niedziela, 31 marca 2013

Wielkanoc

Najgorsza Wielkanoc w moim życiu miała miejsce 15 lat temu, pierwsze święta poza Polską. Przyjechała do nas mama mojego męża. I zapewniam was, że to wcale nie było najgorsze.

Pierwszy raz sama właściwie szykowałam potrawy świąteczne. Bardzo mi zależało,żeby dobrze wypaść. Zaczęłam od tego, że spaliłam mikser. 
Potem zrobiłam ciasto, włożyłam je do brytfanki, i wtedy sobie uświadomiłam, że zapomniałam dodać jakiegoś podstawowego składnika, i już było na to za późno. Srut wszystko do kosza.

Moja mała córka była wtedy małym potworem. Jak postanowiła np że będzie siedziała przy świątecznym stole w kurtce , czerwonej, ortalionowej kurteczce, to tak siedziała.

 Ale najgorsze było to, że na to wszystko mój mąż sie bardzo poważnie rozchorował i pierwsza rzecz, jaką zrobiłam w Niedzielę Wielkanocną  było wezwanie lekarza. Prawie pierwszą. Przypominam, że byłam w obcym kraju i nie miałam zielonego pojęcia, jak wezwać lekarza!! Zatem pierwszy telefon, rano, do znajomej , z pytaniem, co ja mam zrobić??

I tak siedzieliśmy przy tym stole, w niepełnym składzie, z niegrzecznym dzieckiem, zastępczym ciastem i sztuczną wielkanocną radością.

Zatem życząc wam Wesołych Świąt dzisaj życzę Wam, żeby najgorsze święta w waszym życiu były już za Wami :)))

Alleluja!!


59 komentarzy:

  1. alleluja i do przodu :)
    oby najgorsze bylo za nami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alleluja!

    Niech Zbawieciel Wam Blogoslawi!

    I nie zryjcie za duzo :PPPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem po jednym i przed drugim obżarstwem.. i jak tu żyć?

      Usuń
    2. jak tu nie pic raczej :PPP

      Usuń
    3. nooooooo,to jedyna rzecz,której sobie nie odmawiam :PPP

      Usuń
  3. kilka lat temu Młoda na te właśnie święta wylądowała w szpitalu..Tak- mam już takie święta za sobą! zdecydowanie tej wersji się będę trzymać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no :))
      a wlasnie mi sie przypomnialo, ze moj brat urodzil sie w niedziele wielkanocna :))

      Usuń
    2. ale jej lądowanie nie było z mojego łona:P

      Usuń
    3. Rozumiem że jakaś życiowa przypadłość?

      Usuń
    4. ano..i sie ciągnie niestety

      Usuń
    5. Mój mąż też z niedzieli wielkanocnej :)

      Usuń
    6. niedopsze?
      wcale tak źle nie jest:P

      Usuń
    7. O ostrej córkie siem martwilam
      Ale mąż całkiem ok:)))

      Usuń
    8. och, sorry
      brzydko siem ftronciłam do rosmofy

      Usuń
    9. Ależ skont
      Bardzom rada
      Tfój Monż i mój brat rodzone w tensam dzień

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A to adekwatna wiadomość

      Usuń
    2. Ja wypełniona poniekąd winem:))))

      Usuń
    3. Ja może pijus
      Ostre jakiś literat, w mordę jeża

      Usuń
    4. Ależ fantastyczne jesteście!
      I obie pełne!
      Ja też pełna:)
      Pełna w kształtach :PPP

      Usuń
    5. I tak powinno być :))))

      Usuń
    6. literatka przydatna i owszem

      Usuń
    7. To do wódki
      My takie ze sfer winnych
      Wyższych :PPPP

      Usuń
    8. nie fszystkie...:PPP

      Usuń
    9. niektóre z najwyższych
      tylko wysokogatunkofe :P

      Usuń
    10. wysokoprocentofe:PPP

      Usuń
    11. Nie ważne co
      Ważne JAKsiem pije:PPPP

      Usuń
    12. noooo, pić należy kurtularnie!!!

      Usuń
    13. I w bardzo kurturanym towarzystfie!!!

      Usuń
    14. nooo, bo kurturarne towaszystfo to siem umi zachować, a niekururarne to nie bardzo, co nie ?

      Usuń
    15. No nie bardzo, nie, w ogóle nie bardzo
      A kurturane to ho ho ho!!!

      Usuń
    16. rozmawiajom kurturarnie, siedzom kurturarnie, jedzom nie siorbionc - pełna kurtura jednym słowem

      Usuń
    17. o!
      i jeszcze nie bekajom...:PPP

      Usuń
    18. I głośno nie pierdzom

      Usuń
    19. Teraz wiem, czemu nie pijem;)
      Ktoś musi być cześfy:P

      Usuń
  5. Alleluja!
    Jezus Zmartwychwstał!

    p.s.
    myślę, że sztuczną wielkanocną radość mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A!
    I radosnych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rybeńko radości ,zdrowia i słoneczka każdego dnia dla Ciebie i Twoich bliskich na świąteczny czas i na cały pozostały :-)
    Mam nadzieję,ze waga stoi Twoja,moja na razie tak,niem przejadam się:PPP

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, spokojnych Świąt Wielkanocnych pełnych miłości i rodzinnego ciepła !

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety az dwa razy pamietam takie Swieta.
    Mimo wszystko Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może Merry Christmas? Śniegu z 10 cm! i ciągle pada!

      Usuń
    2. To ja sie bojam do Polski jechac!

      Usuń
    3. nie bojaj ino narty bierz

      Usuń
    4. Z dobra własnego to tylko dupoślizg zaposiadam

      Usuń
  10. Ojej. Na tle tego wszystkiego ta czerwona kurteczka jest niczym filmowy akcent taki...
    Najlepszego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to zauważyłaś
      W dodatku to była kurteczka z przeszłością :))

      Usuń
    2. Z Aśki
      Z tego co pamientam

      Usuń
  11. fszendzie jestem ostatnia:((

    OdpowiedzUsuń