sobota, 30 marca 2013

To sobie pomilczeliśmy:))

Dziś kto żyw rusza ze święconką
mam nadzieje
bo to tradycja i zwyczaj, a nie koniecznie religijny obrządek, w krajach zachodnich prawie nieznay.

Zawsze się strasznie stresuję czy wszystko włożyłam do koszyczka i jak ksiądz przy święceniu wymienia pokarmy mięsne, chleb, sól, jajka to drżę że zaraz powie np owoce jabłoni a ja żadnech jabłek nie włożyłam!!! I co wtedy??
Co wtedy??
Choć ty z kamieniem do dna idź chyba...

Jak człowiek nie ma prawdziwych problemów to sobie inne znajdzie na pewno:PP

PS
Chyba wykrakałam
Nie włożyłam do koszyczka soli i pieprzu, myślałam, że dostanę zawału
a tu hahaha, ksiądz nie wymienił!!!!!



99 komentarzy:

  1. Zaraz idę koszyczek przygotowywać :) bez jabłek oczywiście :)
    buziaczki wielkie na początek dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz wczoraj przyszykowalam tylko chlebek musze wlozyc buzki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o, obcokrajowcy przyszli do Ciebie:D to chyba świąteczna wizyta:)
    KOSZYCZEK BEZ JABŁEK, ja mam co roku wizję że mi powypada po drodze to święcone:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcokrajowcy ok, byle z dobryi zyczeniami.Ja wczoraj miałam wizytę Świadków Jehowy - po dobroci i z uprzejmością próbowałam wytłumaczyć,że nie mam czasu i szkoda zachodu...Trudno było.

      Usuń
    2. kazdy ma takiego trola na jakiego zasluzyl, ja na zagranicznego z oczywistych powodów!!!:PPP

      Usuń
  4. Kochana Rybeńko! Niech Zmartwychwstały Chrystus obdarza Ciebie i Twoją rodzinę zdrowiem i wszelkim potrzebnymi łaskami!
    Dobrych Świąt!;))

    OdpowiedzUsuń
  5. byleby tylko byl koszyczek
    jak ja pojde swiecic, jak sie koszyczek nie znajdzie? z doniczká? reklamowka? czy sloikiem?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie bądźmy zbyt ortodoksyjni..a ja dziś miałam dylemat czy do koszyczka wina wlać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, w kontekście tych Świąt to chyba wino powinno być. Obowiazkowo!

      Usuń
  7. Ja może wcale nie będę miała święconki, bo daję zawsze koszyczek znajomej, a dziś chyba się spóźniłam. No nic, mąż stwierdził, że poprosimy ją o odrobinę święconej soli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to sprytne,. Posolicie co trzeba i z głowy!!

      Usuń
    2. Jednak przyjaciółka moja zabrała mój koszyczek :)

      Usuń
    3. a ja do swojego zapomniała, włożyć sól::PPPP

      Usuń
  8. koszyczki pojechały bryczkami z dzieciakami :)
    zdrowych,pogodnych ,białych świąt życzem ja z Kaszub:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas trzy koszyczki, a jak! ;)

    Rybeńko, radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świątecznego koszyczka wypełnionego miłością i radością!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rodzinnych , pogodnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gagus, zablokowalas sobie komentarze, wienc pisze tutaj - Wesolych swiont!!

      Usuń
    2. pofolgujesz z jedzonkiem we f śfienta?

      Usuń
    3. troszkie
      tyle, zebym mogla wino pokosztowac :PPP

      Usuń
  12. a ja mam śnieg na brzuchu...
    oparzyłam się :( wiec leżę i wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a cos ty robila tym brzuchem na swieta???????

      Usuń
    2. bigos robiłam..bigos

      Usuń
    3. brzuchem????
      jakiś specjalny sposób??

