poniedziałek, 1 kwietnia 2013

zdaje się lany poniedziałek wypada w prima Aprilis raz na kilka tysięcy lat :))

Lubię wszelkie tradycje, takie małe rzeczy odróżniające, nas od innych i innych od nas.

Dlatego lubię lany poniedziałek
Ale w Polsce na wszelki wypadek nie wychodzę tego dnia z domu.

Kiedyś zostałam oblana całym wiadrem wody, ohydne uczucie
Lubię tylko tę wersję domową, małe ilości wody i chodzi w zasadzie o to, kto kogo przechytrzy:)))

Mam nadzieję że przechytrzyliście wszystkich dzisiaj:))

I ciekawa jestem, jaki procent przeżartych leży i kwiczy??:PPP

133 komentarze:

  1. pierwsza!!!

    zaraz tam leży i kwiczy...:PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jam siem zważyłam i jest ok:)))

      Usuń
    2. już srana? że to niby taki prima aprilis?

      Usuń
    3. a wiesz, ze to moze byc zart, cos podejrzanie ta moja waga malo pokazala:((

      Usuń
    4. ja bardziej w kontekście- srana zważona

      Usuń
    5. jaki by kontekst nie byl, waga to waga, rzecz wazna, ze tak powiem
      muszem siem w P pilnowac teraz, ujjjj

      Usuń
  2. Dobry wieczór!
    Właśnie sie dowiedziałam, że wygrałam milion.
    Zapraszam na spotkanie w Cafe Blue w Londku!

    OdpowiedzUsuń
  3. spojrzcie jak siem wystroilam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sam raz by odebrać niespodziankę u mnie w poście :P

      Usuń
    2. Strój prawdziwie wiosenny, a przecież zimę mamy ;)

      Usuń
    3. u mnie za oknem wiosna
      moze jednak zostane?

      Usuń
  4. ja to bym w zasadzie tylko w kwestii procenta się rozwineła

    OdpowiedzUsuń
  5. ja leżem i pękam:PP
    nie jem dużo ale widać wystarczy to co skubiem:-)))
    waga też spoko!
    ma szczęście:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet jak się wieczorem kwiczy, to rano znowu można jeść :)
    A ja nie znoszę lanego poniedziałku.
    To tradycja, której nie uznaję - w domu wszyscy o tym wiedzą i nikt nawet nie próbuje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem rozdwojona
      nie lubie byc mokra, ale ilosc smiechu tego dnia z poowodu oblewania siebie nawzajem jest tak duza, ze w sumie akceptuje z usmiechem :))

      Usuń
    2. Cóż, ja nie potrafię się śmiać z oblewania.
      Mogę najwyżej komuś za to przylać :))

      Usuń
  7. burczy mi w brzuchu.
    żart :)
    przyjemniej byc posypanym śniegiem w taką niezrozumiałą prima aprilisowa? wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  8. bez jenterneta, to jak bez renki...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to tera, a cały dzien nie miałam!

      Usuń
    2. no co ty?
      s nowu?
      a ja myslalam, ze
      a -lezysz i kwiczysz
      b - obzerasz siem snowu

      Usuń
    3. oddałam siem lekturze:)

      Usuń
    4. uuuuuuuuuu
      wyszsza kurtura......

      Usuń
    5. ras mi siem bekło, ale kurturarnie pszeprosiłam:PPP

      Usuń
    6. ale czy guosnos bekua?
      bo jak guosno to nawet s przeproszeniem niekurturarnie bylo

      Usuń
    7. głosno, ale nikogo we f pobliżu nie było :P

      Usuń
    8. Lucha, ale ty w bardzo bliskiej relacji jezdes

      Usuń
    9. podsłuchowywałaś???

      Usuń
    10. nie
      po prostu huknęło i od razu poznałam, że to moja Gaga ;)

      Usuń
    11. a moze to lysy grzyfkom o beton jednak?

