piątek, 27 września 2024

papież

JP2

Chodziłam na msze, na trasy przejazdu, do innych miast. Za każdym razem było to dla mnie dobre i ważne przeżycie. A czasem trzeba było naprawdę się poświęcić, czasowo i fizycznie. 

Benedykt XVI

Będąc w Rzymie poszliśmy do Watykanu na mszę z udziałem papieża i widziałam go z całkiem bliska. Ucieszyłam się z tego.

Franciszek

Poszłam wczoraj na trasę przejazdu Franciszka w Luksemburgu. Stanęłam chyba w najgorszym miejscu i tak naprawdę to go nie widziałam, nie przysięgłabym, że to był on. 




I tak sobie pomyślałam, że to jest jakby symbol mojego stosunku do Kościoła. Nabierania dystansu. Odsuwania się nawet. 
Hmmm.


11 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś wielki szacunek dla JPII, ale potem wyszło na jaw parę spraw i ... no właśnie. Od tej pory żaden papież nie budzi moich emocji, a Dziwisz, to już w ogóle była katastrofa.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwisz to dowód na to, jak bardzo przecenialiśmy Wojtyłę...

      Usuń
  3. nie Ty jedna, a porównanie trafne

    OdpowiedzUsuń
  4. jest takie powiedzenie o krowie i poglądach -bardzo trafne i prawdziwe mMa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest trochę coś innego niż pogląd
      No i nigdy nie byłam fanatyczką, bo tacy to rzadko coś w patrzeniu na świat zmieniają.

      Usuń
  5. Odnajduję się w twojej analizie sytuacji.

    OdpowiedzUsuń