usuń
    13. aha a propo szantazu...
      z serca byl

      Usuń
    14. my, opuszczone były
      i smutne
      i i i i
      dlatego

      a najważniejsze
      ze serc płynęło

      Usuń
    15. to szczere i z serca i z tensknoty byuo

      Usuń
    16. a Tfoje uzy z radosci mam nadzieje gaga byly

      Usuń
    17. lamia, Ty wiesz, że caly czas czymam kciukasy:)))

      Usuń
    18. mnie juz fszystko boli od tego czymienia

      Usuń
    19. nie z radości, a wzruszenia

      Usuń
    20. Rybcia, to te zakwasy :P

      Usuń
    21. Lepiej Gagę szantażować
      niźli na grypę chorować :)

      Usuń
    22. nie zasługuję na to wszystko, naprawdę.
      i nie mówię tego po to , żebyście zaprzeczały, żebyście mi słodziły.
      ja bardzo źle się czuję w takiej sytuacji...

      Usuń
    23. gaga
      to nie jest kwestia, czy zasługujesz czy nie
      i nie mam zamiaru ci słodzic bo najchetniej bym cię udusiła!!!!!

      Usuń
    24. oczywiscie ze nie zasugujesz
      bo ty zua kobieta jestes :P
      i takie wuasnie lubimy!!

      Usuń
    25. Wy jezdeście straszne zouzy i maupy

      Usuń
    26. przez grzeczność nie zaprzeczę!!

      Usuń
    27. no to trafiłaś tam gdzie Twoje miejsce i nigdzie już nie chodź :))))))

      Usuń
    28. a w gorącej kiełbasiarni byłaś?

      Usuń
    29. nie byłam, ale spotkałam w dniu edycji programu wlaściciela w osiedlowym sklepiku, rozmawiał o p.G. z ekspedientką

      Usuń
    30. viki jakieś straszne gufna jadua:PPP

      Usuń
    31. no fakt faktyczny
      ale wybaczamy

      Usuń
  12. Gaga, może jednak nie idź na razie do tej Kiełbasiarni bo znowu nam się zgubisz!
    Tu bądź bo tu twoje miejsce jest!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odezwaua siem nastempna zouza :PPP

      Usuń
    2. interpretowaua?
      jusz mi pomysua brak!

      Usuń
    3. ja f ogóle jestem z tych co siem poddajom

      Usuń
    4. Gaga :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      Spóźniona odkryuam znikniencie i spóźniona pofrót Tfuj...
      jak fidać safsze s poślisgiem dziauam, ale radość tesz fielka

      PS. i śpiefauam nafet, a podobno jedyne co mogem srobić dla muzyki to nie śpiefać !

      Usuń
    5. gaga, ledwo frutziuas a już mnie wqrfiash !!!
      jakie ja gufna jaduam, hę?
      kcesz w ucho z perłom???
      zouzo jedno
      :P

      Usuń
  13. jeśli chodzi o spanie,to ja właśnie.WSTAUAM!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuję zjeść śniadanie;/żołądek mam na supełek...

      Usuń
    2. misiorku, jak Z. się trzyma?

      Usuń
    3. czasem normalnie, czasem wyje:(
      serce ją zaczęło boleć , wiem, że miała iść po pomoc, żeby przeżyła pogrzeb:((
      Miśka

      Usuń
  14. Gagunia! dopsze, sze jezdeś:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tu sobie słodko śpię a tu TAAKI numer!
    Moze jednak dalej spie

    OdpowiedzUsuń
  16. Gaga... razem poszlysmy i razem wrocilysmy? Niezly numer :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. A i ja siem cieszem z pofrotu dfuch :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może ja już nie na temat :)
    Moja pierwsza córka zaczęła przesypiać noce w wieku lat 3, jak zaczęła, to urodziła się druga córka, która zaczęła przesypiać noce w wieku lat....3.
    Po dziesięciu latach urodziła się trzecia córka, która właśnie skończyła 3 lata i zaczęła przesypiać całe nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy ja teraz nie potrafię spać :( muszę się przestawić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śpiom Robaczki
    gaszę światło, bo prond kosztuje

    OdpowiedzUsuń