      Usuń
    12. rybeńka
      :)))))
      nie znałam tego:)

      Usuń
    13. no co ty??
      a to taaakieeee staaaareeeee
      ze nawet ja pamientam :)))

      Usuń
    14. Myślicie, że bym nie poznała?

      Usuń
    15. no ja nie wiem, s kim mię pomyliłaś...:P

      Usuń
    16. no nie wiem
      a jak myslisz?

      Usuń
  9. syna rano stoi nade mnom z miskom wody, mam już morderstwo w planach a on woła "pryma aprylis"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moi stali z miskami i mówili, wystarczy nam zaufać- przysięgamy ze nie polejemy... i polali- prima aprilis

      Usuń
    2. hm
      no coz
      poczucie humoru to sprawwa indywidualna

      Usuń
    3. zastanawiam się, jak będzie wspominał dzieciństwo, skoro się nie odważył? ;p

      Usuń
    4. dobrze ze nie jest curkom
      najgorsze i najtrudniejsze relacje som mamtek s curkami

      Usuń
    5. jest coś na rzeczy :)

      Usuń
    6. chyba jest...
      ja i moja mama....
      ech
      mam cichutka nadzieje, ze ja i moja corka, zupelnie inaczej!!

      Usuń
    7. Lucha, ostre- macie zajebiste dzieciaki :PPPP

      Usuń
    8. taaaa
      moje zajebiste dziecko oznajmiło mi, że ostatni miesionc przed maturą, to on raczej nie bendzie chodził do szkoły, bo musi siem pouczyć

      Usuń
    9. Lucha
      on ma swojom racje
      moje dzieci robia miedzynarodowa mature i kilka tygodni przed pierwszym egzaminem maja koniec szkoly

      Usuń
  10. http://www.kalbi.pl/kartka-z-kalendarza-2013-04-01
    widzicie to???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Międzynarodowy Dzień Ptaków
      a co?

      Usuń
    2. a czemu rybuff nie zauwazyla????????????????????????????

      Usuń
    3. rybcia!!!
      dzisiaj są imieniny gagusi ???

      Usuń
    4. ale ze o co sie rozchodzi?

      Usuń
    5. Gaguś!

      @-->--

      @-->--

      @-->--

      Usuń
    6. no o tękartkę z rybami, ptakami i imieninami

      Usuń
    7. aaaa
      a nie fiem?
      GAGA
      MUFFFFFFFFFFFFFFF

      Usuń
    8. dzienkujem Ci , moja kochana luszko:D

      Usuń
    9. gaguś
      <=( ====I
      Y
      <:)

      szampan
      kieliszek
      truskawka

      Usuń
    10. gaga!!!
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    11. kochana
      jeju
      jak ja ci dobsze zycze
      malo komu tak dobsze zyczem!!!!

      Usuń
    12. vikusiu, Tobie tesz wielgie dzienki:D

      Usuń
    13. rybeńko, wiem i dzienkujem :D

      Usuń
    14. ojej
      az wychylem kieliszek suodkiego ajerkoniaku
      za ciebiem i twojem sdrufko

      Usuń
    15. ale same zobaczcie
      czyz nie jest prawda, ze w zyciu nie ma przypadkow??

      Usuń
    16. rybuś, przeca Ty nie używasz suodkiego!!!
      wychyl wirtualnie:P
      a ja idem po chusteczki...

      Usuń
    17. eeesssuuu snuf pitz cza

      Usuń
    18. nie pijem i nie jem
      ale szukam wartosciowego pretekstu
      i mam :PPPP

      Usuń
    19. rybcia, przybij piontkie

      Usuń
    20. przybijam jak sfemu!!
      tylko utluke bahora
      i sprawdze czym spakowanam


      Usuń
    21. gaguś, niech Ci gfiastka pomyślnooostziii nigdyyyyyy nieeee zagaśnieee
      a kto z naaaaami nie wypiiiije niech pod stołem żaaaśnieee

      Usuń
    22. to ja na fszelki wypadek wypijem!

      Usuń
    23. cusz, pod stołem niewygodnie...

      Usuń
    24. to ty tesz siem napij Lucha
      Tobie sresztom nie fypada nie fypic!!

