wtorek, 24 września 2024

Obejrzałam.

 Serial "Para idealna" zdaje się, że ma trochę entuzjastów. Mnie się nie podobał. Zmęczyłam go, choć te kiczowate zbliżenia na oczy bardzo mnie raziły. Być może chodziło o to, że Kidman już niczym innym na twarzy nie może ruszać. 

"Jego trzy córki" też mnie nie ujęło, nie przekonało. Chyba tylko dlatego obejrzałam do końca bo chodziło o umierającego ojca. Ale cała fabuła słaba i sztampowa, zero finezji, szkoda.


Ale ten dokument bardzo bardzo warto zobaczyć! 


Dzisiaj też coś sobie obejrzę bo się zepsułam i gardziel mnie boli. O.


3 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, gardło i mnie bolało, został kaszel, ale zanika.
    Wirusy krążą jak szalone.
    Trzymaj się i zdrowiej szybko!
    jotka

    OdpowiedzUsuń