czwartek, 26 września 2024

Odzyskałam!

 Po 2,5 tygodniu odzyskałam własny telefon. Co oczywiście jest sukcesem, naprawiony w ramach gwarancji. Ale wiąże się z tym ustawianie WSZYSTKIEGO od początku, przy czym nie ma się poprzedniego urządzenia, żeby sobie ułatwić życie kopiowaniem.

Ale nie ma co narzekać. 

Z plusów dodatnich można np zainstalować lepsze apki, choćby pogodową. Co też uczyniłam, bo poprzednia była beznadziejna. Tyle, że nie jestem pewna, czy ta jest lepsza, bo zapowiada dużo deszczu, chmur i chłód. A nie mogę używać słowa na J!!

Aaaa

Franciszek dziś będzie w lux. Nawet próbowałam zdobyć bilet na spotkanie, ale liczba chętnych była przeogromna. Zaskoczyła organizatorów. Może pójdę zobaczyć go w papamobile. A może nie.

 Ale jest taka jedna ciekawostka. Na stronie parafii polskiej, jednej jedynej w lux, nie ma o tym ani słowa! Ani słowa o przyjeździe papieża, pierwszy raz od 40 lat chyba. 

Ale jest duża część kościoła polskiego, nie uznająca papieża Franciszka. Papież jest tylko jeden i umarł w 2005, c'nie?

17 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.onet.pl/informacje/kai/na-peryferie-wiary-papiez-franciszek-jedzie-do-luksemburga/nx4xb9d,30bc1058


    Kilka rzeczy mnie zaskoczyło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niechęć polskiego Kościoła do Franciszka była widoczna od początku, natomiast wielu zwykłych ludzi rozczarowała jego "kadencja" po czasie...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś „papież” brzmiało dumnie, a teraz kojarzy się z ukrywaniem pedofilii i dbaniem o wizerunek a nie wiarę…
    Ja tez przedwczoraj odzyskałam telefon po naprawie i tez za darmo, ale muszę szybko się pologowac na różnych apkach bo kolejnej naprawy pewnie ten biedak nie wytrzyma i będę mieć później problem jak ściągnę Apke na nowy i nie będzie historii, już teraz miałam wizje blokady maila bo tylko ten jeden tel potwierdza logowanie…
    U nas jeszcze slonko co ułatwia wyprawianie do przedszkola;)
    Cypel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, trzeba mieć więcej możliwości logowania o potwierdzenia!

      Usuń
  5. - polowa klasy chora
    - a nie wiesz na co?
    - na korwina ..chyba😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂😂😂😂

      To wnuczka?

      Usuń
    2. Tak. Uśmiałam się ,a ona bardzo nie lubi,jak ktoś się śmieje,gdy ona mówi serio:))

      Usuń
    3. Czasem się nie da powstrzymać!

      Usuń
  6. Przerabiałam to półtora miesiąca temu z telefonem
    Teraz boję się odpakować nowy komputer bo nie chce mi się ustawiać wszystko na nowo 😁

    OdpowiedzUsuń