      Usuń
    25. no to na drugom nuszkie

      gaguś, niech Ci gfiastka pomyślnooostziii nigdyyyyyy nieeee zagaśnieee
      a kto z naaaaami nie wypiiiije niech go piooorun czaaaaaśnieee

      Usuń
    26. cfaniary...
      jutro do fabryki nie idom...:P

      Usuń
    27. piorunami straszy!!!
      zima jest
      burzuf nie ma!!!!

      Usuń
    28. pieruna tesz się bojam:)

      Usuń
    29. lucha, przyczymiem Ciem za renkie, nie bojaj siem

      Usuń
    30. vikuś, jak Ty pienknie śpiewasz!

      Usuń
    31. no, ale ucho ma, przednie, i mocneee!!

      Usuń
    32. Lucha, pij pij, nie bój żaby, ja Ci zaraz jeszcze wymyślem jakieś usprafietlifienia :PPP

      gaguś dziękuję Ci dobra kobieto :))))
      ja Ci życzę, obyś Ty nigdy nie musiała mnie słuchać jak śpiewam:PPPP
      i to som szczere żyzenia:PPP

      Usuń
    33. toć pijem
      za zdrowie mej Gagi :)

      a wiecie, że dziś był kulig? :D

      Usuń
    34. a my s gagom to nawet mozem mazura odwalic, nie gaga??

      Usuń
    35. chórek mnie otpofiada, bendem ruszatz ustyma :P

      Usuń
    36. Lucha, dzieci na sankach widziałam dzisiaj:/

      Usuń
    37. tego najstarsze ludzienie pamientajom!!!

      Usuń
    38. viki
      na żywo, czy film dokumentalny oglondałaś?

      Usuń
    39. gaga->> http://www.youtube.com/watch?v=v4CTk0VcqoI

      Usuń
    40. dzienkujem Ci, ostrusiu:D

      Usuń
    41. ale ja lubiem jak tak milo jezd:)))

      Usuń
    42. kurturarne ludzie, to i miło jezd:)))

      Usuń
    43. to tak flasnie jest
      kurtura
      przede fszystkim
      jakos obchodzisz gaga?
      prezent jaki dostalas??

      Usuń
    44. sielanka...myślałby kto

      Usuń
    45. a fasnie ze tak
      idylla normarnie

      Usuń
    46. kupiłam jej skarpety!

      Usuń
    47. rybenko, pomińmy to milczeniem...

      Usuń
    48. takie raczej uadne czy raczej pienkne?czy moze nawet cieple?

      Usuń
    49. gaga
      prezenta som przereklamowane
      a impre robimy tutaj
      za 5 minut lecem po jajecznik

      Usuń
    50. lucha, przyznaj siem - nie kupiłaś, a sama wydziergałaś:)
      bendem je nosiła na sercu:PPP

      Usuń
    51. gaga, na żywo widziałam :)))

      Usuń
    52. no to cudny widok był:)))

      Usuń
  11. Gagusiu wszystkiego naj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rybcia wrzuciła mię do spamu, ale ja s tych upartych:) i podzienkujem jeszcze ras:D

      Usuń
    2. Wypraszam sobie
      Nic we spamie nie mam!!!

      Usuń
    3. no jak nie masz, jak masz!

      Usuń
    4. Może jestem goopia
      Ale nie ślepa
      NIE MAM!!!!!

      Usuń
    5. No nie fiem nic o tem
      Fe przyrodzie nic nie ginie
      Idem spać bo jutro daleko jadem

      Usuń
    6. chlebem i solom Ciem powitamy:D
      szerokiej drogi, rybeńko:)

      Usuń
  12. Jak bym mondrzejsza beła to bym o gadze posta wysmażyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobuj, to dostaniesz po doopie:P

      Usuń
    2. To raczej ty dostaniesz w tem pienknom ciała czenść jako żeś o dniu tem zmilczała beła

      Usuń
  13. Czujesz ze rymujesz:-)

    OdpowiedzUsuń