      Usuń
    4. poszłam zamieszać z gołym brzuchem posmarowanym śniegiem...i znów sobie chlapnęłam.
      Poddaję się. Nie gotuję już dziś nic

      Usuń
    5. oj, ostre, ostre...
      ".i znów sobie chlapnęłam".
      i siem dziwić, że się poparzyłaś???
      :PPP

      Usuń
    6. :PPPPPPPPPP
      :)))))))))))))
      piekny pomysl na niezwykły bigos!
      zazdraszczam widoku, ostre z golym brzuchem w kuvhni:))

      Usuń
    7. kciałam zię przyznać , że właśnie sobie chlapię
      czerwone wino, Jeju, jak mi dobrze
      cholera, ale jeszcze robotę mam!!

      Usuń
    8. wariatki jesteście!
      Ostrusiu! Wyobraziłam sobie Ciebie jak odkrawasz sobie kawał brzucha i ..do bigosu!;)

      nie, nie piłam!!

      Usuń
    9. jejku... co prawda datków jeszcze nie zbieram, ale na kiełbachę jeszcze miałam :P

      Usuń
    10. a u mnie na trzy bigosy by wystarczyło, hoho!

      Usuń
    11. wyzywilabym armie Napoleona!

      Usuń
    12. czyli - 1 350 000 - przed kampanią rosyjską???(znalezione w sieci:))

      Usuń
    13. kurna
      teraz to juz nawet na przecinki czeba uwazac, bo fszystko ci wyguglujom!!!

      Usuń
    14. byłam Ciekawa jak wyglondasz ;)
      Może lepiej wyślij mi zdjencie na priv?;))

      Usuń
    15. trza uważać bo wyguglują karmę dla psa i wyskoczy- ostra, rybenka i miska..

      Usuń
    16. a mogie ci wyslac, bo ostatnio mnie corka pinknie zdjela w ogrodku :))

      Usuń
    17. ja tesz kcem Tfojom fotkie

      Usuń
    18. Ostrusiu! jak to w jakiejś misce ostre żarełka z rybeńki??
      Rybeńko! Dawaj!

      Usuń
    19. idem beczeć w ciemnościach...buuu chlip chlip...
      Rybeńka przesłaął mki swoje zdjecie - skoro z jej boczków wyżywiłaby sie armia napoleona, to z moich indyjska!!!!!!!
      ( Armia Indyjska jest drugą najliczniejszą armią świata, posiada ponad 2 miliony 300 tysięcy żołnierzy - znalezione w sieci)
      :)))

      Usuń
    20. Rybeńko! A ta zielona ściana to żeby somsiad nie podglondał (tfu -jaka trudna ta polska jenzyka!) jak siem na golasa opalasz???

      Usuń
    21. Miska, jam po dyjecie jest
      i wciongnelam
      i corka fotoszopa zrobila ;)
      a tej zielonej sciany nie lubiem strasznie
      a somsiad jeden zafsze podglonda, bardzo go lubiem i siem nie zaslaniam :)PPPP

      Usuń
    22. rybcia!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    23. ale un mily jest i stary
      i na zlodzieja lasy!
      a kiedys mnie wzieli o okradli, wienc ceniem se podglondactwo!

      Usuń
    24. Ty siem nie pytaj, ino ślij!

      Usuń
    25. jest Wielkanoc, cuda sie zdarza

      Usuń
  13. witam. u mnie świeconka dopiero o 16, dobrze że was czytam bo zapomnialam szyneczki do koszyczka włożyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz?
      kolejny dowód na realność wirtualności:))

      Usuń
  14. Witam Kochane!!
    jestem troche zarobiona,bo mam jutro gości,między innym Teściową więc rozumiecie:-))))
    życze Wam smacznego jajeczka,pełnych brzuszków aby było z czym wrócić do dyscypliny:PPPP
    ja staram się trzymać,nie podjadam ale winka sobie nie odmówię podczas świat,czerwonego oczywiście:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, ze jużmożemy zacząć świętować?

      Usuń
    2. ja zaczynam
      musze jeszcze podziabac truskawki do ciasta i granat do gurczaka, ale poza tym, koniec z robotom!!

      Usuń
    3. granat do gurczaka???ja kupuję ubitego!!

      Usuń
    4. ja babeczki córkowymi ręcami zrobiłam i sernika własnymi- pycha!

      Usuń
    5. Miska!!!
      :PPPPPP
      a ja dopiero jak upieke to wrzucam :PPP

      Usuń
    6. a ja przypadkowo zrobilam ciasto bez cukru, dodam bita smietane, bez cukru, truskawek bede miala deser :))))

      Usuń
    7. a ja bendem piec skubańca z wiśniami jak Grzesiek zaśnie, bo teraz za bardzo szaleje;))

      Usuń
    8. jeju, ja chyba zasne, jak wstane od kompa!

      Usuń
    9. to śpij - bo wcześniej trzeba wstać

      Usuń
    10. ale kwlowo jest fajnie jak nie spiem
      co tam krotka noc
      za to jaki dzien bedzie dlugi!!

      Usuń
    11. aż siem bojem jak tom zmiane czasu przyjmie dziecię!!
      Już wstaje o 7;/

      Usuń
    12. z mojego doswiadczenia wynika, ze dzieci to najlepiej i najlatwiej sie przystosowuja

      Usuń
    13. ja dochodzem do siem po dwóch tygodniach

      Usuń
    14. ja sie boje o swoją reakcję!

      Usuń
    15. hm
      ja nie mam problemu
      chociaz kocham spac
      ale te dlugie dni dajom mi takom energie!!!

      Usuń
    16. mi energię daje jednak długi sen...do południa!

      Usuń
    17. no coz...
      dobrze, ze cos daje...:)))

      Usuń
    18. Rybeńko! MOJE doświadczenie mówi, że czwarte dziecko stawia fszystko na gowie!

      Usuń
    19. tfemu dosfiadczeniu nie mogiem siem oprzec :PPPP

      Usuń
    20. a ja siem muszem polożyć na kaloryferze, zeby se bateryje doładować:)

      Usuń
    21. ja tam wole polozyc siem na kims zupelnie innym w celu naladowania!!

      Usuń
    22. a ja już podzienkuje za doladowania!!!!!!!!!!!
      fystarczy!

      Usuń
    23. ty siem pilnuj miska!!
      fszyscy wiedzom, zes trudna do upilnowania!!!

      Usuń
    24. mnie już sie nie da doładować..kładę się na kominku i zimno

      Usuń
    25. hm
      biedne te wasze menze widzem.....

      Usuń
    26. miśka takom latawicom jezd?

      Usuń
    27. a co pomyslisz o kims kto 4 dziecki masz?
      he?

      Usuń
    28. rybenka- a twoj bogol?

      Usuń
    29. moja szfagierka ma szóstkie!!!

      Usuń
    30. szacun dla szwagierki
      ostre?
      jaki blogol?

      Usuń
    31. Gaga! Nie suchaj Rybeńki! Ona mnie krzywdzi:(
      4 dziecków to latawica, a szóstka to szcun:((
      Już nic nie dorabiam!!!

      Usuń
    32. a tak serio, jak urodzilam trzecie, to bardzo, bardzo lubilam sobie wziac jeszcze jedno np na spacer i udawac, ze mam wiecej :))

      Usuń
    33. Przyjeżdżaj, pożyczę Ci moje fszystkie - łącznie z wnukiem!:)

      Usuń
    34. miśka, młoda żeś, co se bendziesz żałować:PPP

      Usuń
    35. chentnie
      a jak teraz praktycznie wszedzie chodze tylko z jednym , to chcialabym miec transpraent - w domu mam jeszcze DWOJE DZIECI

      Usuń
    36. fajnie macie s tyloma dzieckami:)

      Usuń
  15. Radosnych, spokojnych,rodzinnych Swiat-Tesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tesia
      nawzajem!
      To wazne moc dobrze spedzic ten czas !

      Usuń